Skoči na vsebino

IN-VA-LI-DI


jures

Priporočeno sporočilo

Še dva tuja eksperta, ki sta prepričana, da smo tuki sami kozjejebci in da si lahko privoščita vse. In ne nista imela invalidskih oznak in tudi zelo zelo težko verjamem, da bodo invalidi plezali po ozkih in strmih stopnicah Predjamskega gradu.

 

image.png

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi šef naroči, naj na hitro nekaj peljem. Dam v službeno Kio in pridem SKORAJ že na cilj. Tam pa...

 

IMG_20240403_171023855.jpg

IMG_20240403_171001889.jpg

 

 

Moj cilj so garaže v tisti beli stavbi na desni strani, za tistimi drsnimi vrati, na katerih je tabla "prepovedano parkiranje in ustavljanje". Nekaj časa hodim okoli, pa pride mimo vzdrževalec granika. V rokah ima kepo starih cunj in si briše šmiraste roke vanjo, gleda in reče:

- "Majstore, a maš problem?"

- "Hja, saj vidiš. Mogoče veš, čigav je?"

- "To ne znam, ampak verjemi, da si bo zapomno, da je tle parkiro."

Gledam nekaj časa njega, nekaj časa avto, ni mi jasno, kaj mož misli, on pa si briše roke v tisto kepo starih cunj. Enkrat pa opazim, da po sprednji šipi nekaj teče. Ker itak nimam drugega dela, hočem s prstom potipat, pa možakar reče:

- "Nemoj, majstore, to olje gre težko dol, to mam jaz za granik podmazat."

Gledam nekaj časa in opazim, da iz tiste kepe cunj gleda cevka in vsake toliko ven špricne. Možakar je v kepo cunj skril pumpico za olje, hodil okoli in si "brisal roke"... 

 

Grem v garaže po voziček, preložim iz Kie na voziček in odpeljem v garažo. To je trajalo kar 45 minut. Kasneje se odpeljem, me pa res firbec matra, kako je možakar rešil s tistim oljem na šipi in z brisalci, ki jih je tisto olje namazalo... 

 

In res me zanima, če je bila lekcija dovolj močna...

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.