Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri OPC sm sli?ou da ima absolutno preve? KM na prvi par koles, kar pomeni posledi?no tudi zelo zelo slab ?tart...proti konkurentu ki ima 200KM!

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Pri OPC sm sli?ou da ima absolutno preve? KM na prvi par koles, kar pomeni posledi?no tudi zelo zelo slab ?tart...proti konkurentu ki ima 200KM!

 

Zakaj Megane in Focus RS nimata preve? konjev? Je pa res, da novi model OPC bo imel skopirano podvozje iz omenjenih avtov tako, da se bo mogo?e celo dobro peljal.

 

Boss jaz bi pa verjel, da ima kakih 6 sekund, ?e se dobro izstreli in gre hitro v obrate. Nasploh je tole dober paket avtal, ?eprav za moje pojme malo prenizek, kak spojler vi?ka pa barva preve? vpadljiva. Kot celota pa zanimiv avto.

Napisano

Boss jaz bi pa verjel, da ima kakih 6 sekund, ?e se dobro izstreli in gre hitro v obrate. Nasploh je tole dober paket avtal, ?eprav za moje pojme malo prenizek, kak spojler vi?ka pa barva preve? vpadljiva. Kot celota pa zanimiv avto.

 

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

33112_1.png

Napisano

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

 

Pozablja? da ma voznik te?ek karakter :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za 6 sekund ne bi niti trznil - ampak sam ve? kolk je te?ko ?e za 3/4 sekunde zni?at rezultat. Pri 200 konjih bi mrbit lahko, ?e zme?e? ves interier iz avta, zamenja? ?ipe za plasti?ne, da spravi? te?o na re?mo 900kg. To pa pomeni cca 300kg fitnesa glede na original.

 

Recimo tale model ima cca 1200kg gole te?e v originalu in z originalnimi 170KM rabi dobrih 8,3 sekunde do 100. Prej?nji model ima 120kg manj in kljub 10KM manj je vseeno celo sekundo hitrej?i do 100.

 

Tud tvoj Clio ima slabih 1100kg te?e in dobrih 180KM pa ga verjetno ne more? spraviti pod 7 sekund? :ne vem: ?e bi mel ?e 20-30KM bi prdobu kolk? Pol sekunde? tri/?etr? kar je ?e dale? do 5,23 kot obljublja prodajalec - se pa strinjam, da je to kljub vsemu zelo dober paket za vsakega, ki bi se rad probal tud v kak?nem time attacku.

 

ni vse v konjih in te?i, precej se da pridobiti z prestavnimi razmerji ;)

 

bistvo je o?em skrito :D

Napisano

ni vse v konjih in te?i, precej se da pridobiti z prestavnimi razmerji ;)

 

bistvo je o?em skrito :D

 

A res... kolk pa bo? pridobu, ?e bo? prestavno skraj?al in nato namesto 1x moral pretaknit 2x do 100km/h?

33112_1.png

Napisano

ajde ne bluzi nekaj na pamet. v 1. bi ti ?el 100? :blink:

 

ah luba du?a, a ne zna? brati? --- a ti druga? ?tarta? v leru? ?tarta? s prvo prestavo, a ne? Nato prvi? prestavi? in ima? v drugi prestavi. Pri tako mo?nih motorjih gre? z obi?ajnim menjalnikom in obi?ajnim prestavnim razmerjem v drugi do 100km/h. Se pravi si prestavil kolikokrat? 1x, a ne?

 

?e je menjalnik kraj?i bo? moral drugi? prestavit in bo? v tretji. Torej si prestavil 2x.

 

Oprosti ampak koliko pa si ti star, da moram take osnove razlagat, poleg tega pa dejmo mal ve? odnosa in spo?tovanja sogovornikov.

