Bini Napisano pred 12 urami Prijavi Napisano pred 12 urami Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen.... Citiraj
Jest Napisano pred 12 urami Avtor Prijavi Napisano pred 12 urami pred 8 minutami je Bini napisal: Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen.... Mazda je že imela tak sistem z Wanklovim motorjem v Mazdi MX-30 R-EV ... samo se po moje ni kaj dosti prodalo ... https://www.mazda.si/old-showrooms/mazda-mx-30_old/mazda-mx-30-r-ev/ 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SeekK Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami Iskreno ne vidim zakaj takšno zgražanje. Ko se govori o elektriki, je dosti ljudi, ki povejo da bi za dnevno rabo imeli elektriko ker delajo krajše poti (mislim da je večini 145km dosega za dnevno uporabo dovolj). Zraven je še ta strah, da jim bo zmanjkalo elektrike v xy scenarijih. Jim pa elektrika ne pride v poštev, ker imajo premalo dosega za takrat ko grejo za vikend na daljšo pot, ne morejo si pa privoščit dveh avtomobilov. Zraven je pogosto še da rabijo prostor za celo familijo in so električni avtomobili premajhni ali taveliki povsem predragi. Tuki je kar konkretna "krava" za 35.000 (nevem kaj je v tej ceni) pred subvencijo. https://www.leapmotor.net/si/c10 - vir je tole, ker v članku nisem videl cene. Lahko smo skeptični do kvalitete, sam načeloma uporabnost na papirju meni ne izgleda slabo. Ali je 6,6 za takšno kravo slaba poraba? Jaz bi jo z mazdo 6 težko dosegel.. Citiraj
Slivka Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami pred 12 urami je godlike napisal: Ni bregov. Hehe. Pozabil sem dodal, da je seveda karavan. Torej imam info: Mesto 7.5 Relacija 6.2 Morje letos 6.3 Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači. Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. Ne vem, kaj vi počnete s tem vozilom, a naša Mazda 5 z dvo litrskim turbo dizlom je imela povprečje 6,3 litra na 100 km - merjeno v vsem času, kar je bila pri nas, se pravi 360.000 km. Sem spadajo tako mestne vožnje, umirjene vožnje, kot tudi vožnje po teh naših hribih, pozimi z verigami na pogonskih kolesih, pa tudi "počitnice", ko se je cela družina (ki je imela več kot pet članov!) odpravila na potep z avtom in počitniško prikolico. In na počitnice smo šli kar pogosto, vsaj štirikrat na leto, vsakič po kakšnih 1.000 km, raje več... FuksWagen, ki je nasledil Mazdo 5, je ravno tako sedemsedežni dvolitrski turbo dizel, le da ima za razliko od Mazde 5 štirikolesni pogon. Sicer počitniške prikolice še ni vlekel, ampak v teh 63.000 km, kar je prevozil do sedaj, je povprečna poraba 6,2 litra na 100 km. 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
FuManchu Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami Kdor pravi, da mu dizel žre 5l laže da sam sebi verjame. Tud SDI golf je več kot 5l pil. Pa res ni šel nikamor. Meni je SAAB 1,9 dizel pil toliko, kolikor mi sedaj SAAB bencinar 2,0turbo. 1 1 Citiraj
dvorjan Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami pred 7 minutami je FuManchu napisal: Meni je SAAB 1,9 dizel pil toliko, kolikor mi sedaj SAAB bencinar 2,0turbo. Samo to bom komentiral, ker imam tudi Saaba z 1,9 "JTD"-jem, stric pa je imel turbo bencinarja. To fizikalno ni mogoče ob isti vožnji/trasi. Enostavno ni. Ali je bilo z dizlom kaj zelo narobe (npr. so "scale" šobe), ali pa si dizla vozil na polno, turbo bencinarja (saj vem, da ima "nežen" turbo) pa ujčkaš, da ne bi prehitro popil vse župe v rezervoarju. 1 Citiraj
Slivka Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami Glej, kaj si ti misliš, mi je čisto vseeno. Jaz vem zase in bom delal po svoji pameti, ti veš zase in delaj po svoji pameti. Samo ne mi pa pametovat in tumbat neumnosti, ker si moj odgovor na to lahko pogledaš tu: https://www.mazda-si.net/topic/847-tole-je-pa-kr-smeh/page/626/#findComment-587114 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
