Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pa ne me narobe razumeti...v smislu,da bi bil pristaš Munroja-daleč od tega,ker tip zagovarja čim več konstrukcijskih elementov iz "enega kosa"...kao,čim manj vijakov-vse na klipsne k sam gor porineš in zaskoci,da je poceni in hitro za montažo...je res specialist za svetovanja proizvajalcem,a tip tudi dela veliko škodo ugodni popravljivosti avtomobilov.

Npr. zamislite si,da bi ta "majster" izumil ta komplicirani hladilni sistem,k bi bil narejen z enega kosa...in da nekje "poči" cevka al kaj...in da moraš vse komplet zamenjati....nočna mora!!!

Aja...k smo lih pri hladilnih sistemih....malo pomislite tukaj na tista gorenja EVjev...a "zvonijo zvončki"?!

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je ignacij napisal:

Zunaj že izgleda, sam ko pa notri vidim tisti grd enkran na sredini me pa vse mine. Nikakor ne razumem zakaj teh velikih ekranov ne implementirajo lepo všečno v armaturko. Verjatno je lažje pripeti kot obdelati al kaj.

 

Tudi to bo minilo. Hyundai je v prenovljenega Tuscona vrnil gumbe. Tudi VW napoveduje isto 🙂 Z gumbi se vrne eleganca in manjši zasloni.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, roko na srce - lepega SUV pa naj bo EV ali pa ICE pač ni. So "grozni" pa "manj grozni" pa "ma ja, sej je OK". 🤣

 

Nikoli Suv-i ne bodo bli legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Roko na srce, vsi bi se obračali za teboj, če bi imel SUV oldtimerja...

 

images (3).jpg

 

images (2).jpg

 

images (1).jpg

 

images.jpg

 

Da bi pa slučajno imel Škodo Trekka... Ni treba, da je obnovljena 'u nulo', dovolj je le, da je zgledno ohranjena, pa jo lahko prodaš za 60.000€...

 

images (4).jpg

 

Nekateri SUV-i so že in še bodo legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev...

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka

Govorim o SUV-ih in ne o pravih terencih. To sta različna svetova - en je pravi terenc, drugi pa pač wannabe terenc z mehkim, mislim mehki terenc.

 

@Wankel

Men je pa grd za popizdit, sploh tista stransk ogroma okna kot, da bi bila narejena za afriški safari, da turisti lahko čimveč pofotkajo. Je pa res, da iz tega obdobja je X3 pa še za dva nivoja grši.

 

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Slivka napisal:

Roko na srce, vsi bi se obračali za teboj, če bi imel SUV oldtimerja...

 

images (3).jpg

 

images (2).jpg

 

images (1).jpg

 

images.jpg

 

Da bi pa slučajno imel Škodo Trekka... Ni treba, da je obnovljena 'u nulo', dovolj je le, da je zgledno ohranjena, pa jo lahko prodaš za 60.000€...

 

images (4).jpg

 

Nekateri SUV-i so že in še bodo legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev...

G in Landy ziher nista SUV-a 😉

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še vedno bi raje imel CTR, če so jo že dali zraven, čeprav primerjava je čisto brez vezna....če že ne zaradi "tapravega" zvoka:), ki ga pri električarju ni.... -> kot tole od 27:30 dalje.... (neuporabno in ne-funkcionalno povrhu).

VOLAN.SI

6. oddaja sezone prinaša zanimiv test ekstremno hitrega avtomobila tesla model X plaid, ki ma več kot 1000 'konjev'.

 

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak, cena je pa smrtonosna 70-80k€ ?zmeden?

 

Kljub temu, da je tole strupena zadeva je še zmeraj smešno to, da morajo fejkat zvok, prestave, pa da so pomagala za drift, launch control. Nekak se izgublja prvinskost dirkališč, ker če vse to opravi avtomatika, človek nima tistega adrenalina in užitka, ko ti nekaj rata. Ne vem zgleda nekak kot računalniška igra z vklopljenimi cheati.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Jzt tudi električno pomična ogledala štejem v nabor. Jzt sm jih vedno sam poklapljal 💪


 

Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes na Bledu sem izkoristil to, da je pri polnjenju ni potrebno placati parkirnine in sem polnil na promenadi, za to placal 3,84€ … bil sem slabi dve uri (sprehod okoli jezera)… za kar bi znesla parkirnina 6€ (3€/uro) … ;) Pa se baterija je bila polna in sem se domov pripeljal prakticno brez dodatnih stroskov :) 

 

Sem pa za dve kremsniti placal 8€ 🤣 … 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Jest napisal:


 

Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali ;) 

Večina Mazda lastnikov še električnih ne upa.

  • Všeč 1
  • Haha 8
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Danes na Bledu sem izkoristil to, da je pri polnjenju ni potrebno placati parkirnine in sem polnil na promenadi, za to placal 3,84€ … bil sem slabi dve uri (sprehod okoli jezera)… za kar bi znesla parirnina 6€ (3€/uro) … ;) Pa se baterija je bila polna in sem se domov pripeljal prakticno brez dodatnih stroskov :) 

 

Sem pa za dve kremsniti placal 8€ 🤣 … 

Pristne Blejske kremne rezine so še malo več....🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja vem… v Park hotelu so okoli 6,5 za eno… Ponavadi jih vzamemo pri Šmonu (Slascicarna Zima se mi zdi, da je sedaj ze nekaj casa…) 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.