Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To ?e vem, kak?na je poraba v prostem teku. Zanima me, koliko ve? bencina (?e sploh) porabi ponovni zagon motorja (postopek zaganjanja).

Hvala za senzorje, Se mi je zdelo da je tako, ampak bi vulkanizer o?itno rad prodal ?e nekaj ve?. :)

Napisano

Zdej, ko sem ?e zamenjal letne gume z zimskimi in jih dal na nova lita plati??a, ki sem jih vzel za zimo, avto zgleda ful dobro...in ni mi ?al, da sem vzel titan barvo plati?? napram svetlim...je pa malo ve? gume kot na letnih :) . Bi bilo bolje, ?e bi temnej?im barvam originalno zraven dajali temnej?a, ala titan plati??a, svetlej?im pa srebrna

Napisano

Zdej, ko sem ?e zamenjal letne gume z zimskimi in jih dal na nova lita plati??a, ki sem jih vzel za zimo, avto zgleda ful dobro...in ni mi ?al, da sem vzel titan barvo plati?? napram svetlim...je pa malo ve? gume kot na letnih :) . Bi bilo bolje, ?e bi temnej?im barvam originalno zraven dajali temnej?a, ala titan plati??a, svetlej?im pa srebrna

Daj kaksno slikco napopaj :)

Napisano

To ?e vem, kak?na je poraba v prostem teku. Zanima me, koliko ve? bencina (?e sploh) porabi ponovni zagon motorja (postopek zaganjanja).

Hvala za senzorje, Se mi je zdelo da je tako, ampak bi vulkanizer o?itno rad prodal ?e nekaj ve?. :)

Ni? ve? bencina ne porabi za zagon. Mazda je razvila sistem, ki motor ustavi z bati v taki poziciji, da ga potem za?ene le z iskro...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Imam dve vpra?anji za novo M3.

 

Ali imajo plati??a vgrajene senzorje za nadzor tlaka ali sistem deluje po principu ABSa. Sem tik pred menjavo pnevmatik in plati??, pa se nebi ?elel ukvarjati ?e s kak?nimi lu?kami po menjavi.

Je kdo kdaj ra?unal ali kje prebral, koliko porabljenga goriva v prostem teku je enako zagnu motorja v funkciji i-stop. Se pravi vsaj koliko ?asa mora motor dejansko mirovati, da lahko govorimo o prihranku goriva?

 

Nekaj nazaj, v neki oddaji o avtomobilih, je predstavnik Peugeota povedal, da je vse nad 3 sekunde ?e prihranek. Torej - za zagon motorja se porabi pribli?no toliko goriva, kot za 3 sekunde prostega teka.

Verjetno je pri ostalih proizvajalcih podobno, pri Mazdinih bencinskih motorjih pa verjetno ?e ugodnej?e, ker je motor v polo?aju, ko ?aka samo ?e iskro (ne potrebuje zaganjalnika)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ni? ve? bencina ne porabi za zagon. Mazda je razvila sistem, ki motor ustavi z bati v taki poziciji, da ga potem za?ene le z iskro...

no vseeno rabi iskra v?gati nekaj malega bencina, a ne spet toliko kot za cel cikel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam dve vpra?anji za novo M3.

 

Ali imajo plati??a vgrajene senzorje za nadzor tlaka ali sistem deluje po principu ABSa. Sem tik pred menjavo pnevmatik in plati??, pa se nebi ?elel ukvarjati ?e s kak?nimi lu?kami po menjavi.

Je kdo kdaj ra?unal ali kje prebral, koliko porabljenga goriva v prostem teku je enako zagnu motorja v funkciji i-stop. Se pravi vsaj koliko ?asa mora motor dejansko mirovati, da lahko govorimo o prihranku goriva?

Ker imam avto predelan na plin, sem se ?el pred predelavo pozanimati koliko bencina vzame 1zagon... 1dcl. Tudi moje preracunavanje je tako pokazalo.

Napisano

Ker imam avto predelan na plin, sem se ?el pred predelavo pozanimati koliko bencina vzame 1zagon... 1dcl. Tudi moje preracunavanje je tako pokazalo.

Hm, 1 dcl??? ?e 10x v?ge? auto je to 1L bencina.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Hm, 1 dcl??? ?e 10x v?ge? auto je to 1L bencina.

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Jp,tako sem zasledil po raziskavah in tako sem tudi sam nara?unal.

