Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pregrevanje in avtomatika sta kriva za nihanje

 

Tunerc ja.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

@mazdaman a to ste bli s tisto mazdo, k ji je blo treba prej oz. pol turbino menjat? :) Js mam 2.2 Skyactiv-D 150 in me zanima, ?e bi se spla?a it mapirat na 175?

Napisano

Ja, na tej se je hitro po tem menjala turbina. 

?e ti je 150 KM premalo potem se ti spla?a iti tja ?e ne pa je ?koda denarja.

Po ob?utku se je poznalo dvig iz 176 na 205 KM a se je potem vseeno pustilo na serijskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo, a je varno? Bo delovalo vse kot mora ali bi moral vsake dva dni hodit nazaj v nm?

 

 

Napisano

Dokler ima? garancijo, raje pusti tako kot je. Bojda se konkretnega posega pri mazdi ne da prepoznati, a vsekakor lahko vidijo, da je nekdo dostopal do motornega SW.

Napisano

Garancija gone. Bolj me skrbi dodatna obraba ostalih delov motorja in menjalnika. Torej ho?te re?t, da med serijsko 150 in 175 ni neke razlike in se niti ne spla?a? Sem pa ?e tako sem po mnenju modrih 250? prehiter xD

Napisano

?e je vredu narejen ?iptuning, pol na?eloma ne bi smelo bit ni? narobe oz. ne bi smela bit ve?ja obraba motorja, je pa pri tem dost odvisno kako vozi? avto, ?e ga mrzlega ?pona? do blokade.... bo v vsakem primeru ve?ja obraba komponent motorja.

BTW: Najve?ja obraba motorja se dogaja vedno ko ?tartamo mrzel motor, zato je za sam motor bolj?e da ima ve? dolgih prevo?enih kilometrov, kot pa malo kilometrov in ve? mrzlih v?igov, po doma?e povedano mestne vo?nje do trgovine...delajo ?kodo motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

 

 

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

?e se bo? odlo?il iti tja bo? poro?al, kako se obnese. :)

 

 

Napisano

Po mojih podatki imata D150 in D175 enak Final drive (diferencial), razli?ni zobniki so samo v 1.prestavi in rikvercu, vsi ostali zobniki so isti.

Se pravi v prvi in rikvercu ima D150 kraj?e prestavno razmerje vse ostalo je enako, tak da bi morala ?ipana D150 potegnit skor identi?no.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Labi ostan pri stiklih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj si to lepu za ene linke?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mah, linki so bli pravi pol ne vem kaj se je zgodil... Skratka, zdaj mi odpre bmw 850i...

Kaksen legendaren bmw, ko so bli tapravi bemveji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

Ja

Napisano

150

 

175

 

Sicer pri 150 ni vseh prestav, ampak se zelo o?itno vidi razlika napram 175:

1. prestava: 45 vs. 55 km/h

2. prestava: 80 vs. 95 km/h

 

O?itno je diferencial drug, tako kot pri bencinarkah 145:165. Da bi ?li razvijat dva razli?na menjalnika za 20-25 konjev razlike, se verjetno nikakor ne bi izpla?alo.

Napisano

Vidim, da gre 150 konjska ?ez 90 v drugi?Zanimivo.

Kaj bi to pomenilo, ?e bi ?ipali 150 konjsko na 183,kolikor obljubljajo tunerji? kaj je bolj?e,dalj?e prestave ali kraj?e?

Druga opcija je 215 konjev.

 

 

Napisano

Za ni?jo porabo in ?ivljenjsko dobo motorja so bolj?e kraj?e prestave, za pospe?ke in ?ivljenjsko dobo sklopke pa dalj?e. :)

Ravno obratno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.