Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

Se vid, da si bil Hondas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pravkar sem vpla?al Mazdo 3 G120 sedan. Dobim jo v ponedeljek. Bil na dolgi testni vo?nji, vse super, razen na motor se bo treba navadit. Prihajam namre? iz Civica 2.2 D (340N/m pri 2000 rpm). Razlika zelo o?itna pri pospe?evanju in porabi, ?e posebej na avtocestnih relacijah. Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

LP!

 

Ja je kar razlika, ?e ta motor primerja? z dizlom. Moja Mazda je dnevno na relaciji MB-CE in se mi ne zdi, da kaj dosti pogre?am dizla-razen pri porabi in pospe?evanju iz nizkih obratov. Moja 165G pri 140km/h in nad 3500 rpm prav lepo pospe?uje!

Napisano

Honda mi je pri dinamicni voznji brez sparanja pila 5,5 do 6l. Zdej bo ob isti dinamiki vsaj 2l vec. Sam ko se ti dizel pri mehaniku predstavi v vsej njegovi lepoti, si vse kar si prisparal na gorivu povrne 2 kratno.

Napisano

Ja razlika je okrog 2 litrov. Prej sem imel porabo 5- 5.5, sedaj pa 7- 7.5l.

Upam, da bo poraba ?e kaj padla, glede na to, da imam ?ele 4000km.

Napisano

Hoj. Imam enako machine gray in sem super zadovoljen,ko se jo navadi? bo ?e ?la pol litra dol. Je pa predvsem mala poraba pri umirjeni vo?nji(6-6,5)zoom zoom

Napisano

Hondin 2.2 dizl je res zelo dober motor, izjemno tih, mo?an, vle?e enakomerno pri vseh vrtljajih, var?en.

Sem mel ta motor v Accordu, v Civicu pa ?e bolj pride do izraza, ?e ga pa ?ipira? na 193KM pa postane prava zver, edino serijske sklopke so pre?voh pr teh motorjih in jo je treba zamenjat za mo?nej?o. Vse ostalo je pri tem dizlu bulletproof.

Ta motor res ne more? primerjat z NA bencinarjem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical.

Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Napisano

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical. Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Lahko vpra?am kje si kupo M3 in koliko si dal za njo? Je bila pa bolj kone zadnja. Lp

Napisano

Met dizla je ve? kot samo poraba gor, poraba dol. To je lifestyle!!

Honda mi je pri dinamicni voznji brez sparanja pila 5,5 do 6l. Zdej bo ob isti dinamiki vsaj 2l vec. Sam ko se ti dizel pri mehaniku predstavi v vsej njegovi lepoti, si vse kar si prisparal na gorivu povrne 2 kratno.

Sent from my SM-T813 using Tapatalk

Napisano

Bog. Ko ste ravno pri ?arnicah na tablicah,bi vpra?o kako se ohi?je izvle?e,da lahko menja? ?arnici(limuzina)v navodilih tega ni! Hvala za pomo?.

Napisano

Bog. Ko ste ravno pri ?arnicah na tablicah,bi vpra?o kako se ohi?je izvle?e,da lahko menja? ?arnici(limuzina)v navodilih tega ni! Hvala za pomo?.

 

 

Opisano je v prirocniku na strani 6-64 

 

Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Opisano je v prirocniku na strani 6-64 

 

Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-

Hvala ti,toda v mojem priro?niku ni. Imam samo 6-14. Je pa na 5-34 opis menjave osvetlitve prtla?nega prostora. Verjetno je v starej?ih priro?nikih,verjetno mi bo uspelo. Upam da ?epkov nebom polomil! Kaj misli?? Lp
Napisano

Hvala ti,toda v mojem priro?niku ni. Imam samo 6-14. Je pa na 5-34 opis menjave osvetlitve prtla?nega prostora. Verjetno je v starej?ih priro?nikih,verjetno mi bo uspelo. Upam da ?epkov nebom polomil! Kaj misli?? Lp

:zoom-zoom:

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.