 

Dopuscam pa mo?nost da je pri stop&start avtih druga?e...

Napisano

Pri plinu ti skuri 1dcl, ker je treba motor ogreti, ?ele nato ti preklopi na plin.

Ne potrebuje? 1dcl samo za to, da v?ge? motor.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pri plinu ti skuri 1dcl, ker je treba motor ogreti, ?ele nato ti preklopi na plin.

Ne potrebuje? 1dcl samo za to, da v?ge? motor.

Na plin mi preklopi po cca 1km. ?e je hladen motor seveda. In tudi ko je topel motor, v?ge na bencin seveda. In za to govorim o tem decilitru...

 

Nasplo?no pa tankam cca na 4000km 10l bencina. To je cca 0,25l na 100km. Glede na ?tevilo vzigov na moji trasi,sem pa? pri?el do izra?una tistega dcl na vzig

Napisano

Daj kaksno slikco napopaj :)

Evo je...20171021174107.jpg

Napisano

Evo je...20171021174107.jpg

Pou leta ne opere? auta in ma? antracit feltne ;-)

 

Druga?e pa tudi meni zgledajo dosti lep?e ku original srebrne!

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

?e bi bile 18 bi bile zakon...sem ?e razmi?lju da bi original prodal pa meu te,pa gume so cenej,sam ko 18 bolj?e pridejo na avtu

Napisano

aja...pa original plati??a so te?ka, kot da so betonska faaak, peugeotove so bile definitivno la?je (isto 18)...druga?e pa avto je res zakon iz dneva v dan sem bolj zadovoljen...imam ?e 13200 km v dobrih 6 mesecih...sem ?e nabavil olje, se naro?im na servis ko bo blizu 18000, pomoje najkasneje januarja...pa tudi motor mi je zakon, sem se ga navadil, pije malo in ?iba tam do 160km/h kot prej?nji p508 1.6 turbo s 160 konji...tam nekje do 5000 min-1 se najbolje po?uti, ve? se mi zdi nima smisla ga ti??at, tu pa tam ja samo zato da se zavrti

Napisano

Ne vem ?e,ko bo zima bova izmenjala mnenja :). So pa malo glasnej?e kot letne pa malenkost manj?a poraba je...pomoje so super 

Napisano

Eno vpra?anje za lastnike M3. Imam M3 Revolution z Head-up displayom. Vse lepo in prav, zanima me pa ena stvar. Ali je to deluje samo z Revolution Top ali pa ne znam kaj na?timat. Nabavil sem navigacijo in dela kot urca, vendar pa mi ne ka?e "napotkov" v head-up displayu? Je to sploh omogo?eno ali pa? meni ne dela? Sem pa posodobil navigacijo preko Mazda Toolbox (uspe?no, ker pred posodobitvijo mi ni na?lo enega naslova).

 

Hvala

Napisano

 

 

Eno vpra?anje za lastnike M3. Imam M3 Revolution z Head-up displayom. Vse lepo in prav, zanima me pa ena stvar. Ali je to deluje samo z Revolution Top ali pa ne znam kaj na?timat. Nabavil sem navigacijo in dela kot urca, vendar pa mi ne ka?e "napotkov" v head-up displayu? Je to sploh omogo?eno ali pa? meni ne dela? Sem pa posodobil navigacijo preko Mazda Toolbox (uspe?no, ker pred posodobitvijo mi ni na?lo enega naslova).

 

Hvala

Meni jih ka?e, revolution oprema. ?e se ne motim ma? mo?nost za vklopit/izklopit napitke v nastavitvah headup displaya.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Meni jih ka?e, revolution oprema. ?e se ne motim ma? mo?nost za vklopit/izklopit napitke v nastavitvah headup displaya.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

 

To nastavitev sem na?el in imam vklju?eno. Ampak med vo?njo mi ni? ne ka?e. Ali tebi ka?e ?e ob ?tartu ko nastavi? navigacijo ali samo ko je treba spremeniti smer? 

Napisano

To nastavitev sem na?el in imam vklju?eno. Ampak med vo?njo mi ni? ne ka?e. Ali tebi ka?e ?e ob ?tartu ko nastavi? navigacijo ali samo ko je treba spremeniti smer?

Ma mislim da vedno ma morem prou pogledat. Sm na bolni?ki, bom ?ou jutri u ambulanto z navigacijo ?e ne bo ?e kdo drugi prej odgovoru...

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.