Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

TPMS nej bi bil v vseh novej?ih mazdah..

 

 

TPMS je bil v starejsih Mazdah ... Sedaj sicer ima TPMS sistem, vendar se meri tlak menda z drugimi senzorji (ABS,...) ... Vsaj pri moji sestici letnik 2013 ni vec TPMS senzorjev v ventilckih ... Upam, da niso spet to traparijo nazaj dali v novejse ... :( ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za mazdo 3? so te malo nagnili? 

 

Ma mislim da je ?lo samo za napako/neinformiranost prodajnika, ki je delal ponudbo. Lahko pa tudi, da bi ?lo skozi ob monta?i in bi bili tiho, kaj ve?.. Na sre?o ste me vi re?ili, preden sem izvedel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niso ga nategnili, je tudi meni rekla prodajalka, da so senzorji tlaka vklju?eni. Zato sem pa naredil doma?o nalogo in pregledal celotno zbirko postov za mazdo 3, kjer ste ?e omenili, da gre preko ABS-a, kakor je Jest povedal.

 

ravno zato mi ni di?alo dat 200eur po kosu, pa da je savina guma gor...ajde michelin ali goodyear ?e...tist je pa mal prehudo :)

 

bo ?ena izbrala feltno po svojem okusu, pa bo ?e veliko ceneje ;)

 

Kar se ti?e zlo?enja vzvratnih ogledal, spet nekaj serijskega pri ?kodi...no verjetno je krivo ker je RS, ampak vseeno...je tudi dra?ji avto :)

 

Je pa super stvar in bom razmislil, ?e bomo to funkcijo tudi nadgradili, hvala za info!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, niso ga vrnili... Kar neka zbrka je nastala glede tega...

Mazda3 od 2013 dalje nima nobenih senzorjev na ventil?kih!!!! Tako da tudi nima? nobenega vpogleda koliko je tlaka v pnevmatiki, program v ra?unalniku posredno preko abs-a 'gleda' ?e se vsa kolesa enako vrtijo, ?e je pa odstopanje pa javi obvestilo TMPS. In tudi ne ve? na katerem kolesu, ampak mora? sam preveriti vse 4 gume.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, niso ga vrnili... Kar neka zbrka je nastala glede tega...

Mazda3 od 2013 dalje nima nobenih senzorjev na ventil?kih!!!! Tako da tudi nima? nobenega vpogleda koliko je tlaka v pnevmatiki, program v ra?unalniku posredno preko abs-a 'gleda' ?e se vsa kolesa enako vrtijo, ?e je pa odstopanje pa javi obvestilo TMPS. In tudi ne ve? na katerem kolesu, ampak mora? sam preveriti vse 4 gume.

Tega, koliko je tlaka v kateri gumi ali katera guma je prazna, tudi s TPMS senzorji nisi vedel... vse je enako... le dodatnih stroskov ni s temi senzorji, ki so radi pokali na navoju... sem imel v prejsnji sestici in so mi dva menjali pod garancijo, ker sta se zdrobila ori navoju...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4


Tega, koliko je tlaka v kateri gumi ali katera guma je prazna, tudi s TPMS senzorji nisi vedel... vse je enako... le dodatnih stroskov ni s temi senzorji, ki so radi pokali na navoju... sem imel v prejsnji sestici in so mi dva menjali pod garancijo, ker sta se zdrobila ori navoju...

Yep sistem sam zazna razliko (upad ali pove?anje) od tiste nastavitve, ki jo nastavimo (resetiramo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4

 

 

Itak je logicno, da ko enkrat javi, je najbolje preverit tlak v vseh gumah ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ?koda je tako dobra da sistem poka?e celo numeri?ni podatek koliko cm je ?ebelj v gumi :D

 

Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4

In potem se pripelje? na bencinsko kjer imajo avtomate za polnjenje ki ne poka?ejo trenutnega tlaka pa? pa samo nastavljen tlak na katerega ?eli? polnit. In si koza Marica.

Jaz imam Topeakov Smart gauge: https://www.evanscycles.com/en-si/topeak-smarthead-gauge-00104706 Je preizku?eno natan?en v rangu 0,1bar.

Letos mi je pri?el 2x prav. Enkrat sem se domov pripeljal z alarmom za desno zadnjo gumo, in res je bil notri ?ebelj. Enkrat pa med vo?njo sredi no?i proti morju, ko mi je sistem kazal alarm na dveh gumah - posledica tega da sem zaradi precej?nje te?e za zadnjo osjo gume zadaj kar ornk napolnil, pozabil pa ponastavit sistemsko referenco.   

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena prvega servisa je 120?. Uradna cena pa skoraj 200?. Ti samo povej na servisu, da prinese? svoje olje, lahko ti ga pa tudi oni prodajo po ceni 7,5?/l. In tako bo cena olja namesto 22?, kar naenkrat samo 7.5?/l.

Kje kupujete olje? Katero olje je najbolj?e in kateri servis ne pizdaka, ?e prinese? svoje olje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.