Skoči na vsebino

Letne pnevmatike


Priporočeno sporočilo

Tudi Goodyear ima akcijo ... dobis pulover oz. "hoodie" ...

 

Darilo_ob_nakupu_4_pnevmatik___Eagle_F1_Asymmetric_6.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

Če še mal do aprila počakate bo Twito dal vavčerje/bone za nakup gum. :hudicek:

 

Samo kaj, ko ga nekateri ne bi hoteli izkoristiti niti, če se sedaj vozijo na zlizanih zimskih gumah tudi poleti. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Michelin ima akcijo (ponavadi vsako sezono), gume pa moraš kupiti pri njihovih pogodbenikih.
 
https://www.michelin.si/auto/promocija
 
slika.thumb.png.6ae6054985f7a9a9e0b0b4b79c7df137.png 
Popravljeno pred 27 minutami od Janez007
Če prav vidim je akcija ta , da si lahko izžreban,.. Ni pa nujno?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

196 €/kos - 15€ bon = 181 €/ kos ... plus vulkanizerske storitve

Bon še ni 100% ziher, ker jih za to dimenzijo potalajo le 70.

image.png

 

 

To je meni enako, kot denar ... tam smo kar pogosto. :glare: Lahko pa bon podarim. Pred leti je bil bon za gorivo pri Petrolu, tudi OK. 🙂

Huh, kar drag špas. 🤔 Sem gledal malo za mojo dimenzijo 245/40 r19, najnovejše continental sport contact 7, pride guma 162€. Baje, da je trenutno ta guma top. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Druga poceni varianta je bila jeseni, in sicer Kumho dot 2018 za 80 €/kos +stroški vulkanizerja 40€ .. skupaj 360€. Sem že imel predračun, pa se premislil. Verjetno bi bile čisto OK za moj previden stil vožnje. :) Vse ostale spodobne variante so danes, ko so cene višje, nekje vmes med 500€ in 1000€. Si lahko privoščim malo dražje gume, ker nimam več stroškov pucanja saj. 😜

 

Ne bi si mislil, da so 245/40 R19 cenejše od 225/45 R19? 😯

Sicer pa se boš enako udobno peljal, če jih daš izdelati mizarju in kovaču. 😁

 

Jesen je sen ...

 

Kako misliš ? Ni neke vielike razlike v udobnosti med 225/45r19 in mojimi. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

... ... ... Spomnim se, ko se bil še mulc sredi 70-tih i... ... ... ...  :)

 

Eee, tega pa zdaj ne razumem najbolje. Pri 70tih si bil še mulc. Ja koliko jih imaš pa zdaj? 500?

 

Ampak 850 evrov za gume... No, ja, kdor ima 50.000 za avto, ima tudi 850 za gume. In očitno se nimam kaj pritoževati, ko kupujem krampone za BTjko pa me "olupijo" 340 evrov za 4 gume, montažo in centriranje...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Prejel bon 60€ in se registriral za garancijo plus (krije do 2 gumi v redkih primerih, zaradi trka gume v trde predmete, poškodbe zaradi topega predmeta, ki prodre v pnevmatiko).

 

Sicer pa prvi vtisi: vožnja relativno mehka, stabilna, občutek, kot da se gume popajo na asfalt. Se jih pa tudi malenkost sliši.

 

slika.png

slika.png

Vse športne gume so glasnejše kot ta poceni. Aja, pa športni avto nabavi že enkrat, da bodo končno na pravem avtu. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Zame dovolj športen.

 

Čist tko off the record, k sem gledal tale video in me je nekaj zmotilo. Pri plinu do konca in AT menjalniku bi moral le v prvi prestavi menjat pri 5800 obratih, v vseh ostalih pa pri 6200-6300 obratih pa ne. Pri 6000-6200 ima največ moči tako, da mi je tole nekam nerazumljivo, saj dejansko ne uporablja vse "konjev", ki so na voljo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss jutri preverim :P Se meni tudi zdi da malo prenizko, nisem pa nikoli mel časa spremljat pri sebi, ker moram gledat na cesto, če ga takle teram :D Tule je možno, da še ne pusti elektronika ker ma samo 9k km

Ekola tale pa že suče nad 6k: https://youtu.be/F5TKxl-VIBM?t=405

 

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.