Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

Napisano

Pa prav Tesle bodo med vsemi EV najbolj "trdožive" in najdlje na cesti.

Samo pomisli, kako bi Mazdo MX-30 popravil čez 10 let?!

Napisano
dne 18. 1. 2024 ob 9:09 je Bini napisal:

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

 

Ni res da tesle ne bodo nič vredne. Za svinčev akumulator dobiš na odpadu 40centov po kili. Litijonske baterije bodo verjetno več.

 

Dejstvo je, da EVjem pada cen hitreje, kot ice avtom. Leta 35 se zna celo zgodit cenovni skok rabljenim ice. 
Bomo videli. Če ne bodo prej zrasle gobe po svetu. Potem ne bomo videli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Vprašanje koliko verodostojne podatke ima možakar. 

Verjamem pa, da so prodali zelo malo avt. Verjamem pa tudi, da bo kmalu konec EV-jev za njih. 

Primarno je bil Polestar dirkaški oddelek Volva.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je DonFelipe napisal:

Upajmo da bo te EV in hibridne ere konec ter da bo naiven narod dojel da je klasika najboljša ter začel kupovati legende.

ČE bi bila klasika res najboljša, sploh ne bi bilo nobenih alternativ.

 

Sicer pa lahko greste na testno vožnjo s kakšnim EV, pa boste potem komentirali, delili občutke in razmišljanja.

Napisano

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

Si sedaj videl in dojel da je bolje avtomatika, sploh v konicah in po napornem delovniku?

Jaz sem že na začetku vedel da je avtomatika za-me ter jo imel oziroma kupil že prvi avto z tem menjalnikom, ročnega praktično ne pogledam več oziroma ga peljam le če nuja oziroma me kdo prosi ali pa ga raje peljam s svojim avtom v kolikor je mogoče. EV in hibride pa so za tiste kateri ne vedo kam z denarjem oziroma sta jih Greta in Kardaširanje prepričala v omenjeno. 

Napisano

Jaz sem kontra videl. Vozim za užitek.

Tudi če je 10 ur al 0.5 v koloni.

Res, da ima manual šift, samo to ni isto, ker 8 prestav ali 6.....

 

Avtomatik bi edino prav prišel za avtomatsko prestavljanje v koloni.

 

Pot iz službe, namesto da bi me razveselila, mi je šla z AT na živce.

Seveda nikoline delam dlje kot 10 km od doma.

 

Isto ročna, pokal sem od radosti, da ima i20n ročno ročno. To lahko zategnem kadar mi paše, tud med vožnjo.

 

Pač sem petrol-head, to večinq ne razume. Uživam v vožnjim, če se le da vozim jaz. Ne me obsojat, smo si različni.

Napisano

Povej da nisi veliko na cesti oziroma ne premaguješ velikih razdalj ter imaš pač mestno vozilo. 

 

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

 

EV in hibrid žal nikoli ne bosta nadomestila klasičnih petrol headov. 

Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

Jaz sem šel s spačkom (Citroen 2CV6 za nepoznavalce) do Normandije in nazaj. Kdo je večji "petrolhead" potemtakem? =)))

Napisano (urejeno)

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz sem imel jajca in šel z unotom turbačem na morje v koper. Cevka za benz pa povita z mcgaywer lepilom:bravo:

Pa še dva šraufa z zadnjih koles sem izgubil nekje 

  • Všeč 1
  • Haha 4

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

 

Se strinjam z definicijo v vsem, samo v ''močnejše'' ne :) 

 

 

Napisano

Seveda. Imaš pravico do drugačnega mnenja, pa kljub temu, mislim, da me nisi prav razumel.

 

Hočem rečt Focus 1.0, dobrih 100 konjičev, je bolj nepremičnina, tudi pol togo premo ima, če ni karavan.

 

Če 150 je pogojno ok in bi ga sprejel, da je nekomu za užitek. 182 super.

Nisem mislil, da za pravega petrol heada mora bit 280 konjev ali pa nič.

 

Spet sno zašli, to je tema o štromu, ne pa o vonju bencinskih hlapov 🙂

Napisano

Kaj ne dojamete da je cilj elektrifikacije da nas pomehkužijo skupaj z LGBTIQA+, veganizmom, kardaširanjem ipd... ?

Želijo nas poenotiti in kastrirati. 

 

Želite da bi vsi bili tako kot prikazuje dokumentarni film ZORA ?

365.RTVSLO.SI

Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova...

 

Napisano

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.