Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po precej pregledanega materiala na yt sem vedno bolj prepri?an, da imata G145 in G165 verzija enako konjev. razlika je samo v menjalniku. Pri G165 je potrebno namre? pred 100 km/h menjati v 2., omejevalnik je pri nekje 95km/h po ?tevcu. Pri G145 je to pri cca. 110 km/h.  Najla?je bi to ugotovil, ?e bi dal obe serijski verziji na dyno k nekomu nevtralnemu.

 

?e moja teorija ne dr?i, pa bo ?ipana 145 na 170 PS z veliko verjetnostjo res nekaj hitrej?a do 100 km/h od serijske G165, saj bo ob enakih PS potrebno eno prestavljanje manj (recimo da se s tem izgubi 0,3 do 0,5 sekunde). Sedaj je razlika 0,4 v prid G165, Kar se ti?e pro?nosti, pa je seveda serijska 165 v prednosti, zaradi kraj?ega menjalnika seveda.

Napisano

A ni to povezano z navorom in mocjo? Ne morata imeti enako konjev....razen ce menis da mata enako zmogljivost. Saj ni vazna hitrost kdaj menjas ampak obrati, to poglej, logicno je da svohnej masini prej zmanjka le teh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, po moji teoriji imata enako konjev. Zmogljivost seveda ni enaka, saj je 165 verzija hitrej?a do 100, kljub enemu prestavljanju ve?. ?e bi dal na 145 verzijo kraj?i menjalnik od 165, bi avto po logiki moral hitreje pospe?iti do 100 km/h, kot pa s serijskim menjalnikom.

 

Nekje sem zasledil, da je imela ena serijska mazda3 G120 na dyno cca. 154 PS, kar je ?e nevarno blizu G165 verziji, ki je tudi na voljo pri mazdi 3.

 

?e en dokaz, da je povsem mo?no, da ni razlik pri mo?eh motorev, temve? samo pri menjalnikih...

 

Kakorkoli, po merjenju mo?i na valjih bo ve? jasnega, do takrat pa me veseli, ?e ste moje poste nekateri jemali kot humoristi?ne. :)

Napisano

Ja mene si mal zgubu :). Tudi ne verjamem da je sla mazda delati dva menjalnika, prej je verjetna softwareska zadusitev

Omejitev pedala za gas - to pa ja. Samo prirastek je zelo minimalen

 

There are no hardware requirements, as the engines are the same between the two models. Mazda simply added a software throttle limitation to the 120 hp version at the top-end which can be removed by a tune There are a number of chip tunes available (one in Denmark and BBR GTI in the UK), and a full custom tune (Orange Virus) that can eliminate the limitation. However, after the limitation is removed, the chip tunes only give you 5-10 hp/tq gains over the 165 hp version (developing 170-175 hp for the 120 hp version), whereas a custom tune can give you >25 hp/tq.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdaj pa ?e preve? komplicira?...  :mi pijemoo: Menjalnike dajo razli?ne zaradi ob?utka, zaradi namembnosti (ti?ji in var?nej?i avto zaradi manj obratov na AC, bolj?i ob?utek pri pospe?evanju oziroma po prestavitvi v vi?jo prestavo). 
Link do dynota kjer je imela G120 145hp? Naj te spomnim, da so dynoti velikokrat le pripomo?ek, ki poka?e ?rto grafa (prej in potem), cifre so pa lahko nerealne, ali druga?ne pri eni ali drugi firmi. Da bi imela pa oba avta ?e isto konjev je pa ?e ?isto prehuda teorija, oprosti.  :lol: 
No pa ?e enkrat, v bistvu preve? komplicira?. Pojdi ?e na ta dyno. Ker verjetno nisem edini, ki z zanimanjem spremlja temo in ?aka rezultate (tudi remapa), ne teorijo.  :P

Napisano

Pa se nekaj dyno na kolesih ali tovarniska karakteristika motorja sta lahko ze razlika 10-15HP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Redline je pri obeh pri 6.500 obr, v drugi prestavi cca. 15 km/h razlike (95 vs. 110). Glede na to, da imata isto dimenzijo gum, to lahko pomeni samo dalj?i menjalnik pri G145. :)

 

Hehe, takoj ko bo ?as dopu??al, avto peljem na tuning ter seveda meritev pred / po na enakih parametrih.