FuManchu Napisano pred 10 urami Prijavi Napisano pred 10 urami pred 4 minutami je dvorjan napisal: Samo to bom komentiral, ker imam tudi Saaba z 1,9 "JTD"-jem, stric pa je imel turbo bencinarja. To fizikalno ni mogoče ob isti vožnji/trasi. Enostavno ni. Ali je bilo z dizlom kaj zelo narobe (npr. so "scale" šobe), ali pa si dizla vozil na polno, turbo bencinarja (saj vem, da ima "nežen" turbo) pa ujčkaš, da ne bi prehitro popil vse župe v rezervoarju. Ti imaš verjetno 1,9 za penzioniste noter. Jaz sem imel Hirsch mapo. 160kw. Izpod 8l nikoli. In ja treba je dizla voziti lepo, da se kej ne zabije 🤣💪 2 1 Citiraj
godlike Napisano pred 8 urami Prijavi Napisano pred 8 urami (urejeno) pred 2 urama je Slivka napisal: Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. Ne vem, kaj vi počnete s tem vozilom Dizle se pri nas tera. Isto kot bencince. Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔 Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način. Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km. Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje. Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎 Seveda ob rednem servisiranju. Popravljeno pred 8 urami od godlike Citiraj
jures Napisano pred 7 urami Prijavi Napisano pred 7 urami (urejeno) pred 52 minutami je godlike napisal: Dizle se pri nas tera. Isto kot bencince. Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔 Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način. Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km. Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje. Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎 Seveda ob rednem servisiranju. Vsak avtomatik ima manual nacin, prestavljas sam. Kadar ces kakor ces..... Ne vem kaj ti je s tem voziti kot dizla??? Diesel nacin???? Mel 3 avtomatik dizle, ce si hotel voziti leno si vozil leno, ce si hotel sportno si vozil sportno, ne glede na masino, s stopalko za plin kontroliras marsikaj. Mal mas skregane pojme z obmocji delovanja motorjev konpride do navora, moci pa to... Popravljeno pred 7 urami od jures 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano pred 7 urami Prijavi Napisano pred 7 urami (urejeno) Jaz? To je že bil odgovor na citiran post, če si slabo prebral. Slivka je napisal: pred 3 urami je Slivka napisal: Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. In tak btw, manualno jih ne vozimo. Mogoče si mu kdaj občasno kaj sugeriral s predstavo gor/dol, to pa je tudi to. Popravljeno pred 7 urami od godlike Citiraj
Boss Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami pred 6 urami je FuManchu napisal: Kdor pravi, da mu dizel žre 5l laže da sam sebi verjame. No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž? Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti. Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra. 2 Citiraj
Boss Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami pred 18 urami je ignacij napisal: Samo zato imamo PHEV, ne razumem čist logike tega motorja. Zato, da ne rabiš imet velikega ICE motorja s 150KM ali več. Za poganjanje generatorja je dobr že manjši, ki deluje v najobolj optimalnih obratih in goni generator. Žal pa tole vidimo, da ni glih najbolje izpadlo. Aja pa da ni treba menjalnika pa vse to uparjat še z elektromotorjem za pogon. Tko daš pa navadnemo BEV manjšo baterijo in samo dodaš ICE motor in generator. To je zelo enostavna rešitev. Po domače povedano. K da bi tesli ruknil v prtljažnik en bencinski generator za dopolnjevat elektriko. Bi pa moral dat vsaj nekje 20kW od sebe. Citiraj
godlike Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro pred 1 uro je Boss napisal: No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž? Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti. Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra. Vse je odvnisno od načina vožnje. Službenega 1.6 Golf dizla sem tudi spravil do Minhna in nazaj 3.6l/100km, strogo po omejitvah. Več ne bom, da spet ne bom kregan, da ne razumem pojmov 🫣 1 Citiraj
Bini Napisano pred 20 minutami Prijavi Napisano pred 20 minutami Kdor zna vozit vw dizla kamot vozi z 5 litri ali manj.... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.