Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

zvok mazdinega sestaka je :rispekt::rispekt:

 

itaq...

 

http://www.mojvideo.com/video-my-ex-mx-3-v...55a6848c93a069c

 

Je pa zanimivo pri tej kubika?i met kr 6 batov. To mora bit navor tudi dosti vi?ji, kot pri 4-ih cilindrih, zvok motora pa tak al tak

 

prej sem mel mx-3 V6, zaj pa 6ko dizla :) in oba se da BP vozit do 2000 RPM ;)

 

MXa je rohnela nad 4000 RPM... 6ka pa sam ?e kadi :D

 

poleg BMWjevih R6 motorjev ima Mazdin 6ak najlep?i zvok med 6taki... pa naj si bo 1.9, 2.0 ali 2.5...

 

 

 

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

 

tisto je R6 in ne V6 ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

adormi11 Objavil 11 Oct 2009, 10:41

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

 

 

 

tisto je R6 in ne V6 ;)

 

JozaGulikoza Objavil 11 Oct 2009, 10:21

Ostali avtomobili so imeli v glavnem 2.5 ali 3.0 pri 6 cilindrih, ne vem ?e je sploh imel kateri 2.0?!

 

JozaGulikoza je omenjal samo 6 cilindrov, druga?e pa sem vedel da majo R6

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V6 ampak 2,0 je bila tudi maxima v novej?em ?asu pa mislim, da samo ?e Chevroletova Epica 2,0 in 2,5 v6 vse drugo so ?e samo 4 cilinder?ki tu BMW 2,0 motorji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

adormi11 Objavil 11 Oct 2009, 10:41

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

JozaGulikoza Objavil 11 Oct 2009, 10:21

Ostali avtomobili so imeli v glavnem 2.5 ali 3.0 pri 6 cilindrih, ne vem ?e je sploh imel kateri 2.0?!

 

JozaGulikoza je omenjal samo 6 cilindrov, druga?e pa sem vedel da majo R6

 

Mojster mazda je imela 1.8 V6, 2.0 V6 in 2.5 V6 motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kvaliteto mazdinih v6 motorjev lahko tud jest potrdim. mel sem 1.8 res da samo okoli 1000 km, sedaj pa 2,5 ki ima ze 360k km in se vedno ne pije olja bencina pa ob lepi voznji pod 10 na relacijo okoli 8

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 4h mesecih s Xedosko 2.0 V6 naredu 27.000km, rabla je samo benz in preeeeedla rrrrrr. Motor za vikat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nekaj zanimivega sem se spomnil. Honda?i.Skoraj vedno morajo pod naziv avta napisati ?e VTEC.

"Honda Civic VTi VTEC"

"Honda Civic Type R VTEC"

"Honda Integra Type R VTEC"

"Honda S2000 Type R VTEC"

...

Kot, da je ta VTEC uradni naziv modela in, da so obstajali ti avti tudi brez VTECa. Po mo?nosti ?e napi?ejo VTEK, V-TEC, ViTEK itd... To je kot bi naprimer nekdo prodajal Mazdo 6 2,3 GT in obvezno napisal ?e DOHC ali pa, da bi dopisal pri prodaji RX-8 pod naziv avta "Mazda RX-8 Wankel". ?zmeden? Mislim a so obstajale RX-8 brez wankla in Civici Type R brez VTEC tehnologije? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah Simon, sej pozna? zgodbo, da so ga v osnovni ?oli vsi mikastli, pol pa je kupu Hondo al pa Bend?olo, pa je zdej "prvi" na vasi (beri glavni seljak) :blush::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj videl identi?no v ?i?ki na tehni?nih z nem?kimi tablicami :bravo::bravo:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...p;pageNumber=14

 

...to pa zgleda v ?ivo tako strupeno :bravo::bravo:

 

 

Hudi?a...sam zaradi tega avta bi pa skorej lahko zamenjal alfo.... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aampak resno me mika da bi spet preskok na kakega super posko?nega bencinarja ?el..... jeb** porabo... :aaaaa:

 

x2

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.