Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Samo...kilometri so pa realni, nimaš kaj...

To pa ne vem...

N7rRRL1.jpg

Napisano

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

 

 

Napisano
pred 30 minutami je MazdaBoy napisal:

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

Jurja pa topel objem🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Cena tudi

Za koliko bo šla pa je vprašanje. Je pa res, da tem malim športnikom gredo počasi gor.

Je pa tud res, da eni mal pretiravajo:bravo:

  • Všeč 4
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz če bi kupil bi kupil moj prvi avto ampak Sedicivalvole 16V 2.0 ne pa 1.4 motor 🤣

Screenshot_4.png

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Sodelavc je imel točno takega črnega 20 let nazaj. Smo letela po števcu 230km/h:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Sej so tem pa alfam pravli truga na kolesih,..z razlogom

Res je. 

Jaz sem z Unom turbo, komot dohajal tipota 2.0 16v.

Je pa res, da je bil Tipo serijski in moj Uno malo nafriziran:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Meni je pri 220km/h brisalec sprednji dol vrglo pa desni špegu:D

Je pa res, da se je avto vsak vikend šraufal. Happy times.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

No evo, včasih so bile gajbice zabavne...

 

...danes se jim reče CX-30 in se komaj kam premaknejo

  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je NevLado napisal:

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Ja in? Zato pa so morali dati zraven še elektromotor, da kolikor toliko gre kam. Cx60  ne hvalijo najbolj z motorizacijo.😉

In ko te "elektrike" po kakih 30 km zmanjka, gre zopet poraba v nebo prozi 9 litrom in postane navaden, potratnen avto.

pred 49 minutami je Janez007 napisal:

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

https://www.cx30talk.com/threads/skyactiv-x-engines.3011/

 

"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD  v 2013/2014 ...

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/skyactiv-x-knocking-sound.245147/

 

Skyactiv X - Ruckeln beim Beschleunigen - Mazda CX-30 Forum

 

image.png

 

null

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 38 minutami je FuManchu napisal:

Dokler je garancija ni problema ali?

Itak. Motor je treba terat, dokler je v garanciji. Če crkne, drugega noter in gasa naprej. 😉

  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Zaenkrat se ne obremenjujem s temi stvarmi,gremo dalje in uživajmo v dobri vožnji z avtom kot je CX-30.....:bravo:

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.