Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

TPMS nej bi bil v vseh novej?ih mazdah..

 

 

TPMS je bil v starejsih Mazdah ... Sedaj sicer ima TPMS sistem, vendar se meri tlak menda z drugimi senzorji (ABS,...) ... Vsaj pri moji sestici letnik 2013 ni vec TPMS senzorjev v ventilckih ... Upam, da niso spet to traparijo nazaj dali v novejse ... :( ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za mazdo 3? so te malo nagnili? 

 

Ma mislim da je ?lo samo za napako/neinformiranost prodajnika, ki je delal ponudbo. Lahko pa tudi, da bi ?lo skozi ob monta?i in bi bili tiho, kaj ve?.. Na sre?o ste me vi re?ili, preden sem izvedel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niso ga nategnili, je tudi meni rekla prodajalka, da so senzorji tlaka vklju?eni. Zato sem pa naredil doma?o nalogo in pregledal celotno zbirko postov za mazdo 3, kjer ste ?e omenili, da gre preko ABS-a, kakor je Jest povedal.

 

ravno zato mi ni di?alo dat 200eur po kosu, pa da je savina guma gor...ajde michelin ali goodyear ?e...tist je pa mal prehudo :)

 

bo ?ena izbrala feltno po svojem okusu, pa bo ?e veliko ceneje ;)

 

Kar se ti?e zlo?enja vzvratnih ogledal, spet nekaj serijskega pri ?kodi...no verjetno je krivo ker je RS, ampak vseeno...je tudi dra?ji avto :)

 

Je pa super stvar in bom razmislil, ?e bomo to funkcijo tudi nadgradili, hvala za info!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, niso ga vrnili... Kar neka zbrka je nastala glede tega...

Mazda3 od 2013 dalje nima nobenih senzorjev na ventil?kih!!!! Tako da tudi nima? nobenega vpogleda koliko je tlaka v pnevmatiki, program v ra?unalniku posredno preko abs-a 'gleda' ?e se vsa kolesa enako vrtijo, ?e je pa odstopanje pa javi obvestilo TMPS. In tudi ne ve? na katerem kolesu, ampak mora? sam preveriti vse 4 gume.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, niso ga vrnili... Kar neka zbrka je nastala glede tega...

Mazda3 od 2013 dalje nima nobenih senzorjev na ventil?kih!!!! Tako da tudi nima? nobenega vpogleda koliko je tlaka v pnevmatiki, program v ra?unalniku posredno preko abs-a 'gleda' ?e se vsa kolesa enako vrtijo, ?e je pa odstopanje pa javi obvestilo TMPS. In tudi ne ve? na katerem kolesu, ampak mora? sam preveriti vse 4 gume.

Tega, koliko je tlaka v kateri gumi ali katera guma je prazna, tudi s TPMS senzorji nisi vedel... vse je enako... le dodatnih stroskov ni s temi senzorji, ki so radi pokali na navoju... sem imel v prejsnji sestici in so mi dva menjali pod garancijo, ker sta se zdrobila ori navoju...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4


Tega, koliko je tlaka v kateri gumi ali katera guma je prazna, tudi s TPMS senzorji nisi vedel... vse je enako... le dodatnih stroskov ni s temi senzorji, ki so radi pokali na navoju... sem imel v prejsnji sestici in so mi dva menjali pod garancijo, ker sta se zdrobila ori navoju...

Yep sistem sam zazna razliko (upad ali pove?anje) od tiste nastavitve, ki jo nastavimo (resetiramo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4

 

 

Itak je logicno, da ko enkrat javi, je najbolje preverit tlak v vseh gumah ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ?koda je tako dobra da sistem poka?e celo numeri?ni podatek koliko cm je ?ebelj v gumi :D

 

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4

In potem se pripelje? na bencinsko kjer imajo avtomate za polnjenje ki ne poka?ejo trenutnega tlaka pa? pa samo nastavljen tlak na katerega ?eli? polnit. In si koza Marica.

Jaz imam Topeakov Smart gauge: https://www.evanscycles.com/en-si/topeak-smarthead-gauge-00104706 Je preizku?eno natan?en v rangu 0,1bar.

Letos mi je pri?el 2x prav. Enkrat sem se domov pripeljal z alarmom za desno zadnjo gumo, in res je bil notri ?ebelj. Enkrat pa med vo?njo sredi no?i proti morju, ko mi je sistem kazal alarm na dveh gumah - posledica tega da sem zaradi precej?nje te?e za zadnjo osjo gume zadaj kar ornk napolnil, pozabil pa ponastavit sistemsko referenco.   

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena prvega servisa je 120?. Uradna cena pa skoraj 200?. Ti samo povej na servisu, da prinese? svoje olje, lahko ti ga pa tudi oni prodajo po ceni 7,5?/l. In tako bo cena olja namesto 22?, kar naenkrat samo 7.5?/l.

Kje kupujete olje? Katero olje je najbolj?e in kateri servis ne pizdaka, ?e prinese? svoje olje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.