Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dajte no s temi porabami ne pretiravajte. Vsak benzinar, ki pije tam nekje okrog 7/100 je super dober in po mestu okoli 8.

Sej ?e dizli  ne pijejo dosti manj, govorim o normalni vo?nji in ne o 120 na uro po avtocesti in jajcanju in delanju kolone za sabo.

Benzinarja pa? zavrti? v obrate, da sli?i? motor, pre?alta? in se lepo vozi?.?e ho?e? na hitro prehitet ?alta? brzino ali dve dol in gasa mimo.

Ko berem nekatere poste tu gor se mi zdi, kot da bi nekateri radi imeli benzinarje, ki pijejo 5 l na sto in se vozijo na 1500 obratih in potegnejo takoj, kot kaki ?portniki.to so pa? avti za normalno vo?njo in je treba vzeti v zakup, da nimajo turbine in posledi?no manj?i navor. ;)

Fajn napisano, se strinjam z vsem:)...no ?e gledamo da ima mazda3 navor 210Nm, pa tud ni tako malo za bencinarja :rolleyes:

Y.O.L.O. 

Napisano

Ma ja sej prej je meni pil okoli 8 pa mi je blo ?isto v redu, pa? normalno za bencinarja...zdaj pa mi z lahkoto pod 7 pa je to to :) . Na avtocesti ga pa stisnem tam do 160-180 kmh, potem se nekaj ?asa vozim s 150 potem pa tempomat na 135 pa ?e nisem pri?el ?ez 7 l. Bi si pa res tu pa tam ?elel 165 konjsko verzijo, ko se na avtocesti peljem okol 160 pa pritisnem gas :)...sam jurja mi je blo preve? dat zraven za parkrat na leto ko sem na avtocesti...druga?e pa res super motor s spodobnimi performansami za dnevna kri?arjenja in ob?asne avtocestne obiske, manj osebno nebi imel...to je nek optimum v tak?nem avtu

Napisano

Fajn napisano, se strinjam z vsem:)...no ?e gledamo da ima mazda3 navor 210Nm, pa tud ni tako malo za bencinarja :rolleyes:

Res je.Ni slabo za benzinarja brez turbine.

Moramo pa vedeti,da imajo dizli mnogo ve?ji navor.

 

 

Napisano

Navor motorja je dokaj zavajajo? podatek, ker na navor na kolesu, ki je edini(!) pomemben vplivata ?e prestavni razmerji v menjalniku in diferencialu.

 

Turbo motorji (benzin ali dizel) imajo zaradi prisilnega polnjenja "uporabni?ko prijaznej?o" razporeditev navora, zato je vo?nja z njimi udobnej?a.

 

Pri "dirka?ki" vo?nji, ko se vozi v zgornji tretjini obratov, pri motorjih z isto mo?jo(!) skoraj ni razlik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pozdrav

 

Koiikor sem jaz uspel zasledit so vpoklicane samo v ZDA.

 

BI pa imel eno vpra?anje saj vem da se bo hecno sli?alo in da najbr? ni ni? ampak vseeno. Ali je kdo opazil, da zadnje lu?i tiste ki niso na vratih ampak na boku ko se jih dotakne? oz malo pritisne? blazno za?kripajo. Pri meni ko jih  malo pritisnem tam kjer je na sliki pu??ica ?e posebno pa ?e pritisnim  tisto notranjo plastiko zraven, ko so zadnja vrata odprta tako za?kripa, da je kar hecno in to na obeh straneh !?

Kot da se plastika ob nekaj orng drgne.

 

printscreenp2017070911h5.jpgprintscreenp2017070912h5.jpg

 

Ne vem mogo?e bi s kom malo na?prical, ker kot re?eno ?kripa prav ne normalno.

Napisano

?e nisem opazil oz. sprobal...je pa tukaj spet en novi test s strani avtomobilizem.com...se strinjam z vsem napisanim  :jupiii:  https://www.avtomobilizem.com/testi/mazda-3-g120-revolution-poezija-v-gibanju/09-07-2017/

Napisano

Koliko imate kaj porabe z va?o Mazdo3? Men ka?e povpre?je 6,8 in to sam vo?nja po mestu, ko se peljem mal dlje po avtocesti, pa pade tam na 6,6:)

 

Moje skupno povpre?je (Fuelio) je okrog 6,8. Ravno sem pri?el s potovanja (1.600 km ne?ne vo?nje) in je bila povpre?na poraba po potovalnem ra?unalniku 5.5, Fuelio pa je nara?unal 5.8. 

 

Na avtocesti se seveda zelo pozna ali vozi? 120 ali 140 (v  tujini nisem pretiraval), pa ob?utek imam, da tudi klima kar konkretno doda k porabi.

Napisano

O nice, kje si pa to naro?il?

 

(Also, a je kdo ?e gledal ?e se da LED ?migavce dobit?)

