Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

oktobra so dobre cene, kaksen mesec pred zloglasnim 15, novembrom

Ej...samo testi novih zimskih gum so ?e takrat??? ...tudi mene malo zanima,dobra zimska guma za Mazdurino..!p

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi rekel da rabimo za mazdurine, predvsem tihe gume, ker zvo?na izolacija je malo boga :)

 

Ej...se strinjam...in da dobro dr?ijo..lp:-):-):-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj imamo vsi z novimi trojkami, plus sme?no bi zgledal s 15", ?e s 16" mi sme?no zgleda. Vsak dan bolj :)

Saj vprasanje, ce sploh gredo gor 15".... Ce je podobno kot pri sestici, je omejitev velikost diskov...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kako je pri drugih Mazda zastopnikih, jaz sem sel do Ferka gledat za zimske gume in jeklena platisca za zimo. Pravijo da bodo ali pa zdaj ze mogoce imajo ponudbo zunaj. 

Kolk mi je rekel tam,  bo cca 600 EUR, gume in platisca, pa bojda nekaj razlicnih modelov gum na izbiro. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj original rad kape nekaj let dr?ijo gor potem se pa za?ne odpadanje in manjka ena pa druga in potem izgleda grdo. Alu 16 pa lahko dobi? od kake stare mazde ali pa kupi? nove in bo vsekakor izgledalo lep?e kakor z radkapami.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam sedaj na sestki letne na originalnih 19kah, za zimske pa sem nabavil ene 17ke alu... Bi sicer vzel 16ke, samo je bila taka prilika in pri ceni med 16 in 17 tudi ni take grozne razlike...

 

Pri prejsnji sem imel tudi zimske 18ke, ker sem dobil ugodno ene eno sezono vozene...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A  sestica ima te vse dimenzije homologirane..  3ka ima 16 in 18.  Za zimo pa mi tudi ni pomembno da ne vem kak lepo izgleda

Sestica ima tele homologirane

 

Mazda6_2013_-_homolagacija.pdf-20130919-

 

Nevem pa, zakaj za zimo ni pomembno, kako izgleda? Se vedno meni osebno lepse izgledajo manjse lite feltne kot pa manjse zelezne... Pa se ce so brez okrasnih pokrovov res izgleda salabajzersko :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg tega kovinske feltne ve? ali manj po parih zimah zelo na?ne sol in ?e nima? pokrovov, ki pokrijejo ve?ino plati??a je res grdo gledat tisto rjo. Pa ?e tretjino leta jih mora? gledat tako, da se pridru?ujem Thomasu pri njegovem zadnjem stavku.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg tega kovinske feltne ve? ali manj po parih zimah zelo na?ne sol in ?e nima? pokrovov, ki pokrijejo ve?ino plati??a je res grdo gledat tisto rjo. Pa ?e tretjino leta jih mora? gledat tako, da se pridru?ujem Thomasu pri njegovem zadnjem stavku.

?e nekaj bi pripomnu pri "?eleznih" plati??ih in koroziji. In sicer po nekaj letih uporabe se pojavi (tudi) precej korozije na notranjih robovih (tam kjer pnevmatika sede na plati??e) in posledi?no vam pnevmatike pri?nejo spu??ati. Re?itev je sicer redno ?i??enje notranjega robu, ob vsaki premonta?i gum. Fotru na Hundaju se tole stalno dogaja in me potem spra?uje kako mu je vulkanizer menju gume, da mu spu??ajo.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi to dr?i... jaz sem jih celotne zbrusil in pofarbal pred menjavo na nove gume. Sej to ni ne vem kak?no te?a?ko delo ampak mora? do vulkanizerja, da ti jih sname, nato se loti? obnove pol pa spet nazaj k vulkanizerju, da ti da nove gume gor.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.