Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.

Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 13 urami je mazdaman napisal:

Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪

 

Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.

 

Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Ja, to je res žalostno, da pri takem gospodu kot je @Bosstako grdo šparajo... :nevem:

 

Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.

 

Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.

 

Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.

 

Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.

33112_1.png

Napisano

310km je očitno kar izziv za vsa EV, pri čemer je večini ostalo manj kot 20% baterije, heh VW in Škoda pa niti brez polnjenja tega ne zmoreta....(aja očitno so prehitro vozili v vrhniški klanec pa jim je baterijo pobralo....:)).

 

SIOL.NET

Koliko hitreje prevozi pod iz Lendave do Kopra tesla v primerjavi z vsaj dvakrat cenejšim kitajskim električnim avtomobilom?

 

Napisano
pred 4 urami je sportman333 napisal:

aja očitno so prehitro vozili v vrhniški klanec pa jim je baterijo pobralo....

 

Slovenija je povsem nekaj drugega kot Holandija. Vlečenje težkega tovora v klance zahteva energijo.

 

Na žalost je EU enaka Jugi. Tudi v Jugi je Beograd hoteli unificirat vse tako kot Bruksl, in prv zato smo se Slovenci odcepili. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ene par modelov v Teslah se je pa kr lepo šlepalo za kamioni, da so prišli na 11kWh/100km.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 55 minutami je Shrek napisal:

Kak so v Vrhniški klanec prišli? 

Pomoje jih je kaka 150 konjska dizelca gor vlekla 😛

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.

 

prevožena razdalja: 2130 km

znesek za elektriko: 107,87€

 

Vse polnjeno na javnih polnilnicah, tudi zadnje polnjenje nazaj na 100%, da bo poraba denarja za elektriko povsem reprezentativna. Toliko bi plačal "blokar" brez parkinga in lastne električne polnilnice.

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.

 

prevožena razdalja: 2130 km

znesek za elektriko: 107,87€

 

Vse polnjeno na javnih polnilnicah, tudi zadnje polnjenje nazaj na 100%, da bo poraba denarja za elektriko povsem reprezentativna. Toliko bi plačal "blokar" brez parkinga in lastne električne polnilnice.

In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah. 

 

dvomim, kamioni ne gredo tako hitro 😜

33112_1.png

Napisano
pred 53 minutami je Alex napisal:

In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah. 

Pojma nimam. Po AC je šlo večino časa 110 km/h, tudi do 145 km/h sem pognal, če te že zanima.

 

Sicer sem pa prav pomislil na nekatere tu na forumu - tiste goreče zagovornike ročnih menjalnikov. Rad bi vas videl na relaciji Sutomore - mejni prehod. 108 kilometrov razdalje pa kar 5h 15min v avtu - polžje premikanje po meter ali tri okoli Budve, Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃

Napisano
pred 33 minutami je dvorjan napisal:

Pojma nimam. Po AC je šlo večino časa 110 km/h, tudi do 145 km/h sem pognal, če te že zanima.

 

Sicer sem pa prav pomislil na nekatere tu na forumu - tiste goreče zagovornike ročnih menjalnikov. Rad bi vas videl na relaciji Sutomore - mejni prehod. 108 kilometrov razdalje pa kar 5h 15min v avtu - polžje premikanje po meter ali tri okoli Budve, Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃

Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni. 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni. 

Ne rabiš nikamor iti, imaš lahko že na naši obali podobne primere poleti. Ne sicer tako ekstremne ... Ampak dovolj za klasifikacijo "vukojebine". 😃

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Pa sklopka bi vam dišala.

Sodobni avti imajo hill holder 😉

 

Nazadnje sem jo kuril ma Alfi, s katero je bilo pri polno naloženi nemoče speljat. Sploh, če te je kdo zasral in si na trajektni rampi iz kleti obstlal.

Takih klancev na regionalnih cestah pa ni.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.

 

prevožena razdalja: 2130 km

znesek za elektriko: 107,87€

 

No, nekej poceni glih ni. Moj dino M6 bi s povprečno 7,5l porabil 220€, s tem, da je to družinski avto in se ne bi skrival za kamioni in se tresel kje je najbližji vtikač.

 

Torej če bi imel družinskega električarja in se bi z njim vozil kot povprečen voznik, torej na AC 120-150 km/h, bi kaj hitro prišli tudi cenovno na izredno majhno razliko, verjetno par eur. Ne vem no, trenutno ni to neka zlata kokoš.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ne rabiš nikamor iti, imaš lahko že na naši obali podobne primere poleti. Ne sicer tako ekstremne ... Ampak dovolj za klasifikacijo "vukojebine". 😃

Na obali niti ne. Na naši famozni avtocesti, kjer je polno "morčijev" , ki gredo na našo obalo, pa ja. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

 

No, nekej poceni glih ni. Moj dino M6 bi s povprečno 7,5l porabil 220€, s tem, da je to družinski avto in se ne bi skrival za kamioni in se tresel kje je najbližji vtikač.

 

Torej če bi imel družinskega električarja in se bi z njim vozil kot povprečen voznik, torej na AC 120-150 km/h, bi kaj hitro prišli tudi cenovno na izredno majhno razliko, verjetno par eur. Ne vem no, trenutno ni to neka zlata kokoš.

Jaz se nisem skrival za kamioni, niti tresel glede vtičnic ... Tako da ... To je nek vaš strah.

 

Za 130 km/h po AC bi šlo 20-25% več elektrike, ampak to je še vedno razlika do dizla ali bencinarja.

 

Ker ... to prikladno pozabljate ... bi pri taki "mestni" vožnji v gneči imeli vsi porabo čez 10l/100km. Kar poskusite se kako uro pomikati meter po meter, boste videli, kaj vam naračuna potovalni računalnik. Torej lahko vaših 220€ kar pozabite ... oziroma jim dodate vsaj pedesetaka.

 

In, zdaj, največji "šok". Bolj družinsko naravnani Tesla Y bi porabil enako elektrike kot ZOE - ima pa "ohoho" več prostora kot Mazda 6 karavan.

 

Pri čemer je vožnja v električarju, pa naj bo po mestu, na relaciji ali avtocesti, preprosto bolj udobna. Je tiha, ni tresljajev itd. Udobneje se z električarjem pelješ kot z dizlom - in pika. Kdor ne verjame, naj preizkusi.

 

Še taksisti so to pogruntali - v Črni Gori že prevladujejo električni taksiji - Tesli 3 in Y, VW ID.4 in "pazi to" kitajski MG4 ter Renault ZOE! V bistvu sem MG4 taksijev videl več kot ID.4.

Napisano

Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...

 

- Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike 

- Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97

- Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat

- Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi

- Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan.

- Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam.

- ...

 

Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra :D Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) :)

  • Všeč 3
  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

a 130 km/h po AC bi šlo 20-25% več elektrike, ampak to je še vedno razlika do dizla ali bencinarja.

 

Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?

 

Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ..., Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃

 

Ne seri klamf...

 

Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.

 

@Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.

 

@Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.

 

+ Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.

 

Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.

Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

@Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.

 

Še vedno je precej več kot 20% kot nabijaš... je 37% razlike v porabi med 110 in 130km/h. OK? To je razlika a boš naredil 250km al pa 350km z enim polnjenjem. Fak osnove fizke moram klele razlagat. :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.