Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ma ja sej razmi?ljam da sem ga usral da nisem te naro?il kot ti...zdj pa ne vem kje naj najdem za tablico...potrebujem 4x a ne? Naro?il sem si pa tudi pokrove ventil?kov z mazda znakom :). Meu bi ?e kromirano za??ito zadnjega odbija?a pa pragov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

?e se odlo?im za nakup rabljene (v o?i mi je padla mazda na spodnji povezavi), na kaj je treba bit pozoren? Sem vam zdi cena ok?

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12338102&show=1

 

?e mene vpra?a? je cena primerna, ker taka nova je bila cca 22.000eur, ker je pa rabljena pa itak mora? barantat za kakega jur?ka:)...najprej preveri to bo?i?no jelko na armaturki, zakaj svetijo vse te lu?ke...za motor, akumulator....in ko vse to po?timajo mislim da nima? za falit - seveda se zapelji ?e prej malce z njo:)

Sta prepri?ala ?e mene.. sem ?e naro?il :)

  Super :jupiii: ...ma dj men je to tko ?e?ko te rumene lu?ke, ?e ?e imajo vse LED naj ?e teh par tudi zamenjajo:)

 

Zdj v temi ko odklene? avto uhhh....buuummmmm bela svetloba, k da bi odklenu kazga hudga nemca :P

Y.O.L.O. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej mazda je bolj? kot kak hud nemc  :jupiii: . Mene tudi ?ivcirajo te rumene jajce ;)...ne vem kje naj najdem zdej za tablice...kaj morajo biti canbus?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mene vpra?a? je cena primerna, ker taka nova je bila cca 22.000eur, ker je pa rabljena pa itak mora? barantat za kakega jur?ka:)...najprej preveri to bo?i?no jelko na armaturki, zakaj svetijo vse te lu?ke...za motor, akumulator....in ko vse to po?timajo mislim da nima? za falit - seveda se zapelji ?e prej malce z njo:)

 

Mislim da je avtu dodan samo kontakt in da ni pri?gan zato gorijo te lu?ke. Pi?e press clutch pedal start engine. Modra lu?ka je za ma?ino ker je hladna. istop pa je izklju?en.

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

?e se odlo?im za nakup rabljene (v o?i mi je padla mazda na spodnji povezavi), na kaj je treba bit pozoren? Sem vam zdi cena ok?

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12338102&show=1

To so mi zadnji? kazali, ma neki prask ma ni? huj?ega. Edino feltne so kar podrsane od plo?nikov. V notratjnosti pa vsaj zame neprijeten vonj... Korektno ohranjena za starost in kilometre. Js bi poskusil zbit ceno za vsaj 1.000-1.500 eur.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so mi zadnji? kazali, ma neki prask ma ni? huj?ega. Edino feltne so kar podrsane od plo?nikov. V notratjnosti pa vsaj zame neprijeten vonj... Korektno ohranjena za starost in kilometre. Js bi poskusil zbit ceno za vsaj 1.000-1.500 eur.

To je korektno za 14.000km?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaksen neprijeten vonj pa? Se ti zdi da so kadili notri? Men je sicer v tej avto hisi reku, da naj bi bila ta mazda ze prodana tko da sedaj cakam ce bo se frej da si jo grem pogledat. Kaksno imate kaj mnenje o sluzbenih vozilih? Se pa strinjam, da bo treba ceno se zbit :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moji oceni je 16500? nekak realna cena.....kej vec dvomim da se da zbiti. Jst zdj se mau sparam in grem spomladi v akcijo ker mi takrat pote?e registracija na zdaj?nem avtomobilu. Mogoce bom vzel kaksnega testnega ce bo takumi ali pa revolution 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tablco rabi? 2.

daj mi nekaj pomagaj...zdaj sem na?el ?arnice za tablico, samo ne vem kako naj odstranim plasti?no za??ito, se bojim da kaj zlomim...ti si pa ?e odstranil, tako da ima? izku?nje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

daj mi nekaj pomagaj...zdaj sem na?el ?arnice za tablico, samo ne vem kako naj odstranim plasti?no za??ito, se bojim da kaj zlomim...ti si pa ?e odstranil, tako da ima? izku?nje :)

V bistvu je za tablco najlazje dol vzet pokrova in si sicer ob straneh plastike samo prtisnes z nekim predmetom - tam kjer imas jamice noter in kr sama ven skoci:)

Y.O.L.O. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.