Skoči na vsebino

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Men je reku da so hatchback verzije imele vpoklic za sedez in amortizerje za sedanke pa samo sedez in so to tudi samo zamenjali :). Ce si dobil obvestilo pojdi zamenjati an :). Kaj pa je sploh fora da so naredili vpoklic za amortizerje ?

Napisano

Verjetno se je res komu odlomil tale amortizer in so vrata prtlja?nika padla nanj. Ker gre v takih primerih za velike od?kodnine je verjetno ceneje zamenjati amortizerje na vseh.

33112_1.png

Napisano

Se pravi da menjajo sedez oz. Popravijo ce skripa ali ce se na ovinku premakne na pooblascenem servisu? Kaj pa ce avto ni vec servisiran na pooblascenem? Vseeno to uredijo?

:zoom-zoom:

Napisano

Evo... na moji sestici je vpoklic narejen ... in imam sedaj nove amortizerje prtljaznih vrat :) ... Vse skupaj je bilo urejeno hitreje, kot sem uspel spiti kavico, ki so mi jo ponudili na A-Cosmosu ...  :notworth:

 

Pred mano je bil se en z belo sestico GH ... pa se en bel CX-5 ...  :P ... izgleda trenutno delajo vecinoma samo to  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem dobil pismo za vpoklic glede voznikovega sede?a in sicer naj bi se zamenjal ali oja?al mehanizem za dvig sede?a, Po novem letu so rekli naj pokli?em ker morajo naro?it dele...  ?e zmeri me pa mu?i tresenje pri zaviranju z ma?ino avto se v celoti strese. Nosilci so dobri sklopka tud ne drsi res pa da bolj na vrhu prijemlje. Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Bremze so ok ker ?e samo z njimi bremzam tresenja ni...

:zoom-zoom:

Napisano

Tudi jaz sem dobil pismo za vpoklic glede voznikovega sede?a in sicer naj bi se zamenjal ali oja?al mehanizem za dvig sede?a, Po novem letu so rekli naj pokli?em ker morajo naro?it dele...  ?e zmeri me pa mu?i tresenje pri zaviranju z ma?ino avto se v celoti strese. Nosilci so dobri sklopka tud ne drsi res pa da bolj na vrhu prijemlje. Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Bremze so ok ker ?e samo z njimi bremzam tresenja ni...

znane so napake na rokah....par mandeljcev je to zrihtalo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

znane so napake na rokah....par mandeljcev je to zrihtalo tukaj

Ampak nebi se slisalo pokanje ce bi bla napaka na rokah? Pri meni se strese avto ampak zanimivo mi je to da ne vedno...

Ziga.mazda: pri meni skripa cel sedez na ovinku prav tako mam obcutek da se prestavlja levo in desno v ovinku. Lahko da so kaksni nosilci.... Ne vem bom videl ko grem na servis...

:zoom-zoom:

Napisano

Meni so zamenjali nosilce, saj je na ovinku po?ilo v stolu in se je premaknil za cca pol cm. Zdaj je pa OK, ne poka ve?.

33112_1.png

Napisano

Jst sem tud vceraj dobil tale vpoklic za sedez, za amortizerje pa nic pa mam karavana?!

Zgleda bom moral na servisu povprasat kak je z amortizerji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?akte kateri letnik ima? za zic? Ne mi re?ti da se napaka iz 1. serije ponavlja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se re?ujejo glede pokanja v podvozju...ampak glede vpoklica me ne obve??ajo.

 

Glede sede?a pa ledveni del ko ga namestim mi ne ostane tako ampak po enem dnevu popusti in morem spet nastimat...ker imam ledveni del do konca vzunaj opazim spremembo

Napisano

Zanima me katere modele vpoklicujejo in letnike ter zakaj ?

 

Sem ?el danes na po?to iskat Mazdin vpoklic za sede?, M6 GT (5 vratna), letnik 11/2008.

Napisano

?akte kateri letnik ima? za zic? Ne mi re?ti da se napaka iz 1. serije ponavlja?

 

Mazda 6 (GH) karavan, letnik 2008 (usnjeni elektri?ni memory sede?i)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kaksen problem je pa bil pri prvi seriji s sedezom ? Ce sem cist iskren tudi nevem kaj naj bi bilo narobe pri drugi generaciji. Baje da neka vodila ki naj bi kao pokala ?

Napisano

Pri prvi ni bilo te?av z vodili sede?ev, pri drugi pa, ker se je ?paralo na materjalih.

33112_1.png

Napisano

Meni je prva pokala. Res da je bila ravljena z 170k a vseeno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja je imela 300k pa nic ni pokalo ? Tudi pri drugi generaciji (se) nisem opazil, da bi karkoli pokalo pa imamo dve pri bajti. Kaj tocno naj bi pa pokalo ? Ko gres v ovinek ?

Napisano

Moja je imela 300k pa nic ni pokalo ? Tudi pri drugi generaciji (se) nisem opazil, da bi karkoli pokalo pa imamo dve pri bajti. Kaj tocno naj bi pa pokalo ? Ko gres v ovinek ?

Kok mas kil? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kok mas kil? :)

Jest imam velik kil, pa mi ni pokalo se pri nobeni (imel prvi dve generaciji, imam pa se vedno tretjo generacijo)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem imel na 2003 6ki v obdobju debelih krav in bikov cca.115kg, pa do 350000km ni bilo pokanja :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.