Skoči na vsebino

Mazda KOERU Crossover Concept

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, ?e se preserava? na polno. Jaz, ?ena in ?tirje otroci imamo v petki dovolj prostora. Razen za po?itnice nismo ?e nikoli vlekli prikolico. Pa je najmanj?i zdaj komaj dobro leto star in zanj preva?amo ?e otro?ki vozi?ek s seboj. In potem je tebi z ?eno in dvema otrokoma premajhen. Me zanima, kako se potem spravi? na motor? Ali pa ima? kak?no lokomotivo od motorja...

Ful se preseravamo, in to vsak vikend posebej. Ta vsak vikend ko gremo na po?itnice pa nimamo prikolice s seboj. Ko grem z motorjem pa 4 dni nosim iste gate.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Po mojem bo nekaj ve?jega iz tega koncepta... CX6 ali CX7... ?e bo tud serijski videti tkole, bi znal spremenit moje poglede na SUV.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Po mojem bo nekaj ve?jega iz tega koncepta... CX6 ali CX7... ?e bo tud serijski videti tkole, bi znal spremenit moje poglede na SUV.

Se strinjam. A kaj, ko bo "popa?ena" verzija pri?la na tr?i??e kot serijski izdelek. In spet ne bo ne ti? ne mi?.Kako to, da vodilnim ?efom ?e ni potegnilo, da ?e naredi? ?e majhno spremembo na izdelku,ki je skladen in lep, postane ?uden in ne ve? fantasti?en. To je bilo isto z novo Mazdo 6, ki je sicer lep izdelek a ?e zdale? ne tako ,ko je bil  prototip. Pa so samo par stvari spremenili.

 

 

Napisano

Se strinjam. A kaj, ko bo "popa?ena" verzija pri?la na tr?i??e kot serijski izdelek. In spet ne bo ne ti? ne mi?.Kako to, da vodilnim ?efom ?e ni potegnilo, da ?e naredi? ?e majhno spremembo na izdelku,ki je skladen in lep, postane ?uden in ne ve? fantasti?en. To je bilo isto z novo Mazdo 6, ki je sicer lep izdelek a ?e zdale? ne tako ,ko je bil  prototip. Pa so samo par stvari spremenili.

 

Res je. Ko gleda? te koncepte, je vse res hudo dobro, potem pa pride serijski ven in vidi?, da nimajo jajc, da bi se dr?ali koncepta :ne vem: . Tudi pri Mazdi je to "problem", ?eprav se mi zdi, da se njihovi avti v povpre?ju dr?ijo konceptov precej bolj kot kak?ni drugi... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

A je to tole?

 

New Mazda CX-4 Crossover Spotted Completely Undisguised in China

 

The newest member to the Mazda crossover family has been caught on camera in China.

 

Essentially the production version of the Koeru concept that debuted at the 2015 Frankfurt Motor Show, the crossover is expected to sport the CX-4 nameplate when it arrives. The production model is a toned-down version of the concept, which is to be expected. The overall dimensions and shape, however, have been retained, with less aggressive fenders and much smaller wheels than the concept?s 21-inch rollers.

 

More importantly, the CX-4 gives us some insight into how the Koeru?s design language will look like in production cars.

 

Inside, expect the CX-4 to be heavily inspired by the new Mazda CX-9 that debuted at the 2015 L.A. Auto Show.

 

The CX-4 will slot between the subcompact CX-3 and the midsized CX-5. Like the CX-3, it will be a sporty crossover, but it will be more practical with more interior and cargo space. It will likely be powered by the same 2.0-liter SkyActiv engine found in the CX-5 as well as a 1.5-liter diesel offering borrowed from the CX-3.

 

post-1144-0-12462700-1453199676.jpg

 

post-1144-0-17923700-1453199685.jpg

 

post-1144-0-23257700-1453199693.jpg

 

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Tole je Koeru (slike so iz Mazda Uatria FB iz sejma na Dunaju (Vienna Autoshow)) ... 

 

 

 

 

 

 

post-10-0-31401900-1453199960_thumb.jpg

post-10-0-73118200-1453199960_thumb.jpg

post-10-0-06495400-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-42498200-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-76935600-1453199961_thumb.jpg

post-10-0-20177100-1453199962_thumb.jpg

post-10-0-60253700-1453199962_thumb.jpg

post-10-0-10890300-1453199963_thumb.jpg

post-10-0-62648800-1453199963_thumb.jpg

post-10-0-07846700-1453199964_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, ampak to je ?e Koreu - koncept, tisto so pa fotke "serijskega" avta - CX-4...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Ja, ampak to je ?e Koreu - koncept, tisto so pa fotke "serijskega" avta - CX-4...

Zna bit...ker ?e izgleda bolj bogo. :vskalo: Kdaj bodo prenesli koncept dobesedno v serijsko proizvodnjo?Kaj se bojijo, da bo premalo kupcev?

Mislim, da bi kve?jemu pridobili kakega razcartanca iz "premium" znamk zaradi izredno lepe ?portne linije in skladnosti.

Pol pa nekaj spreminjajo in nastane lep, a povpre?en avto...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.