Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Kaj to pomen, da greš po cesti na krvavec gor, s 130 pulza?

 

K se pa dol na polno spusti gre pa pulz na 200 - pa ne od napora ampak od strahu. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 5. 2022 ob 15:42 je NevLado napisal:

Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma - je pa res da fini ljudje doma nimajo orodja. Taki ljudje so pa zame itak reveži.

 

zelo velik je takih, ki si ne znajo nastavit menjalnika, oz. začnejo neki prčkat pa še bolj zjebejo sistem... :)

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Kar se tice pulza; zelo pomembno je kako se nekdo počuti ob temu pulzu. 180 ob kratkotrajnem naporu pri mlajši osebi ni tako veliko,da bi številka sama po sebi morala biti zaskrbljujoča. Ampak jaz si ne predstavljam imeti pulza 180.

 

Ker delam daljše vožnje, grem nekje do 160,ali pa še to ne. Nad 140 mi preprosto ni več udobno in zato se raje vozim na 110-130. Je pa res da sem potreboval par let,da sem zmožen prepeljati Krvavec s pulzom 130😂

 

Meni osebno je vsaj toliko pomemben podatek pulz v mirovanju in pa koliko ti pade utrip v prvi minuti počitka po kakšnem res hudem intervalu. 

Jah glede na to da sm leto miroval je kolesarska kondicija na nuli..nism pa se neki pocutu grozno kljub utripu nad 180za kratek čas...bude bolje sam mal da padem nazaj v rutino

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Nejc, a ti si mislil povprečni pulz, al imaš dejansko nastavljen alarm, da če gre čez 130, da takoj tuli?

Nimam nastavljenega alarma ker ne maram piskanja :) avg pulz na celotni turi je pa daleč pod 130:) Tam nekje do 135 grem recimo , ko gre pa čez  , se pa raje umirim in počakam da pade pod 130.  Meni se preprosto ne da voziti na hard.  Saj če bi šel recimo iz Cerkelj na Gorenjskem samo na Krvavec , bi se raztrgal do gor , ker pa so moje vožnje dolge večinoma 5-7h , pa raje vozim bolj umirjeno . 

 

Lani sem šel na Zoncolan in obeh strani in je bil avg pulz 142. Pa ni primerjave med Krvavcem in Zoncolanom

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Ja, to je res. Najbrž je pa imel tudi kolega prav, ko je rekel da imaš še rezerve. Bom pa naslednjič ko grem s kolesom malo bolj pozoren na pulz, jaz načeloma ne gledam kaj dosti, ne šparam pa tudi ne prav dosti v klanec :D

Ja,itak da mam rezervo. Meni je jasno da bi moje srce zdržalo 190', jasno mi je tudi da bi s pulzom 150' prišel hitreje gor in hkrati ne bil bistveno bolj utrujen,ampak.... Zakaj že ?:) Raje se pripeljem 2' kasneje in se pripeljem z užitkom gor in naredim daljšo traso na ta račun :) Na kolesu nikoli nisem gledal na štoparico; noben me ne plačuje če pridem hitreje gor 

Popravljeno od Nejc1986
  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Nejc1986 ; tak način vožnje je odličen za topljenje maščobe in cel kardio sistem v telesu.... 👌

Je pa res, da nima vsak tako telo kot ti in, če bi vozil s 130 pulza nebi nikamor prišel.... 🥴 Za kaj takega je potrebna v prvi vrsti kondicija in nizka masa kolesarja in seveda dobro kolo 👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Bini napisal:

@Nejc1986 ; tak način vožnje je odličen za topljenje maščobe in cel kardio sistem v telesu.... 👌

Je pa res, da nima vsak tako telo kot ti in, če bi vozil s 130 pulza nebi nikamor prišel.... 🥴 Za kaj takega je potrebna v prvi vrsti kondicija in nizka masa kolesarja in seveda dobro kolo 👍

Res je, se strinjam. Saj tudi jaz na začetku s 130pulza nisem nikamor prišel. Kdor pozna Rašico pri Črnučah.... Tam je na koncu nek mogoče  malo bolj strm makadamski odsek . Ko sem šel prvič gor,sem imel 167'. Spomnim se pogleda na uro in dejstva da nisem mogel ozdraviti . Zdaj imam isto kolo in pulz 140' in se lahko pogovarjam vmes. Zdaj se tudi pri 170' (ko se mi ga da doseci ) lahko zadihano pogovarjam . Če bi spet šel na 167' ,bi bil prej gor,ampak jebemu tudi če še nevem kako hitro pridem gor, me ne čaka Heidi Klum v cipkastem perilu,tako da se raje pustim v meni bolj prijetnem počutju :)

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Vse jasno :) Jaz običajno nimam 6 ur časa, pa potem malo pritisnem na pedala, da se v tisti urci pa pol, vsaj pumpa malo nadela :)

Jaz imam precej časa in volje :) je pa urca in pol treninga super in veliko več kot ga večina naredi 

Screenshot_2022-06-01-07-47-10-52_3bb53944894d9646ec5754b62cc2584b.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 5. 2022 ob 18:49 je Nejc1986 napisal:

Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.

 

1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.

 

Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.

 

V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).