33112_1.png

Napisano

ajde ne bluzi nekaj na pamet. v 1. bi ti ?el 100? :blink:

 

Enkrat prestavit (in ?tartat z mesta) domnevam da pomeni 2. prestavo, ker s 1. ?e ?tarta? a ne, druga?e ni kaj prida ?tart ?e ?e iz prostega teka i??e? nacentrirat 1. in ga ?ele potem po?ene? kokr da. :aaaaa::D

 

Z 2. do 100 pa mislim da ni neka znanost, moja nekdanja GT-jka (323FBG) mi je ?la na koncu 2. cca. 120kmh. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

moja nekdanja GT-jka (323FBG) mi je ?la na koncu 2. cca. 120kmh. :jupiii:

 

no in ?e bi imel ?e malce kraj?o 2. prestavo bi dosegel 100 ?e prej, na to sem ciljal. Tako lahko dose?ejo proizvajalci bolj?e ?ase do 100km/h brez da bi laj?ali avte itd. ;)

 

forumskemu vseznalcu se pa najgloblje opravi?ujem za svoje povr?no branje.

aja, star sem pa 12 bom pa kmalu 13 ?e ti je sedaj la?je.

Napisano

no in ?e bi imel ?e malce kraj?o 2. prestavo bi dosegel 100 ?e prej, na to sem ciljal. Tako lahko dose?ejo proizvajalci bolj?e ?ase do 100km/h brez da bi laj?ali avte itd. ;)

 

forumskemu vseznalcu se pa najgloblje opravi?ujem za svoje povr?no branje.

aja, star sem pa 12 bom pa kmalu 13 ?e ti je sedaj la?je.

 

 

Se strinjam (menjava zobnikov ali kaj se ?e po?ne), sicer pa ?e z npr. (ob?utno) laj?anim vztrajnikom verjamem, da se da pridobiti (vsaj) sekundo, tako vsaj pravijo dolo?eni obvlada?i. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam (menjava zobnikov ali kaj se ?e po?ne), sicer pa ?e z npr. (ob?utno) laj?anim vztrajnikom verjamem, da se da pridobiti (vsaj) sekundo, tako vsaj pravijo dolo?eni obvlada?i. :jupiii:

 

Takemu obvlada?u, ki bi izjavil da samo z laj?anim vztrajnikom avto opazno (po ?toparici!) prej pospe?i do 100 ali naprej jaz ne bi kaj dosti verjel ali pa se sploh pogovarjal naprej z njim. :vskalo: ?e na Clia bom dal la?ji vztrajnik pa bom mel kar 6 sekund do 100 pa se smejal in?enirjem Renault Sport, da so pozabili na tako bedarijo.

Verjetno taki oblvada?i s ?portnim filtrom (ob?utno, ne na dynotu ker taki ponavadi ne vidijo dynota) pridobijo 10% pa z avspuhom 20%, z odmi?nimi pa po?asi ?e podvoji? mo? ker gre za resno predelavo? :ne vem: Menjalniki pri razli?nih Civicih in Integrah se dajo lepo menjati, da dobi? kraj?e ali dalj?e prestave in ?e tale Civic gor od 6000-9000 obratov vle?e kot nor verjamem, da je zelo hiter avto, bi ga ?e kar imel.

 

Ve?ina "?portnih" avtov ima v drugi ravno nekaj ?ez sto, mogo?e res zaradi bolj?ih ?tevilk. 100NX je imel le 140hp pa je ?el v drugi ravno

, 200SX je bil mo?nej?i je ?el ?ez 110, RS pa tudi blizu 110 km/h
Napisano

Ma Marko kar prav. Sam sem recimo primerjal isti 1.6 110konjev ma?ini, samo da je bila ena od mx-5 druga pa od konkurence :ninja: Pa je razlika kar precej?na.

Podpis.png

 

Napisano
Napisano

itaq, pol te je pa en s starim ?kodljivcem prehitel :jezicek:

 

tuki sem sel rikverc :aaaaa:

se prav spomnim te slike, mislim da je blo takrat ko so izumili internet

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tuki sem sel rikverc :aaaaa:

se prav spomnim te slike, mislim da je blo takrat ko so izumili internet

 

da ni bil tole drag race u rikverc :aaaaa:

 

lepo ?tevilo prefuranih, ampak ugodno :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6536673&show=1

Napisano

da ni bil tole drag race u rikverc :aaaaa:

 

lepo ?tevilo prefuranih, ampak ugodno :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6536673&show=1

 

idealen dizelski zimski avto za tabornike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.