Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Opomnik za vse, ki še vedno ne verjamejo kakšen masaker naredi nalet kamiona v stoječo kolono.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/proti-kopru-zaprta-ljubljanska-juzna-obvoznica-zagorelo-tovorno-vozilo.html

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Bini napisal:

Pusti pred sabo še toliko prostora, da lahko še pobegneš naprej ali v stran, če je mogoče.... 👍😉

 

Aha, ja, seveda...

Če pustiš en meter več prostora, se ti bodo vsaj trije vrinili noter...

Vem iz lastnih izkušenj. Na BTjki ena tona, zadaj pripeta prikolica s 600 kg lastne teže in 2400 kg tovora. In vse skupaj pride blizu 6 ton skupne teže. Normalno, da se s tako težo vozi malo bolj previdno in z malo večjo varnostno razdaljo. In največkrat ravno zaradi tega nastanejo še nevarnejše situacije. Ker, če ne voziš tistemu spredaj dlako od odbijača, vsi to razumejo kot povabilo za izsiljevanje prednosti, vrivanje, ... ... ...

Veš, nismo Slovenci tako zgledni vozniki, kot si misliš...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Opomnik za vse, ki še vedno ne verjamejo kakšen masaker naredi nalet kamiona v stoječo kolono.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/proti-kopru-zaprta-ljubljanska-juzna-obvoznica-zagorelo-tovorno-vozilo.html

Groza in strah. Me zanima drugače, kaj je prevažal; ob cca 19:15 sem se peljal mimo in je še vedno gorelo + precej smrdelo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda...

Če pustiš en meter več prostora, se ti bodo vsaj trije vrinili noter...

Vem iz lastnih izkušenj. Na BTjki ena tona, zadaj pripeta prikolica s 600 kg lastne teže in 2400 kg tovora. In vse skupaj pride blizu 6 ton skupne teže. Normalno, da se s tako težo vozi malo bolj previdno in z malo večjo varnostno razdaljo. In največkrat ravno zaradi tega nastanejo še nevarnejše situacije. Ker, če ne voziš tistemu spredaj dlako od odbijača, vsi to razumejo kot povabilo za izsiljevanje prednosti, vrivanje, ... ... ...

Veš, nismo Slovenci tako zgledni vozniki, kot si misliš...

Pri stoječi koloni sem jaz mislil,🤔 takrat ponavadi pred tabo vsi stojijo zadaj se pa ustavljajo in ne vem, če takrat še kdo prehiteva, še ustavi se komaj, če sploh se.... 🫣😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zagotov kak GSM ali celo TV karkoli je že v navadi kamionarjev (pa se opravičujem, če je kdo tukaj profi voznik, pa se drži pravil), ampak to kar lahko vidiš po AC ko prehitevaš te majstre, je takih nesreč še malo.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni več voznikov tovornjaka z dušo. Slavko ima prav. Če držiš varnostno razdaljo, se ti vrivajo. Ne zagovarjam povzročitelja nesreče. Bi pa pametnjakoviče vzel kdaj na furo s tovornjakom. V busu imam priče, ki vidijo idiote na cesti... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@sportman333, profesionalcev za volanom ni več oz. so "sorta v izumiranju".

 

Profesionalec ni tisti, ki ima vse kategorije od A1 do H. Profesionalec je tisti, ki ve, kdaj, kam in koliko obrnit tisti obroč, ki ga ima pred seboj in kdaj in koliko pritisnit katero od pedal... Zdaj pa povsod iščejo voznike, ki bodo vozili za čim manjšo plačo. Tak pa (ponavadi) samo ve, da ima pred seboj en obroč in da ima spodaj pedala. Po avtocesti še gre, ko je pa konec avtoceste (dovolj je že gradbišče na avtocesti), pa že nima pojma, kam in kako. Zadnjič sem opazoval eno zmedo, ko voznik (na srečo osebnega vozila) ni vedel, kaj naj stori s tistimi rumenimi črtami, ki so ga usmerile na odstavni pas, ker je bil prehitevalni zaprt in je promet potekal po dveh zožanih pasovih... 

 

Pa ne misli, da samo "višjekategorniki" gledajo v ekrane med vožnjo. Kaj vse ti počnejo ostali... Včasih se za koga vprašam, če je mogoče kaj močnega skadil... Včeraj, recimo, me je na območju umirjenega prometa (cona 30) in ob polni črti prehiteval kombi od cestnega podjetja... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
WWW.24UR.COM

Ko so radovljiški policisti ustavili voznika tovornjaka s priklopnikom, ki je prevažal hlodovino, so odredili tehtanje in ugotovili, da naložen tovor presega največjo dovoljeno skupno maso za več kot 11 ton oziroma...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
WWW.24UR.COM

Gorenjski prometniki so imeli na gorenjski avtocesti, na območju Karavank v smeri Avstrije, v postopku voznika tovornega vozila, ki je imel popolnoma izrabljeno pnevmatiko na priklopnem vozilu. Policisti so...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:
WWW.24UR.COM

Gorenjski prometniki so imeli na gorenjski avtocesti, na območju Karavank v smeri Avstrije, v postopku voznika tovornega vozila, ki je imel popolnoma izrabljeno pnevmatiko na priklopnem vozilu. Policisti so...

 

Pol pa tazga srečaš na višnjegorcu v dežju, bog pomagi

 

Tle mamo res neke sistemske težave izkoriščenja teh voznikov pomoje

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Pol pa tazga srečaš na višnjegorcu v dežju, bog pomagi

 

in vsi kamionarji v en glas: "vozniki osebnih avtov so krivi za zastoje tovornjakov v snegu".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

400 € je voznik dobil. Par jurjev pa lastnik, tablice dol, menjava gum in tehnični pregled. 

Enostavno je biti pameten. Če voznik ne gre na furo, ga lastnik trpinči tako ali drugače. Voznik se za kruh bori. Tudi jaz sem imel 30 let nazaj takega šefa. Tankal kurilca...če bi nafto tankal, bi motor zaribal, ker ni nikoli na nafto šel...

Bil mlad in neumen... 

  • Všeč 2
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Shrek napisal:

400 € je voznik dobil. Par jurjev pa lastnik, tablice dol, menjava gum in tehnični pregled. 

Enostavno je biti pameten. Če voznik ne gre na furo, ga lastnik trpinči tako ali drugače. Voznik se za kruh bori. Tudi jaz sem imel 30 let nazaj takega šefa. Tankal kurilca...če bi nafto tankal, bi motor zaribal, ker ni nikoli na nafto šel...

Bil mlad in neumen... 

No sej, na to sem mislil s svojim komentarjem :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, to je tako, ko se delavci še niso posodobili.

 

Nekoč so šefi lahko zahtevali od šoferja karkoli in šoferji so to morali narediti, ker bi drugače ostali brez službe. Danes bi si lahko šoferji privoščili pogoje, kakršnih v zgodovini še niso imeli. Ker jih manjka. In če šef zahteva nekaj, kar se šoferju ne zdi prav, lahko jutri dobi službo drugje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Slivka napisal:

Hja, to je tako, ko se delavci še niso posodobili.

 

Nekoč so šefi lahko zahtevali od šoferja karkoli in šoferji so to morali narediti, ker bi drugače ostali brez službe. Danes bi si lahko šoferji privoščili pogoje, kakršnih v zgodovini še niso imeli. Ker jih manjka. In če šef zahteva nekaj, kar se šoferju ne zdi prav, lahko jutri dobi službo drugje...

Ni ravno tako rožnato.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.