 Preko ebaya - 15eur + 10eur po?tnina, so pa seveda z upornikom, da mi ne javi na armaturni plo??i napake:)

Ja to sem ?e gruntal zakaj niso ?e ?migavce dal led, ?e so ?e lu?i led hmm:)

 

?e link naro?ila:

 

http://www.ebay.com/itm/8-x-Premium-Xenon-White-LED-Lights-Interior-Package-Kit-for-Mazda-3-Tool/271538948119?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Y.O.L.O. 

Napisano

Zdravo,

 

Odlo?am za nakup Mazda 3. Trenutno imam 10 let starega francoza z 1.4 16V motorjem in 72kW. Danes sem ?el na testno vo?njo Mazde 3 G100 Attraction, ki ima na papirju podoben motor kar se ti?e mo?i. 

 

Dvourna testna vo?nja me je pustila z me?animi ob?utki. Namre? ne vem ali sem jaz ?uden ali kaj ampak ali je mo?no, da ja G100 ?isto pre?ibka ma?ina za ta avto? Se mi zdi, da je moj 10let star avto ?ivahnej?i od te mazde. Lahko samo, da jaz ne znam vozit :)

Kar se ti?e ostalega sem pa bil izredno navdu?en nad avtom. Izgled zunaj, znotraj, kakovost izdelave kabine in ob?utek za volanom je fenomenalen.

Napisano

Jaz sem pri G100 na testni vo?nji imel popolnoma identi?ni ob?utek - pejt probat G120 ali pa dizla, sta ?isto druga ma?ini in drug ob?utek (2.0L se zelo pozna pri navoru).

Napisano

Jaz sem pri G100 na testni vo?nji imel popolnoma identi?ni ob?utek - pejt probat G120 ali pa dizla, sta ?isto druga ma?ini in drug ob?utek (2.0L se zelo pozna pri navoru).

 

Ok o?itno res nisem edini, ki to misli. Sem se zmenil za jutri ?e za G120. Se mi zdi kot da se ta G100 res nikamor ne premakne. Pa se imam za mirnega voznika.

Napisano

Verjetno je kriva ekologija, da so motorji malo bolj anemi?ni. tudi avti iz sredine 90 so bili bolj ?ivi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zdravo,

 

Odlo?am za nakup Mazda 3. Trenutno imam 10 let starega francoza z 1.4 16V motorjem in 72kW. Danes sem ?el na testno vo?njo Mazde 3 G100 Attraction, ki ima na papirju podoben motor kar se ti?e mo?i. 

 

Dvourna testna vo?nja me je pustila z me?animi ob?utki. Namre? ne vem ali sem jaz ?uden ali kaj ampak ali je mo?no, da ja G100 ?isto pre?ibka ma?ina za ta avto? Se mi zdi, da je moj 10let star avto ?ivahnej?i od te mazde. Lahko samo, da jaz ne znam vozit :)

 

Kar se ti?e ostalega sem pa bil izredno navdu?en nad avtom. Izgled zunaj, znotraj, kakovost izdelave kabine in ob?utek za volanom je fenomenalen.

 

Razlika med G100 in G120 je kar konkretna ja, zato raje premisli in daj mal ve? denarja in nabavi G120, ne bo ti ?al.

 

Razlike so konkretne:

- kubitura 1.5 vs 2.0

- navor 150 Nm vs 210 Nm pri 4000 obratov

- konji 100 vs 120

- pospe?ki 10,6 vs 8,9 sekunde do 100 km/h

 

PS: ve?ja je razlika med 100 in 120 KM, kot pa ma?ina 120 in 165 KM, ker sta motorja prakti?no ista, le da je 120 konjski programsko bolj zaprti (tako so mi razlo?ili v avtohi?i) :)

 

Pa veliko sre?e z mazdo3 :jupiii:

Y.O.L.O. 

Napisano

Sicer nisem vozil Mazde3 ampak Cx-3 z G120 motorjem pa sem bil prijetno presene?en saj gre za atmosferskega bencinarja - pa ?e zadnjih 13 let vozim samo turbodizle. 

 

Tako da le pojdi na test G120 in pozabi G100.

33112_1.png

Napisano

Ja, G120 ma?ina je identi?na G165, le elektronsko omejena. Do mislim da nekje 3200 obratov imata identi?en navor in isto potegneta.

Napisano

Ja tudi jaz se pridru?ujem temu,da vzami 120 konjskega,ker ta je optimalni za ta avto...

Napisano

Sem se za danes dogovoril za test G120 in bomo vidli kako mi to odgovarja. Imam pa potem naslednje dni ?e par testov - vozil drugih znamk in nato pade kon?na odlo?itev. Zaenkrat pa navijamo za Mazdico :) 

Napisano

?e eno vpra?anje. Kolk vam kaj kuri G120, pri neki zmerni vo?nji?

 

Meni ka?e povpre?je 6,8 ve? ali manj samo mestna vo?nja, avtocesta pa nekje 6 litrov:)

Ja, G120 ma?ina je identi?na G165, le elektronsko omejena. Do mislim da nekje 3200 obratov imata identi?en navor in isto potegneta.

 

A misli? da se da G120 navit na 165 konjskega?:)

Y.O.L.O. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.