Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na spisku pa:

- en električni,

- štirje problematični dizli, ki se skozi kvarijo in so dragi za popravilo

- ter pet neuničljivih in trpežnih bencinarjev

 

Zdaj, al jaz česa ne razumem (niti ne bi bilo čudno - kmet an s hribu doma) al pa avtor tega članka ne bere Mazda forum pa ni pravilno opra... Se pravi - poučen...

Napisano
dne 19. 12. 2024 ob 15:29 je Mraušk Mčk napisal:

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

Točno tako...

 

Torej,če si upaš,in ti je vseeno,koliko boš 6ko "razbil",se lahko zraven spraviš tudi kaj takega...

 

Je pa res,da tukaj vozi "baba z krivimi nogami"...in ima CX-30 2,5L-Turbo.

Napisano

V nedeljo sem imel priliko narediti en krog s Cupro Formentor 1.5 TSI DSG 150 KM (ni bila se prenovljeni model)... Se ravno heci in njen partner odlocata za menjavo Mazde 3... pa sta jo imela cez vikend na testu...

 

Se mi je pa zdelo dokaj nizko sedenje... pa tudi nad motorizacijo nisem bil prevec navdusen (sem izgleda prevec razvajen z mocnejsim motorjem v moji Mazdi :P )... Pa prevec zadev se da nastavljat samo preko touchscreena ... ker ni fizičnih gumbov ... :( ... 

 

image.jpeg

 

Je pa to bila pomoje tale, ki jo imajo na avto.net kot testno vozilo >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20118017

 

 

 

 

  • Všeč 3
  • Ni všeč 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Od vsega vag koncerna še najmanj dolgočasen avto na pogled. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

V nedeljo sem imel priliko narediti en krog s Cupro Formentor 1.5 TSI DSG 150 KM (ni bila se prenovljeni model)... Se ravno heci in njen partner odlocata za menjavo Mazde 3... pa sta jo imela cez vikend na testu...

 

Se mi je pa zdelo dokaj nizko sedenje... pa tudi nad motorizacijo nisem bil prevec navdusen (sem izgleda prevec razvajen z mocnejsim motorjem v moji Mazdi :P )... Pa prevec zadev se da nastavljat samo preko touchscreena ... ker ni fizičnih gumbov ... :( ... 

 

image.jpeg

 

Je pa to bila pomoje tale, ki jo imajo na avto.net kot testno vozilo >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20118017

 

 

 

 

Ta je po obliki TOP, še obrobe pri kolesih ima ravno prv široke.... 😊😉

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ta je po obliki TOP, še obrobe pri kolesih ima ravno prv široke.... 😊😉

Pa vz5 motor pa je hud stroj😉

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Pa vz5 motor pa je hud stroj😉

To je pa res. Sem ga vozil in je top. Poraba pa tudi. 😊

 

 

Napisano
dne 13. 1. 2025 ob 12:24 je skritikrt napisal:

Točno tako...

 

Torej,če si upaš,in ti je vseeno,koliko boš 6ko "razbil",se lahko zraven spraviš tudi kaj takega...

 

Je pa res,da tukaj vozi "baba z krivimi nogami"...in ima CX-30 2,5L-Turbo.

Hud video, zdej končno razumem Alexa, ko razlaga, kako gredo 4je odrasli komot smučat v Dolomite s tem autom

 

null

image.png

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 57 minutami je etcho napisal:

Pa če ima punca 205 cm.😂

In noge dolge 170.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

 

Kako se navadiš iz avtomobila z V8 bencin na nek hibrid? Sem šel gledat in peljat enega "blagi hibrid".

Ko ga "vžgeš" je vse tiho. Spelješ z dvorišča, še vedno vse tiho!

Šele ko bolj pohodiš "gas" se oglasi motor.

 

Meni je bilo kar čudno, nenavadno!

 

Saj lahko potem v meniju nastaviš da je bencin, elektrika ali lahko stalno oboje.

Ampak ob zagonu pa zasveti samo armatura, nobenega zvoka.

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 2
  • Žalosten 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 11 urami je jstdoma napisal:

Da ne odpiram nove teme:

 

Kako se navadiš iz avtomobila z V8 bencin na nek hibrid? Sem šel gledat in peljat enega "blagi hibrid".

Ko ga "vžgeš" je vse tiho. Spelješ z dvorišča, še vedno vse tiho!

Šele ko bolj pohodiš "gas" se oglasi motor.

 

Meni je bilo kar čudno, nenavadno!

 

Saj lahko potem v meniju nastaviš da je bencin, elektrika ali lahko stalno oboje.

Ampak ob zagonu pa zasveti samo armatura, nobenega zvoka.

 

 

še obstajajo aletrnative, ampak tudi brutalno drage :), 180k € za avto....res brutalno v vseh pogledih...

SIOL.NET

Je novi BMW M5 kljub dodatnim šeststo kilogramom še vedno izjemen, celo nekoliko pobalinski in uporniški športni avtomobil, ali pa se je prelevil v visokozmogljivo potovalno limuzino, ki je blizu celo...

 

Napisano

Prodaja se bolj kot si ti misliš,.. je pa grd ko sto hudičev

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
WWW.DNEVNIK.SI

Kodiaq je Škodina prodajna uspešnica in hkrati najdražji avto med deseterico najbolje prodajanih v Sloveniji. Njegova...

Tole je pravo nasprotje.... 

Mogoče je celo dobra alternativa za superba- @Boss, ki išče velik avto.... 😁🫣😉

 

Napisano
pred 7 minutami je Tilen5 napisal:

Prodaja se bolj kot si ti misliš,.. je pa grd ko sto hudičev

V tisočih je govora.... 

Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

V tisočih je govora.... 

Prejšnje generacije so prodali 19.533 komadov.

Napisano
pred 58 minutami je godlike napisal:

Prejšnje generacije so prodali 19.533 komadov.

Cena ni bila takšna kot je zdaj.... :nevem:

Napisano

Dvajset let star BMW M5 E39 s 1.200 km prodajajo za 274.000 evrov. Cena popolnoma novega, z letnico 2023, je pri nas na voljo od 141.600 evrov naprej.

 

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Dvajset let star BMW M5 E39 s 1.200 km prodajajo za 274.000 evrov. Cena popolnoma novega, z letnico 2023, je pri nas na voljo od 141.600 evrov naprej.

 

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

Kar naj se.... 😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

Prodajati in prodat ni eno in isto.

Pa dobro, no slabih 20k so jih prodali, za 140k ali več po list price.

 

Torej se prodajajo.

pred 3 minutami je Bini napisal:

Kar naj se.... 😉

Tudi jaz bi raje kaj drugega.

 

Ampak ja. Ni tolko viška, da bi tak rang kupoval.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.