Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

najbol? je ko vidi? te kekcee prehitevat v nepregleden ovinek, se mi je ?e ve?krat zgodilo v poljanski dolini in itak nima? druge kot da bremza?, ker pa? no?e? da se mu kaj zgodi, s ?imer ti seveda uni?i ovinek,... da o tem kako srce posko?i sploh ne govorim. Eni res vozijo kot da so supermani, ki ne samo da se njim ne mora ni? zgoditi, ?e do ?esa pride bodo ?e re?ili vse udele?ence.

Poleg tega ?e fenta sebe je velika verjetnost da bo ?e kdo po?kodovan ker so avtomobili tudi za njim torej ?e se on razleti je velika verjetnost da se bo zaletel ?e kdo drug vanj oziroma v njegovo razbitino. :S

Mojster po tej dolini naba?e? sva?ta, tud model z GO tablico ki konstatntno pelje 50 km/h od ?k.Loke, do kejrkol ?e gre, pol so malo hitrej?i peljejo 60 km/h -povsod ne glede na omejitev, pol so ?e kategorija hitri ki skozi peljejo 80 km/h -ne glede na omejitve(50 in 90), ?e pa s GO tablico pelje po pomejitvah pa je bolan al pa ne ve kje je. Je pa ?e druga skrajnost GO tablic na dolini, ?e jaz ga komaj dol udarim ,?e se ga lotim  sramezljiv , samo po?teno povem se mi ne da ve?, ker ?e bi se za vsakega takega DREKA?A sekiral bi mi ?e zmanjkalo materijal za sekat.

Kje so policaji ki bi s ceste ODSTRANJEVALI PREPO?ASNE, za kar imamo tudi zakon ?

Na floridi, ?e pelje? 20 milj pod omejitvijo je s tvojim avtom nekaj narobe, te ustavijo(brez kazni) in ti pokli?ejo avtovleko da te odpelje ker druga?e si OVIRA.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmm.. predlanska (mislim da je bilo predlani) nesre?a v MB-ju na dvopasovnici v nedeljo zve?er ob 11ih. Pijana gospodi?na s passatom se je naganjala z nekim bmw-jom, zaneslo jo je v ograjo pri 180km/h, prebila ograjo, zabrisalo jo je na nasprotno stran v lu?. ?e ne bi bilo lu?i bi pobasala omw pumpo. Pok se je ?ul do mene, pa sem stran od dvopasovnice doma.. ko so re?evalci pri?li so najprej morali pobasat ?revesa, potem pa njo..

Mene osebno pogled na prometno ni spametoval nikdar, ker sem tega videla ogromno ?e na praksi v bolnici in potem na delu. Tudi neke mlade ?ehinje se spomnim pripeljane na urgenco, ko jo je potiskal kamion, ona pa je bila na potovalnem motorju. Skratka, stra?no..

Mene je spametovalo lani, ko sem po mokrem peljala v Oplotnici in potem peljala v desni ovinek, kjer me je po mokrem odneslo ?elno v ograjo in potem dokon?no bo?no parkiralo. Avtu na zunaj ni?, razen blatnika in lu?i in vrat, zme?kano je bilo komplet podvozje.. jaz sem razen ?oka fasala ?e glavobol. Pa je ?el takrat A3 1.8T, popravljala ga nisem, niti ?elela ve? voziti...

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano
Napisano

Zanimivo ko pi?e da je bilo tr?enje tako silovito da se je vozilo prevrnilo na streho, kere bu?e tam se 30 te?ko pelje?, pa silovitost pa taka avto je skor cel, zapeljal je nakln?ino in fa je okoli vrgle, to NI tr?enje razen strehe s cesto. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Spet. Imel je v krvi xxx alkohola ampak v kolesarko je trcil zaradi neprilagojene hitrosti....

http://24ur.com/novice/crna-kronika/v-prometni-nesreci-umrl-51-letni-kolesar-povzrocitelj-pobegnil-s-kraja-dogodka.html

V dveh nesre?ah umrla dva kolesarja, oba povzro?itelja pobegnila s kraja dogodka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Upaj, da ti tega ne bo treba nikoli razumeti...

 

Ja, v ?oku ?lovek naredi marsikaj. Tudi neumnost. In panika je v?asih bolj nevarna od nevarnosti same... 

 

In ko ?e govorimo o pobegih s kraja nesre?e: a so mogo?e ?e na?li ?oferja cisterne, ki je pri Logatcu nagazil na tiste Romune?

Napisano

V takem ?oku lahko ?lovek naredi ?e zadnjo neumnost v ?ivljenju.... mal je nenavadno, da bi ?e tretji dan taval v gozdu.

 

Kot vse ka?e sem na ?alost imel prav ... izgleda, da so na?li truplo ?oferja.

33112_1.png

Napisano

In to 700m stran po dvidnevni akciji s psi.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim, tega, ki je to vozil, na lu? privezat. Z vrvjo okoli vratu...

