Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Pravkar sem vpla?al Mazdo 3 G120 sedan. Dobim jo v ponedeljek. Bil na dolgi testni vo?nji, vse super, razen na motor se bo treba navadit. Prihajam namre? iz Civica 2.2 D (340N/m pri 2000 rpm). Razlika zelo o?itna pri pospe?evanju in porabi, ?e posebej na avtocestnih relacijah. Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

LP!

 

Ja je kar razlika, ?e ta motor primerja? z dizlom. Moja Mazda je dnevno na relaciji MB-CE in se mi ne zdi, da kaj dosti pogre?am dizla-razen pri porabi in pospe?evanju iz nizkih obratov. Moja 165G pri 140km/h in nad 3500 rpm prav lepo pospe?uje!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hondin 2.2 dizl je res zelo dober motor, izjemno tih, mo?an, vle?e enakomerno pri vseh vrtljajih, var?en.

Sem mel ta motor v Accordu, v Civicu pa ?e bolj pride do izraza, ?e ga pa ?ipira? na 193KM pa postane prava zver, edino serijske sklopke so pre?voh pr teh motorjih in jo je treba zamenjat za mo?nej?o. Vse ostalo je pri tem dizlu bulletproof.

Ta motor res ne more? primerjat z NA bencinarjem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical.

Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical. Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Lahko vpra?am kje si kupo M3 in koliko si dal za njo? Je bila pa bolj kone zadnja. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Met dizla je ve? kot samo poraba gor, poraba dol. To je lifestyle!!

Honda mi je pri dinamicni voznji brez sparanja pila 5,5 do 6l. Zdej bo ob isti dinamiki vsaj 2l vec. Sam ko se ti dizel pri mehaniku predstavi v vsej njegovi lepoti, si vse kar si prisparal na gorivu povrne 2 kratno.

Sent from my SM-T813 using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap. Vec ali manj imajo vse mazde ta tip podnozja. Drgac ti pa pise v navodilih za uporabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bog. Ko ste ravno pri ?arnicah na tablicah,bi vpra?o kako se ohi?je izvle?e,da lahko menja? ?arnici(limuzina)v navodilih tega ni! Hvala za pomo?.

 

 

Opisano je v prirocniku na strani 6-64 

 

Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opisano je v prirocniku na strani 6-64 

 

Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-

Hvala ti,toda v mojem priro?niku ni. Imam samo 6-14. Je pa na 5-34 opis menjave osvetlitve prtla?nega prostora. Verjetno je v starej?ih priro?nikih,verjetno mi bo uspelo. Upam da ?epkov nebom polomil! Kaj misli?? Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.