 

Nekaj zanimivih informacij tule: https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-3-g120-skyactive-tunen.62238/page-3

 

konkretno je govora o 137 PS pri serijskih M3 G120, nekje sem zasledil tudi cca. 145. Ampak kot sem ?e zapisal, s ?tevilkami dyno meritev se da maniplirati.

 

En video G120 z bojda 165 PS, menjalnik je po od?itkih km/h enak kot pri m6 G145, torej dolg kot ponedeljek:

Napisano

Pa se obvezno kaksen krog na monzi al pa spa francorchampsu da vidimo razlike before pa after, ker je tako ali tako mazda 6 namenjena lovljenju desetink in me prevozu druzine od a do b...mal heca, sam res prevec kompliciras, dej chip ni nek hud strosek pa je :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Danes sicer montirane 19 col letne. V primerjavi z 16 zimskimi sem po ob?utku izgubil kak?nih 10 PS. Chip tuning je sedaj ?e bolj must have. :P

 

Napisano

Ni slabo +25KM, ampak da dizla iz 150 na 210KM je pa ?e kar wow faktor

33112_1.png

Napisano

Ni slabo +25KM, ampak da dizla iz 150 na 210KM je pa ?e kar wow faktor

To ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.

http://www.trucktrend.com/cool-trucks/1403-inside-the-400hp-mazda6-race-cars-diesel-speed/

 

 

Napisano

To ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.

http://www.trucktrend.com/cool-trucks/1403-inside-the-400hp-mazda6-race-cars-diesel-speed/

 

?e ?e, seveda gre bistveno dlje ampak nikakor samo z ?arjenjem po ra?unalniku in spreminjanjem map.To je osnovni tuning brez hardwerskih menjav in da dobi? 60KM plusa je men dokaj fascinanantno.

33112_1.png

Napisano

Za 2,2 dizle je ?ipanje na 210 PS ?e dolgo znana in preizku?ena zadeva: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-6-22d-skyactiv-150-hp

 

Bencinarji pa so toliko bolj redki, da je te?ko najti uporabnika z izku?njami iz prve roke. Tudi na njihovi strani v galeriji ga ni, moj avto pa se je na seznamu mo?nih tuning kandidatov pojavil na dan, ko sem jim poslal povpra?evanje. :)

 

Cena naj bi bila okoli 300 EUR z vklju?enimi dyno meritvami.

Napisano

OK, uni dirkalni dizli imajo kar 63% original ma?ine ampak to vklju?uje vse ?raufe, blok, glavo... Vseeno je impresiven podatek, da blok zdr?i.

Kar se pa CSS ti?e ima pa prijatelj kar pozitivne izku?nje (Opel Corsa GSI in Impreza boxer dizel). Tko, da 300? ni drago. ?eprav pomoje on dobi iz tujine generi?no remap mapo in jo samo nalo?i gor. ?e bo? ?el k njemu samo napi?i, a je zavrtel nekajkrat in popravljal mapo ali je zavrtel enkrat, nalo?il novo mapo in drugo. Namre? s custom mapo se v?asih da ?e kakega konja ve? potegniti. 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo odprem spet tole. Glede na komentarje po drugih temah, mislim da nas kar nekaj mika 170HP na bencinskih trojkah..

 

Vem, da je razlika v prestavnem razmerju napram g165, ampak vseeno - se je kdo ?e opogumil in kak?ne so izku?nje? Je vredno reskiranja z garancijo? :)

Napisano

Glede prestavnega razmerja pa menja? menjalnik od G165, glede nato da je motor isti bi moglo pasat.

Pri Hondi sem jst menjaval menjalnik z kraj?im prestavnim razmerjem, ker so deli med motorji iste serije pasali med sabo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pospe?ek izpod 8 sekund se mi zdi ?e zelo soliden!  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka

 

?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.