Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Samo to je Volvo in ne Mazda  :zvizga:

 

Sicer pa mislim, da ?ivega bitja ne zazna, ampak zazna ?elezne predmete pred sabo?

 

Ker enkrat sem gledal, ko so pred Mazdo 6 postavili prazno ?katlo velikega TV sprejemnika in se vozilo ni ustavilo; ko so pa to isto ?katlo "oblekli" v alu folijo, potem se je vozilo ustavilo...

 

?eprav je zgoraj prikazano, da se tudi pred steno ustavi  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo to je Volvo in ne Mazda  :zvizga:

 

Sicer pa mislim, da ?ivega bitja ne zazna, ampak zazna ?elezne predmete pred sabo?

 

Ker enkrat sem gledal, ko so pred Mazdo 6 postavili prazno ?katlo velikega TV sprejemnika in se vozilo ni ustavilo; ko so pa to isto ?katlo "oblekli" v alu folijo, potem se je vozilo ustavilo...

 

?eprav je zgoraj prikazano, da se tudi pred steno ustavi  :ne vem:

 

 

SCBS je namenjen tudi temu, da zazna pesce... SBS pa je bolj namenjen temu, da prepreci nalet ... 

 

AmpeR je enkrat pisal, da ga je sistem enkrat resil pred tem, da bi povozil puncki, ki sta stopili na cesto in jih je imel v mrtvem kotu >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=309565 ... 

 

Meni se je tudi ze sprozil, ko je na Celovski v Ljubljani en bedak zapeljal direkt pred mene in takoj zabremzal ... Tudi pred garazo se mi je ze aktiviralo zaviranje v sili, ko so se garazna vrata se odpirala in sem pocasi peljal proti garazi... Ce pa recimo ze malce stojim na zavornem pedalu, pa sistem ne ukrepa ... 

 

Sem pa recimo tudi pred cca. dvema mesecema naletel na kolono, ki se je prehitro ustavila... pa sistem ni posegel v moje zaviranje... verjetno zato, ker sem ze sam zaviral, vendar ni zneslo in je bilo premalo prostora za zaustavitev pred oviro ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oprositi samo prvo kar mi pride na misel" Who da fuck are you? ", ?e ti prodajalec ne ustreza gre? k drugemu, ne vem kje je problem ??

Mazde vse imajo druga?en odtenek barve med plastiko in plehom, vklju?no z mojo, ?e so originalno pofarbane, ?e pa so bile popravljene pa ta razlika ni ve? tako opazna(odvisno od li?arja)

Problem je bil v tem, da je bil avto ?e pla?an, druga?e bi takoj ?el drugam. O detajlih ne bi razglabljal, so mi pa na MMS pomagali in vse uredili kot bi trenil. In za njih nisem bil noben "who da fuck am I".

 

Lahko pa pohvalim servis v BTCju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, kot obljubljeno vam predstavim monta?o vzvratne kamere v besedi in sliki :)

 

 

Zelo dober opis vgradnje kamere.

Tudi sam razmi?ljam, da bi vgradil tak?no kamero. Sicer imam senzorje zadaj, ampak za npr. 20 EUR bi jo kupil. Ena funkcija ve?, za uporabo "tablice" v Mazdi 3.

Vgradil bi jo sam, ker si itak tak napisal, da je vse razumljivo.

 

Imam pa nekaj vpra?anj:

Kako funkcionira kamera? Si ugotovil kak?ne slabosti? Je uporabna ali bi sedaj kupil kaj drugega?

 

Kolikor sem gledal so te kamere na nem?kem ebayu razprodane, jih pa prodaja kar nekaj trgovcev na Aliexpressu.

Na videz so sicer enake (zunanjost), vanje pa ne vidi?. Moram ?e malo pre?tudirati vse skupaj.

 

Aja pa ?e tole:

Je mogo?e ?e kdo na?el kak?no skrekano navigacijo za M3?

 

Hvala za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ostane ?e navigacija. Kaj novega?

 

Ne in tudi v kratkem ne bo, saj je sistem zelo dobro za??iten.

 

Edino na kar lahko upa?/upamo je to, da bo Mazda na MZD omogo?ila Android Auto oziroma Car Play in bomo lahko uporabljali Googlovo navigacijo na ekranu MZD. Potrebna bo povezava telefon - MZD prek USB vhoda (torej potrebuje? USB kabel).

 

Glede na to, da sta Chevy in Hyundai na njihovem sistemu omogo?ila funkcijo, bo morda tudi Mazda ;)

 

http://readwrite.com/2015/05/29/hyundai-and-chevy-roll-out-carplay-and-android-auto-cars

 

http://www.forbes.com/sites/dougnewcomb/2015/05/27/hyundai-adds-android-auto-to-2015-sonata-through-software-update/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene ?e zmeraj zajebava nemoram povezat androida (sony xperia z) z mazdo3 za internet. ostalo dela in se mi pove?e za klice

nazadnje pa se mi pri ponovnem poiskusu izpi?e na ekranu od mazde 

 

connection error

DHCP error.failed to acquire settings

 

ima ?e kdo probleme?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no pa se lahko ?e jaz mal pohvalim, da sem dobil te?ko do?akano (3 mesce in pol) Mazdo 3 (revolution CD150 sedan titanium grafit)... moram re?t, da sem se kar zaljubil v ta avto...

 

Wow, ta pa je bla dolga! Js sem cakala 1 mesec pa mi je bilo grozno. Naj ljubezen dolgo traja...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene ?e zmeraj zajebava nemoram povezat androida (sony xperia z) z mazdo3 za internet. ostalo dela in se mi pove?e za klice


nazadnje pa se mi pri ponovnem poiskusu izpi?e na ekranu od mazde 


 


connection error


DHCP error.failed to acquire settings


 


ima ?e kdo probleme?


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej,,.meni ta sitem deluje sem probal..pred reklamno tablo..se je avto ustavil.lp

 

Sprobano tudi pri meni, na izvozu z AC Razdrto pred Nanosom, kjer je avtomatska zapornica. S prej?njim avtom sem imel to?no na?tudirano kako hitro lahko pripeljem da se bo rampa dvignila in bom ?el spodaj. No Mazdi niso bile v?e? moje kalkulacije in je na polno usekala po bremzi. Sem rabil par sekund da sem sprocesiral kaj se je sploh zgodilo.  :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.