Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6 (rabljene)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se en post o porabi...in to minimalni razliki pri avtih, ki stanejo 30000 eur...

To je kot uno, da gres v meka narocis 5 bikmekov na koncu pa diet coke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se en post o porabi...in to minimalni razliki pri avtih, ki stanejo 30000 eur...

To je kot uno, da gres v meka narocis 5 bikmekov na koncu pa diet coke

to?no tako, zato je treba za?eti gledati bencinarje, na dolgi rok te pridejo vsaj 30% ceneje, pa ?eprav ?re par deci ve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cx7 ni imel problema :) verjetno pa je razlika ko skuri? sklopko...:)- Tukaj je pa avtomatik nepogre?ljiv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam sem se odlo?al med novim mazdinim bencinarjem ali dizlom. Oba peljal in se na koncu odlo?il za dizla. Zakaj:

 

- Bolj posko?en avto, hitreje vle?e in res se pozna vi?ji navor, 200km/h ima? res hitro pri bencinarju pa vmes se ta kratko kavico spije?

- Pa kaj ?e ima dizel ve? stvari garancija je pri obeh enaka 5 let do 150.000 po garanciji pa proda?. Dizla velikoooooo la?je kot bencinarja. ;)  

- Zvok omenjega dizla je fantasti?en. Bravo mazdi tukaj ji VW ne BMW ne pride blizu. Res sploh nima? ob?utka da vozi? dizla

- Aja pa ?e poraba glede na to da delam 45.000 letno mazda trenutno 6,1 bencinar pa 7,5. Ja vozim 150km/h in 90% imam avtoceste. Pa je ?e tukaj nekaj prihranka, ?eprav na porabo nisem gledal. 

 

Po dveh tednih uporabe zelo zadovoljen. 

Napisano

Bil sem na ogledu Mazde 6 Sport CD129 TE in sem pozabil pogledat ali ima ta avto priklju?ek AUX za povezavo mobitela z avtoradiem? Mogo?e kdo to tukaj ve?

 

Hvala. :)

 
Napisano

Dobro, ?e ima, pol je to to. :) Slab? ziher ne more bit, kot imam zdej v ?kodi, pa je ?ist dost za mene. :)

Napisano

Pa saj bi moral biti ?e USB, kjer je kvaliteta precej bolj?a. Pa modri zob recimo..

 

morm priznat, da ?e nism hendlal avta z USB oz. Bluetooth povezavo, tako da sem ?e bolj zelen pri teh zadevah. bom vsekakor sprobal. :)

Napisano

aux je, je pa to samo za slu?alke, nima na primer podpore usb za iphone pa te fore, pa da ti delajo gumbi na volanu.

 

JE pa to malo faleno, sem hotel uporabljati, ampak je vti?nica v predalu telefon pa zunaj in ti cvika kabel, tako da je treba met telefon tudi v predalu...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aux je, je pa to samo za slu?alke, nima na primer podpore usb za iphone pa te fore, pa da ti delajo gumbi na volanu.

 

JE pa to malo faleno, sem hotel uporabljati, ampak je vti?nica v predalu telefon pa zunaj in ti cvika kabel, tako da je treba met telefon tudi v predalu...

To pa ni cist res,ker na obeh straneh predala sta kanala za kable

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To ja... Pa druga generacija ni imela USBja... iPod connector pa se je dalo dokupit ...vsaj v ceniku dodatne opreme je bilo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem ?e enkrat pogledal...

vw passat, 150 konjski dizel, ro?ni menjalnik...skupaj povpre?je 6,62.

mazda 6 skyactive 150 konjski dizel, ro?ni menjalni, povpre?je  5,89

Sem ?el ?e enkrat pogledat, gledal letnike 2015 in 2016 in je za mazdo 6 povpre?je 6,03 za pasata pa 6,05. Tako da ljudska vozila res kurijo ve?. :lol:  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ja ampak to je bolj mi?ljeno da gre kabel nazaj, ni? ne pomaga ravno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po druginstrani pa sva sla jaz exeo tdi 143 in bossova cd140 v monzo vozila en za drugim identicno po omejitvah ac. Oba kot pribito 5,2L

 

Temu bi se lahko dalo primerjavo ker je bila res identicna voznja.

No boss je bil v zavetrju, ha ha ha ha

Hehe, samo, da bi se zavetrje dejansko poznalo bi se ti moral skoraj zalimati na zadnji odbija? tko kot na dirkah WTCC ali pa na NASCAR.

 

?eprav sem pa zadnje ?ase videl take vlakce tujih turistov, ki se vozijo nad 100km/h med avti pa manj kot dva metra placa. A misli?, da ?parajo al se grejo poraba test? ;)

33112_1.png

Napisano

ja ampak to je bolj mi?ljeno da gre kabel nazaj, ni? ne pomaga ravno....

To je misljeno tocno za to... Da ti ne cvika kabla in da ni potrebe, da imas oboje v predalu... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

aux je, je pa to samo za slu?alke...

 

AUX je vhod, ne pa izhod.

 

 

Jaz imam USB,  FL druge generacije :)

 

?e se ne motim, "serijska" FL ni imela USB, Mirai pa mislim da. Ima pa FL mo?nost predvajanja glasbe preko BT, medtem ko pred FL nima te opcije. Pred FL ?estica je kar se ti?e infotainmenta dejansko kot iz kamene dobe... :blink: Konkretno zaostaja za konkurenco.

 

Napisano

Druga generacija FL ima opcijo predvajanje glasbe prek usb in BT ? Kje pa je usb vhod ? Tam kot AUX ? :)

Napisano

Druga generacija FL ima opcijo predvajanje glasbe prek usb in BT ? Kje pa je usb vhod ? Tam kot AUX ? :)

Ja pri meni je v osrednjem predalu, poleg aux-a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.