Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je skritikrt napisal:

Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal?

In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄

 

@dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉

 

 

Menjam na cca. pet let ... pac eni menjamo avte... drugi denar pustijo v ostarijah, tretji ga pa zapravijo za orodje 😅 ... Ce bi vsi zvozili avte do konca, ne bi bilo trga rabljenih :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vsak ima različne potrebe za avte, jaz gledam za El avti zadnjih nekaj mesecev, pa so mi še predragi za kakšno odločitev, tako, da cena jim tudi ne pade kar tako (pa tu nima veze Musk ali kako drugo sranje). Je pa res, da so dolečeni el. avti iz nemčije cenejši kakor pri nas, ker so tam tudi cene precej nižje kakor jih dajajeo naši, ker imajo potuho v subvencijah. 

Ko bo pravi čas bo el tudi pri hiši, kar pa ne pomeni da MX-5 nima možnosti, da se vrne. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Menjva na 5 let?! Jeb.. trg rabljenih avtomobilov, če pa tak vzorec povzroči, da proizvajalci delajo čedalje večja jajca ki držijo ravno 5 let. Neekološko.

 

Tudi EVji so enako na kratek rok naštelan, potem pa tisoče ton baterij na smetiščih. 

 

Čim nek kitajc zna zaporedno zvezat par celic, je že kar avtomobilska znamka. Na Kitajskem je avtomobilskih znamk že čez 300. Tam znamke redno propadajo in se rojevajo nove. Zdaj pa problem.  Znanec dela na smetišču, in kar naprej zavrača EV baterije, ki jih vozijo tja, ker jih proizvajalci EV-jev nočejo vzeti nazaj. 

 

Tole bo še pestro koliko tega sranja se zna najti po gmajnah. Ampak itak bo potem država segla v žep nas, davkoplačevalcev, da bo rešila problem. Ki bo nastal tudi, ker iz naših žepov jemlje denar za subvencioniraje teh električnih tomovinkovičev. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

 

Menjam na cca. pet let ... pac eni menjamo avte... drugi denar pustijo v ostarijah, tretji ga pa zapravijo za orodje 😅 ... Ce bi vsi zvozili avte do konca, ne bi bilo trga rabljenih :P ... 

Ti dam vse prav,kam kdo znosi...ajd,tisti k v gostilno znosi,tud vse poščije-onesnaži,kar bi pa tudi,če bi samo doma vodo iz lajtunge pil...jaz nič od orodja ne prodam,in stare stroje zrihtam.

Ajd,na 5 Let...eni še na krajše obdobje🙄...sam trajnostno in "zeleno",kot nam "okoljski dobičkarji" soflirajo pa to lih ni.

Bi mislil,da si na Mazdi lih zaradi pregovorne zanesljivosti tudi v pozna leta...vsaj jaz sem šel na Mazdo z Forda v glavnem zaradi tega...

 

Vsako tele ima svoje veselje-to ti dam,...sam to,kar se okoli EVjev prbija in navija...milo rečeno...ma boljš,da sem tiho...

Napisano
pred 13 urami je FuManchu napisal:

Upanje ostaja...

 

WWW.24UR.COM

Incidentom, povezanim z električnimi avtomobili Tesla Elona Muska, ni videti konca. Tokrat je zagorelo v...

 

 

 

Pred nekaj dnevi tudi požganih sedem vozil v Nemčiji ... 

 

WWW.NDR.DE

Auf dem Gelände eines Autohauses in Ottersberg sind am Samstag sieben Autos ausgebrannt. Die Polizei ermittelt.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

Pred nekaj dnevi tudi pozvanih sedem vozil v Nemciji ... 

Kam pa so bili pozvani? Al si mislil požgani? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Kam pa so bili pozvani? Al si mislil požgani? :nevem:


To pa butasti autocorrect dela ;) ali pa prehitri prsti ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej, na kateri energent se bomo vozil? Na dizl se bomo! Vsaj glede na to, da se v opuščene nemške avtomobilske tovarne seli vojaška industrija. Med posameznimi modeli vozil bodo razlike samo v debelini oklepov in oborožitveni opremi.

 

Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler. 