 

 

Čaki, ti se tut pozimi voziš z biciklom? :mellow:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 5. 2022 ob 15:42 je NevLado napisal:

Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma

 

Jaz gledam na to drugače. Za menjavo zavorne tekočine si jaz vzamem doma zeeelo veliko časa. Le tako je 100% verjetnost, da je zares popolnoma preluftano ker to opravilo res zahteva čas. Če bi si kolesarski servisi za to isto delo vzeli toliko časa kot jaz, bi hudo malo zaslužili.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

 

Čaki, ti se tut pozimi voziš z biciklom? :mellow:

 

Čaki, ti se tut pozimi voziš z biciklom? :mellow:

Seveda :) predvsem Kras in obala,ampak ja.... Z MTB tudi po dežju ,megli in kdaj za zafrkavancijo tudi po snegu :)

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Nejc1986 napisal:

Z MTB tudi po dežju ,megli in kdaj za zafrkavancijo tudi po snegu :)

 

Tudi jaz zelo rad vozim pozimi, le pred modno policijo se takrat skrivam, ker takrat na kolo namontiram velike blatnike spredaj in zadaj.  Zima je absolutno odličen letni čas, ker se Liion baterija manj pregreva.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Čaki, ti se tut pozimi voziš z biciklom? :mellow:

 

 

 

sj pomoje nas je več takih :D

IMG_20211211_145525.jpg

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Bini napisal:

K sv. maši tudi greš  na Gori oljki al samo na kofe u bife.....😊😉

Najprej z biciklom do gor, potem pa po kolenih ene trikrat okol cerkle. (reuma v kolenih za pokoro gratis)

  • Všeč 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bini napisal:

K sv. maši tudi greš  na Gori oljki al samo na kofe u bife.....😊😉

 

K polnocnicam pes gor, je ze tradicija vsako leto 😁

pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Najprej z biciklom do gor, potem pa po kolenih ene trikrat okol cerkle. (reuma v kolenih za pokoro gratis)

 

Najprej do gor, pol pa po pespoti nazaj dol 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je Nejc1986 napisal:

Jp,moraš pa vedeti da imam v mirovanju 41pulza. Enkrat sva imela z enim kolegom ki je bil tekmovalec žolčno debato... Nekaj me je teral da naj pospešim  ker imam še rezerve in da bom pač hitrejši . Jaz pa sem mu preprosto rekel , da ne rabim tega in da mi je dosežek že to, da sem zmožen prevoziti katerikoli klanec s pulzom pod 150.

 

Enkrat bi šel na medicinsko fakulteto ,da dejansko pogledajo kje se mi začne laktatni prag in do kje se mi izplača nabijati pulz. Do takrat bom pa prihajal pol minute kasneje na vrh in si mislil svoje 😈 Vseeno je to srce; ni se za špilat s tem . Nismo več 20let stari.

🤓 samo 10 utripov več, ampak zato 10x manj kilometrov..... 🙃😉😄

IMG_20220602_070744.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je LabiGT napisal:

Ej nejc a nisi ti govoril tukaj, da ne uporabljas strave itd in imas le nek navaden kolesarski stevc? Kaj se je spremenilo?

 

 

Jbg , so me prepričali za stravo . :) Stevec je še zmeraj od Sigme za 60eur, pulz pa že leta spremljam preko ure ki ji mam tudi za tek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 5. 2022 ob 15:42 je NevLado napisal:

Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma - je pa res da fini ljudje doma nimajo orodja. Taki ljudje so pa zame itak reveži.

Nabaviš orodje za menjanje zavorne tekočine pa je. Ostalo so pa bol al manj torx al pa imbus ključi. Edino za servis amortizerjev je pametno peljat na kak servis. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podobno velja tudi pri avtomobilih :P ... Manjka edino znanje... ki pa ga ne mores kar tako kupit ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma rabiš in eno in drugo,mladina si je menjavala diske pa je bil spet problem ki so neke drugačne matice na pestih.

Pravi mulc da dropper ne  dela, prvo ne vem kaj je dropper jest sem trenirall na ponyu brez droperja, diskov in menjalnikov.Edino kar vem je reku da je 250 eur in da rabi novega.V 15  minutah je bil problem rešen ,samo zajla je bila za nastavit in dela že 2 meseca

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Jest napisal:

Podobno velja tudi pri avtomobilih :P ... Manjka edino znanje... ki pa ga ne mores kar tako kupit ... :P 

 

Kaj da ne... a tiste bukvice ...za telebane, ne tiskajo več?😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Brane napisal:

Ma rabiš in eno in drugo,mladina si je menjavala diske pa je bil spet problem ki so neke drugačne matice na pestih.

Pravi mulc da dropper ne  dela, prvo ne vem kaj je dropper jest sem trenirall na ponyu brez droperja, diskov in menjalnikov.Edino kar vem je reku da je 250 eur in da rabi novega.V 15  minutah je bil problem rešen ,samo zajla je bila za nastavit in dela že 2 meseca

Standard. Droppost je tko problem ce je zajla prevec al pa premal nasponana. 

Glede diskov je pa problem ce ne znajo kupt pravih delov. Ker mas diske k majo centerlock (ena matica k drzi disk) tazga mam js. Al pa mas diske k so s 6em torxi al imbusi našraufan. 

 

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Kaj da ne... a tiste bukvice ...za telebane, ne tiskajo več?😜

Zdej je kr youtube. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.