Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno. Kupi? in fura? ker ve?, da ima? stroj iz fabrke, ne rabi? ?raufati. :jupiii:?e pa ?e misli?, da samo japonske avte tunajo se pa moti?.

:hudicek:
da preseneti? kakega Lambota ali pa ni?hudega slute?ega Porscheja. V glavnem kakih

 

Symon, tega nism reku ;)

 

Se da pa kako Supro fajn stunat :bravo:

Napisano

Simon, zvok je :aaaaa::aaaaa::aaaaa::ouje:

 

?e 323i je kr kulski kar se zvoka ti?e (ne pa moje 4 cilindre, hehe) :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Si pa poudaril, da izmed serijskih avtov sta samo ta dva primerljiva. Predelana Supra je lahko vsaka hitrej?a kot serijski M3 ampak zato sem tudi pokazal, da po drugi strani se predelujejo tudi ostali avti tako, da je to neverending spor, kaj je bolj?e.

 

V glavnem najbolj?e je tisto za kar ima? denar in si ga lahko privo??it. S tujim kurcem bahat se je itak brezveze. :P

Napisano

Ampak v ne preve? v?e?ni pakungi (vseen bolj?e kot da je ?e karavan za povrh, hehe). :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jst bi mel 335i. :(

 

ti bi mel i335 :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ka a motorolo

 

poudarek je na i :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hud je do konca ampak ima dva velka minusa...ni tezko ugant ane :)

 

barva in???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da bi imel vsaj na volanu za ?altat pa bi blo veliko bolje...me je ?e dizcla ta mo?na kar navdu?ila, pa lepo sport izbere? in res ni ?voh :)

M je res M, sam tak?nega pa nima vsak in ne vidi? vsak dan :bravo:

Napisano

Da bi imel vsaj na volanu za ?altat pa bi blo veliko bolje...me je ?e dizcla ta mo?na kar navdu?ila, pa lepo sport izbere? in res ni ?voh :)

M je res M, sam tak?nega pa nima vsak in ne vidi? vsak dan :bravo:

 

Pa ?lovek poglej to NI M3, ampak ALPINA C3 biturbo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?lovek poglej to NI M3, ampak ALPINA C3 biturbo !

 

to sem mislim na Symonov post...verjetno je mislil M 3 s tismim M-om? ali pa? M kot Manual :)

Napisano

zivio...

 

kaj mislite je predrago?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5419033&show=1

 

lp,Feri

 

Meni se zdi UGODNO, ?e je vse ok z avtom, samo fejst stestirat in kupit! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.