Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Jaz sem pa peljal na 2. redni servis Mazdo 3 (2.0 120km) v Kranj k Mo?niku. Bil sem zadovoljen. V nasprotju z AC Cosmosom ?i?ka, kjer mi ob 1. servisu niso dovolili pripeljati svojega olja, tukaj niso komplicirali. Edino opozorili so me, naj ne kupujem olja, ki bi bilo sme?no poceni, ker je ena njihova stranka imela te?ave z motorjem po nakupu takega neoriginalnega olja. Olje sem kupil na mimovrste za 31,5? - 5 litrov. Cena za servis pa je bila 185?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, z nekaj dela pri nakupu olja si zaslu?il 3.5?? Seveda ti je nekaj olja ostalo. To je sicer ra?unica, da je servis 220? kot pri nas! Verjetno je pri vas ve?, ne ve? pa koliko je polna cena?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem za CX-5 lani avgusta dal za prvi servis 193?, pred kratkim za drugi servis 212?... S seboj sem pripeljal samo avto... ;) ... Vedno na A Cosmos BTC...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v BTCju vpra?al ?e lahko prinesem svoje olje, ker ga dobim veliko ceneje kot pri njih, njihov odgovor je bil da lahko, ?e se pa strinjam mi ga pa oni prodajo po isti ceni kot ga dobim sam. In tako sem vsako leto pla?al za olje 8 EUR/liter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So pa to malenkostno odstopanja glede na ceno avtomobila, pa asistenco dobi? gratis, saj druge znamke so tu nekje. Za citroen damo tudi 190? pa je 1.6 motor, za 30? se pa ne tresem. To je nujni stro?ek in nima? kaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

ima kdo service plan (kaj se ob dolo?enih kilometrih/letih servisira) za mazdo3 2.0 g120/g165?

sem na?el en link, vendar ne dela ve?, verjetno odkar je nova 3-ka zunaj...

na servis sem peljal v btc, zanima me pa kaj se menja ob dolo?enih kilometrih, v navodilih pa nimam..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Ko imas nastavljeno odrositev prednjega stekla, se i-Stop ne aktivira ... Ali pa ce je prevelika razlika med zunanjo in nastavljeno temperatero... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to vem. Samo klime trenutno ne koristim, pr meni se sezona klime zaklju?i septembra. Tudi ?ipe ne odrosujem... Lani v najhuj?i zimi je iStop delal brez problema ?e po 5-10 minutah vo?nje ko se je motor segrel... Letos ka?e bl slabo... Ga sicer malo rabim samo me moti ko stvari ne delajo kakor bi mogle

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.