 

Vsi podvozi, ki so ni?ji od 4,2 metra, morajo biti ozna?eni. Pred njimi pa oznaka omejitve vi?ine. ?e pa ne ve?, koliko ima? dolgega in visokega (vozilo mislim, ne tisto re? med mo?kimi nogami, da ne bo pomote), potem pa prej preveri, ne pa da kar na polno ti?i? v luknjo (podvoz mislim, ne na tisto luknjo med ?enskimi nogami, da ne bo pomote).  Je pa to precej slabo za splo?no dobro po?utje. Mislim, tam pilot zapelje letalo v hrib, tu naredi avtobus kabrio,... Potem naj se pa ?lovek s kak?no turisti?no agencijo pelje spro??eno na dopust... Ali pa naj zaupa javnemu prevozu...

Napisano

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/huda-nesreca-pri-spodnjih-ivanjcih-ena-oseba-mrtva-vec-poskodovanih.html

No?em bit pameten ampak.. Na prvi sliki deluje kot, da ima neke slabe, zimske gume?
In na zadnji sliki je razvidno, da so vsaj delno za tole smrt krivi upravljalci cest in dr?ava, ki ne da denarja za kvalitetnej?e ceste.  -_- 

Sme?no je, da so se mesec nazaj hvalili s tem, da se je v Sloveniji zmanj?alo ?tevilo smrti na cesti. Sedaj, ko gre statistika grdo na gor pa zih ne bodo isti, ki so se trkali po prsih ni? krivi. Pa ?e to, da jih manj umre gre delno na ra?un varnej?ih avtov ker kolikor sem zasledil je policija opozorila, da je pa ve? te?ko po?kodovanih. In ob takih cestah bo ?lo samo ?e na dol. 

Napisano

Vo?nja po slo AC-jih ?ez poletno sezono je ena sama loterija... Zdej ne vem a so v tujini res same budale al le take budale pridejo k nam, ker to kar vidi? ni ni?emur ve? podobno pa sploh ni va?no iz katere dr?ave prihajajo turisti.

 

Prej?nji teden me je en prtegnjen ?vaba s svojim priletnim avtodomom tako izsilil in stisnil ob ograjo, da je samo sre?a in bliskoviti refleksi (po moje je bil glih trening na Vranskem zasluga za tisto desetinko), ki so me re?ili. Zavil je tako sunkovito na prehitevalni pas, ker je zagledal na tabli, da mora levo odpeljat pa ?eprav gresta oba pasa levo, da je avtodom tako zanihal, da bi se lahko celo prevrnil jaz pa med njim in ograjo - noro res. Adrenalin mi je fuknlo v plafon.

 

Pol pa vidi? ?e vse ostalo od vo?nje brez razloga po AC med 70 in 80km/h, menjavanje pasov brez ?migovca, potem ima? paciente, ki se v koloni po par komadov iz istega kraja spravijo na prehitevalni pas kot vlakec pri 90km/h in vozijo kot da so priklju?eni brez da bi kdorkoli gledal nazaj. Vo?nja brez lu?i v tunelih in v de?ju sploh pri hr?kih je kr navada o?itno, ker jih boli kurac za slovenske zakone in obvezno uporabo lu?i saj v ljepi njihovi to poleti ni obvezno.

 

Ma sej lahko bi na?teval do nezavesti sam je itak brezveze in prav zanima me kje so tisti policisti, ki so se tako ?irokoustili, da bodo pove?ali nadzor na AC. Si upam trditi, da samo z eno vo?njo iz Kopra proti LJ bi lahko brez problemov napisali za 3 do 4 jurje kazni.

33112_1.png

Napisano

Danes se imam zahvaliti prisebnemu tovornjakarju ki je hitro odvil da nisem z zadnjim delom oplazil njegov prvi del....

Pri koncu gradbisca na vrhu trojanskega ko se vracas na levi prehitevalni iz nasprotno vozecega pasu (levi proti celju je zacasno speljan na kontra proti lj) je avto na hribcku med obema avtocestama rahlo poskocil in avto je posrkalo v bocni veter kamiona ki je istocasno prisel po desnem....

Zgledalo je kot da namerno peljem direktno na desnega vanj....

Groza ampak sreca, drugace bi me malo zarotiralo in to tik pred vhodom v tunel.

 

Hitrost? Definitivno 60 kot je bila omejitev, ker je 50m poprej na vrhu radar na kolesih.....se po bremzi sem moral, da je siva mazda5 za menoj hupala ampak sva mela ze 100 na 60 omejitve.

 

Tudi sam ni bil nedolzen ker mi je vozil na kljuki.....

 

Zanimiva situacija, seveda bi bil jaz kriv, bil pa skorajda nemocen.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja jebat ga... zdej ima? avtobus in ne avto zato se pa pa? tako ubogo obna?a.

33112_1.png

Napisano

Bi bil presenecen kako se to pelje in kok je to trdo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej sem bil danes presene?en, ko sem to?no ta del zvozil ?e v ?etrto ta teden in zanala?? pri hitrosti malo ve? kot 100km/h pa se koreta od Golfa ni premaknila niti za mimilimeter in je ?la kot po tirnicah tam ?ez. Tako, da mi je precej nenavadno, da te je tam tako premetavalo. Kaj pa amortizerji so OK? Pa stabilizatorji? Ker meni to deluje kot, da je nekaj pokvarjeno ali pa da ti manjka, ker pri 60km/h bi z lojtrskim vozom moral it normalno tam ?ez... :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.