Butasti Slovenci jim bomo pri tem seveda pomagali, tako kot smo jim pomagali reševati nemške banke ko so se zagemblale v Grčiji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 38 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Torej, na kateri energent se bomo vozil? Na dizl se bomo! Vsaj glede na to, da se v opuščene nemške avtomobilske tovarne seli vojaška industrija. Med posameznimi modeli vozil bodo razlike samo v debelini oklepov in oborožitveni opremi.

 

Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler. 

Butasti Slovenci jim bomo pri tem seveda pomagali, tako kot smo jim pomagali reševati nemške banke ko so se zagemblale v Grčiji. 

Upam, da ne čeprav na 1.april....🫣🤔

Napisano
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

Znanec dela na smetišču, in kar naprej zavrača EV baterije, ki jih vozijo tja, ker jih proizvajalci EV-jev nočejo vzeti nazaj.

Jaz vzamem EV baterije, mu boš posredoval kontakt?

Napisano
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler. 

 

Žal še bolj je pa hudo, da folk ne spregleda. Pa sej WW2 spet ni tako daleč nazaj, da bi pozabili kaj se je dogajalo takrat. Je špa tako, da žabo se počasi kuha, da ne opazi, da je nekaj hudo narobe... in ja zgleda, da smo mi ta žaba. 

 

Tak warmongering v EU ni bil viden še nikoli in mene je osebno prekleto strah, kaj nam mislijo zakuhat. In kje so zdaj raznorazne aktivistične skupine. Za vsak pasji drekec protestirajo zdaj pa je dejasnko čas za vseevropski protest so pa tiho kot miške, kot, da smo se vsi sprijaznili, da gremo spet v vojno za interese elit in bogatašov.

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

 

Žal še bolj je pa hudo, da folk ne spregleda. Pa sej WW2 spet ni tako daleč nazaj, da bi pozabili kaj se je dogajalo takrat. Je špa tako, da žabo se počasi kuha, da ne opazi, da je nekaj hudo narobe... in ja zgleda, da smo mi ta žaba. 

 

Tak warmongering v EU ni bil viden še nikoli in mene je osebno prekleto strah, kaj nam mislijo zakuhat. In kje so zdaj raznorazne aktivistične skupine. Za vsak pasji drekec protestirajo zdaj pa je dejasnko čas za vseevropski protest so pa tiho kot miške, kot, da smo se vsi sprijaznili, da gremo spet v vojno za interese elit in bogatašov.

Repek so dali med noge.... 

Napisano

Enega štromarja za spremstvo, pa mogoče res pridem od Ljubljane do Amsterdama z enim rezervoarjem...

 

IMG_20250331_162430749.jpg

 

397 km že prevozil, za 730 je pa še zaloge...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Avtovleko za spremstvo 😇😇

 

Ma, moram priznati, da se je malo umirilo.

 

 

 

No, še vedno to ni Mazga...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Jaz bi EV mel če bi ga imel pred stanovanjem kje polnit, da zagotovo naredi vsaj 650km, aja pa najbol pomembno da lahko gre po AC 150+ :D

Popravljeno od Tilen5

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 11 minutami je etcho napisal:

O ceni testiranega avta ne duha ne sluha.

 

Cena je tukaj >> https://www.tesla.com/sl_si/modely/design#overview

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

U bistvu bi moral link poslati avtorju članka. 😊

Mene EVji itak ne zanimajo, pripomba je bolj letela na avtorja, ki je pozabil na dokaj pomemben podatek.

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ne ni pozabil.... 😜

Jaz pa nisem pozabil, da te moram pobarati po vtisih z električno Kono. Kako sobivata? 😃

Pred eno uro je etcho napisal:

U bistvu bi moral link poslati avtorju članka. 😊

Mene EVji itak ne zanimajo, pripomba je bolj letela na avtorja, ki je pozabil na dokaj pomemben podatek.

Saj tudi pri drugih testih ne objavljajo (in komentirajo) cene vozila, kar se mi sicer ne zdi prav. Cena je še kako pomemben podatek pri nakupni odločitvi.

Napisano

Ej a veš, da je še nisem dobil... Še vedno se v tisti latrini od Capturja vozim. Zadnji info je, da pride čez 10 dni. Sej bi verjel ampak po izkušnjah dvomim, da bo takrat. :( 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.