Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje ni vse v konjih in navoru, v?asih je treba tudi te?o pogledat in NE more? primerjat MPS6 in recimo EVO 9, ker je ?e samo v te?i razlike cca 350-400 kil.

Pravtako te?a MPS 3 in MPS6, malo si preverte zadeve pol pa naprej.

 

Je pa res da 4 kolesni pogon tud za naravnost pri nizkih hitrosti NI fajn, preverjeno :blush: .

Je pa nekaj pri nakupu MPS 3 & 6, lahko preveri? kaj je kdo z njo delal saj ima vgrajen ?tevec PTO (Power Take Off) ki se ga ne da resetirat in moj je ?e vedno na 0. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa nekaj pri nakupu MPS 3 & 6, lahko preveri? kaj je kdo z njo delal saj ima vgrajen ?tevec PTO (Power Take Off) ki se ga ne da resetirat in moj je ?e vedno na 0. :danzoman:

 

To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?

 

 

Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?

Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral. :blush:

 

Verjetno je mislu na tisto bli?nje sre?anje z BMW-jevim kamionom :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je kaj? Kolikokrat je avto ?tartal na polno? In kje se to preveri?

Saj zato sem omenil glavno primerjavo MPS3 proti Focusu in Meganu RS, ostale so bolj informativno. EVOti tehtajo od 1300-1500kg. Edino o awd pri nizkih hitrostih naravnost nisem ?isto pokapiral. :blush:

 

To?no tako, meni to poka?e moj prjatu DH. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si siguren da je isti? BP oznaka mopeda?

 

100% poglej tuki, pa "Seventh generation (BH;BA; 1994?1998)" na desni strani ma? pol engines ;) res pa je, da je motor mal ?vohnej?i, ker so verjetno odmi?ne druga?ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cool, sm pol ?e pogledu, so bli ?e u nekih kiah tut teli mopedi. Tko da tole je ?ist zmaga :)

 

je tako, js takrat ta motor iskal ko bumbar, pa ?e Kie ni blo nobene zlamane s takim motorjem

 

Ni vsa ?arovnija samo v odmi?nih gredeh. Lahko je prakti?no cel motor drug razen blok. :)

 

mogo?e res ne, ampak z mal truda, mal sre?e in mal ??? bi se dal nardit, da bi bil motor identi?en Miatinemu, no ?ist pa? ne, ker bi bil ?e vedn kontra obrnjen :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe kaj pa ?trom pa to? druga?e sem bolj mislil kako je kaj s tako starimi avtomatskimi menjalniki.. verjetno tut nima mo?nosti da useen sam ?ala? (tiptronic al kako se ?e temu re?e).

 

Na?eloma pa bi kar mel avtomatika :P

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi bil vesel kakovostnega PHEV. Zunanjost mi je všečna predvsem spredaj, zadaj tko tko. Barva notranjosti mi je kul, sam me pa nenormalno odbije tisti prilepljen štrleči ekran. Tko kot pravi @Boss zgleda ko neka Tesla, precej butasto, je notranjost sedanje generacije precej bolj elegantna in stilska.    
    • Tole nekako navdaja z mešanimi občutki.   - super, da so prišli k pameti in da so vrnili najbolj uporabno obliko HB petih vrat, ki še vedno zgledajo kot limo in ne karavan. Velik plus. - spredaj zgleda OK, ampak nekoliko preveč dvignjen nos in vleče na SUV. Lahko bi bil nos za 5cm bolj spuščan pa bi bilo idealno. - kljub uporabnim vratom je oblika zadaj spet čist preveč SUV-ovska in skoraj nič limo. Pa še to zategovanje v konkavnost - mah kr neki. - a je nekaj narobe s podatki, ker sistemska moč PHEV je med 300 in 350KM pospešek pa kot pri 2.0 bencinarju. ISti električni pogonski sklop samo na baterijskem ima bistveno boljše pospeške. Čudno. - notri je precej bolj pocensko kot trenutna. Nekak izgleda kot da bi hoteli šparat in kokurirat Teslini notranjosti. To ne bo cool. - kje so gumbi= Ravno to je velika prednost in ostali se vračajo nazaj k fizičnim gumbom, Mazda bi pa Teslo izpre 10 let posnemala. Ojej polom, če bo res tako. - Fizični gumbi na volanu zato izgledajo kot da bi bil volan na hitrco vzet iz kakšnega drugega Mazdinega modela.   Sicer bili živi pa videli... ampak tole žal ne izgleda nek presežek. Škoda.
    • Zraven pizze paše pivo    
    • Jsu imam rejbanke že uf...s tolarji sem jih še plačal... Vidi se nebeško z njimi, na telefon ne vidim, ko imam 360 folijo okoli telefona, pa na radio ne vidim v tovornjaku. Moram z navadnimi vozit zdaj...al pa očala predvigovat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.