Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv


323 BA

Priporočeno sporočilo

Pregrevanje in avtomatika sta kriva za nihanje

 

Tunerc ja.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Ja, na tej se je hitro po tem menjala turbina. 

?e ti je 150 KM premalo potem se ti spla?a iti tja ?e ne pa je ?koda denarja.

Po ob?utku se je poznalo dvig iz 176 na 205 KM a se je potem vseeno pustilo na serijskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je vredu narejen ?iptuning, pol na?eloma ne bi smelo bit ni? narobe oz. ne bi smela bit ve?ja obraba motorja, je pa pri tem dost odvisno kako vozi? avto, ?e ga mrzlega ?pona? do blokade.... bo v vsakem primeru ve?ja obraba komponent motorja.

BTW: Najve?ja obraba motorja se dogaja vedno ko ?tartamo mrzel motor, zato je za sam motor bolj?e da ima ve? dolgih prevo?enih kilometrov, kot pa malo kilometrov in ve? mrzlih v?igov, po doma?e povedano mestne vo?nje do trgovine...delajo ?kodo motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

?e se bo? odlo?il iti tja bo? poro?al, kako se obnese. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih podatki imata D150 in D175 enak Final drive (diferencial), razli?ni zobniki so samo v 1.prestavi in rikvercu, vsi ostali zobniki so isti.

Se pravi v prvi in rikvercu ima D150 kraj?e prestavno razmerje vse ostalo je enako, tak da bi morala ?ipana D150 potegnit skor identi?no.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj si to lepu za ene linke?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mah, linki so bli pravi pol ne vem kaj se je zgodil... Skratka, zdaj mi odpre bmw 850i...

Kaksen legendaren bmw, ko so bli tapravi bemveji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

150

 

175

 

Sicer pri 150 ni vseh prestav, ampak se zelo o?itno vidi razlika napram 175:

1. prestava: 45 vs. 55 km/h

2. prestava: 80 vs. 95 km/h

 

O?itno je diferencial drug, tako kot pri bencinarkah 145:165. Da bi ?li razvijat dva razli?na menjalnika za 20-25 konjev razlike, se verjetno nikakor ne bi izpla?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim, da gre 150 konjska ?ez 90 v drugi?Zanimivo.

Kaj bi to pomenilo, ?e bi ?ipali 150 konjsko na 183,kolikor obljubljajo tunerji? kaj je bolj?e,dalj?e prestave ali kraj?e?

Druga opcija je 215 konjev.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.