Skoči na vsebino

Notranje LED luci


Axel

Priporočeno sporočilo

Upam, da sem dal v pravi forum.

 

Je ze kdo gledal Precision LED? http://www.precisionled.com/vehicle/mazda-led.html

 

Najprej sem mislil, da so precej poceni, potem ko sem videl, kaj je v paketu, se izkaze da ni tako zelo.

Njihovi filmcki kako zamenjati zarnice so precej poucni, tudi ce ne kupis njihovega produkta. ;)

 

Bi pa res zamenjal serijske zarnice z ledicami. Ce je pol lamp zunaj LED (revolution oprema) se mi zdi res skoda, da imam notri nitke. Pa tudi svetijo bolj svoh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem to naredil pred dobrim mesecem in ?e vedno mi je top, ko odprem vrata. Ti kr zrihti, ne bo ti ?al.

Odlicno, hvala. :)

 

 

Jaz sem tudi gledal v to smer - a to je EU trgovina al se je treba s carino cufati? :)

 

Je menjaval kdo ?e tudi ostale zunanje lu?i (?migavci?) ?

Konkretno Precision LED je ameriska trgovina, torej je vsaj se DDV zraven. Morda pa kdo uvaza in prodaja tudi znotraj EU - je za raziskat.

 

Sem se malce pobrskal in ti ocitno prodajajo poleg interior packa se rikverc lampo, osvetlitev registrske in pa prednje meglenke. Zmigovcev nisem nasel. Morda nimajo oranznih ledic? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bi znal kaj priporo?it iz ebaya? izbire je res toliko da res ni.

 

Predvsem kak?no lu?ko v kabino, ker se lu? postopoma pri?iga. sem naro?il ene in ob vklopu najprej malo po?mrka in utripa, ?ele na to dobi polno svetilnost. Bi moral vzez led za dimmer?

 

Kak?en tip lu?i gre pa v armaturko? v sredinjski konzoli bi moral malo pomenjati.

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam normalne led pa se ravno tako postopoma prizgejo :). V sredinsko grejo T5 ce se ne motim samo mors malo manj da ne pol avta razdret, da dobis tega hudica ven :).
Postopek imas pa tuki:
http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/225273-how-replace-hvac-light-bulbs.html

 

https://www.superbrightleds.com/moreinfo/instrument-cluster-gauge/neox-led-bulb-instrument-panel-led/220/#/tab/Photos&Videos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam normalne led pa se ravno tako postopoma prizgejo :). V sredinsko grejo T5 ce se ne motim samo mors malo manj da ne pol avta razdret, da dobis tega hudica ven :).

Postopek imas pa tuki:

http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/225273-how-replace-hvac-light-bulbs.html

 

https://www.superbrightleds.com/moreinfo/instrument-cluster-gauge/neox-led-bulb-instrument-panel-led/220/#/tab/Photos&Videos

Za zamenjavo teh lu?k v sredinski konzoli pol tega ne rabi? podret, sam jih zamenjam v manj kot pol urce z pol manj ?raufanja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si ti k si majstr :D. Takrat preden si jih meni menjal sem vprasal pelkota pa je reku da je cela jeba zamenjat te zarnce :D. No da se pohvalim oz. tebe zarnice se dan danes svetijo :). Si pa vrjetno notri dal ledice, ce se ne motim ? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo napotek, kam pogledati za pravilne specifikacije zarnic? Da ne bi najprej razdiral preden bi kupoval. Zdaj se ta roba dobi ze v merkatorju. :)

 

Kar sem do sedaj nasel na netu (primarni vir je bil danes www.superbrightleds.com) je naslednje. Sortirano po tipu zarnice:

 

Zunanje:

H11 55 W - sprednje meglenke, kratke luci pri non-HID modelih

9005 - dolge in dnevne luci pri non-HID modelih

7440 - zmigovci in rikverc lampe

7443 - zavorne luci

2825 - tablica

 

Notranje:

DE3175 - map light, dome light

DE3022 - prtljaznik sport

194 - prtljaznik sedan

 

DE3175 in DE3022 sta po velikosti ocitno enaki, morda je razlika v moci/usmerjenosti.

Podobno velja za par 7440 in 7443, ter 2825 in 194.

 

Podatki manjkajo za:

- ogledalna zmigovca

- pozicijske luci pri halogenskih modelih

- zadnje meglenke

- lucke na ogledalcih (za sminkanje oziroma britje)

 

To je za mazda3 2014+ za tisto, kar naj bi bilo "user servicable".

 

Mimogrede, v svojem paketku rezervnih zarnic nisem dobil zarnice za zmigovce. Imam (ugibam po slikah) eno H11, dve 744x in eno 2825. Nobena ni oranzna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacije, samo jaz  nimam smernikov,stop lu?i, rikverc lu?i, pozicijskih,meglenk,... V notranjosti vozila.  :hudicek:

 

Mam jih pa zunaj. :aaaaa:  :aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

a se komu mogo?e sanja zakaj men ena od ?tirih ledic v stropu utripa? Mislm tko, mal svetlej pa mal temnej, kr neki pomi?kuje..

crkuje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slaba kvaliteta ledic ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Ok, zasledil kar nekaj razlicnih si podatkov glede notranjih zarnic (w in pa vrsta). Mi zda kdo tocno povedat za mazdo 3 2016, za notranjo osvetljitev in pa za zarnice pri tablicah.

 

Hvala

 

Stropne ?arnice: 3175 (cevne 30-31 mm "Festoon")

post-1144-1377668795_thumb.jpg ,

 

Za tablico: 194 W5W ("Wedge")

post-1144-1377668786_thumb.jpg

 

Orig. ?arnice so 5W (ledice bodo manj). 

 

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govorim na pamet ampak  v 75% gre za w5w ?arnico  Ponavadi stropne  spredaj so tudi w5w medtem ko zadaj   in prtlja?ni prostor  omenjene cevne ?arnice

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.