Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

OK, nobene besede ve? ?ez mazdo. Obljubim. Bolje, da je avto po?asnej?i, saj je tako bolj varen.

Bravo... to so besede varnega voznika. :)

 

 

Napisano

Tehni?ni podatki za G in D (za X jih ?e ni) na zadnji strani ITA cenika: https://www.mazda.it/assets/italy/cars/Nuova%20Mazda3/Listino%20Pubblico%20Nuova%20Mazda3%20Gennaio%202019.pdf

 

Kolikor sem navdu?en nad obliko, sem razo?aran, da je avto na papirju toliko po?asnej?i. Recimo golf 1.0 tsi 115 PS ima 9,7 do 100 pri 1230 kg.

 

9,7 ali pa 10,7s, zame je oboje po?asi in nima smisla sploh gledati ta podatek.  :rolleyes: Kot drugo pa raje kupim 2.0 s 120 konji kot 1,0 s toliko konji iz o?itnega razloga. 

Napisano

Sam da v takle futuristicen avto das eno orng masino, po moznosti s turbino.....ST killer

Mps pa to....samo mazda je ciato opustila sportni program

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...Alex..super da si ?el pogledat v Mazda salon kp..novo mazdo3..tudi jaz ?akam tesno vo?njo....pa da vidimo..tooooo..lp

Napisano

Mene zanima bolj zaradi firbca.

To je zame premajhen avto... z premajhnim prtlja?nikom. :)

 

 

Napisano

Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne.

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

33112_1.png

Napisano

Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km.

 

Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h.

 

Res je ampak tako merijo pri vseh tovarnah. Lp
Napisano

aja, se prav to ni podatek od 0-100km/h ampak od 0-96km/h. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

http://www.zeperfs.com/en/fiche5867-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm

 

Kot ponavadi, ta stran ima vse meritve.

 

 

Pa se razlika med 120 in 165

http://www.zeperfs.com/en/duel5867-4845.htm

giphy.gif

 

Ne glede na podatke, prestavna razmerja in la?njive ?tevce (4% je ?e kar veliko, Clio RS 182 mi ni lagal niti 2%!) ne more? premagati fiziko in 1200kg avto z 85kg voznikom in 120 konji pospe?iti do 100 v 9 sekundah. Plus bi lahko bila mogo?e AWD ali DSG menjalnik ampak Mazda nima niti tega (+awd bi dodal na te?i).

Pospe?ek do 100 km/h ima veliko opraviti z razmerjem te?a/mo? (kg/hp) in tule je razmerje okoli 10. Ni nek znanstven podatek ampak pri vseh mojih avtih je bil ta podatek presenetljivo blizu (beri: +-0,5s) pospe?ku 0-100. 

Napisano

Ta razlika je lahko tudi zaradi drugacnih standardov pri testiranjih, ki so se spremenili lani jeseni zaradi novih okoljevarstvenih standardov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri mazdi 6 FL 2018 so podatki tudi za 0,5 sekunde slab?i v primerjavi z 2013-2017 ampak so avti te?ji za ca. 70 kg (ve? opreme, ve? zvo?ne izolacije, debelej?a stekla) in je povsem razumljivo.

 

Pri enaki masi M3 v primerjavi s predhodnico pa je 1,5 sekunde res veliko, kakorkoli obrne?. Morda je pa le drugo prestavno razmerje krivo in je pred 100 potrebno menjati v 3. prestavo in se s tem izgubi tista sekunda. Tega ?e nih?e ne ve,

 

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

Napisano

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

33112_1.png

Napisano

Lahko so prestavno razmerje podalj?ali in s tem zni?ali porabo.

Va?no bo pa tako ali tako kako se bo avto obna?al.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

G122 ozna?ujejo kot mild hibrid, ogla?evana poraba pa je enaka kot pri predhodnici G120. Jaz stavim na obraten scenarij, in sicer da je kon?no prestavno razmerje kraj?e, enako kot pri M3 in M6 G165, torej 2. prestava ne gre do ve? do 115 km/h, temve? do ca. 95 km/h in se ob menjavi izgubi sekunda.

 

post-5919-0-34065600-1550566657_thumb.jpg

Napisano

Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.

 

Moje mnenje pa je, da je v RL to prej neopazno ... :)

@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.

 

120 KM je na papirju... in po mojem laicnem mnenju je za doseganje rezultatov pomembno se kaj drugega, kot samo teh 120 KM ... To je podobno kot recimo pri porabi... ki je pri vecini poskocila, ko so zaceli meriti po drugacnih standardih... 

 

In se vedno sem mnenja, da 120 KM pri 1.0 mlincku s turbino ni enakih 120 KM pri 2.0 atmosferskem motorju... Mogoce za doseganje rezultatov v res idelanih pogojih (skoraj prazen rezervorar, prave gume, pravo vreme, prava podlaga,... 

 

Pac to je za tiste, ki tudi verjamejo, da fotkic s 40 megapixli je gotovo bolsji kot tisti s samo 10 megapixli ... A vemo, da je se cel kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost fotkica :) ... 

 

Jaz najraje sam probam te zadeve in so vrednosti, navedene v katalogih in prospektih predvsem samo za neko orientacijo ... Se je pa treba zavedat, da to ni dirkalni ali sportni avto... ampak predvsem avto namenjen "normalni" voznji :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ta Mild Hybrid je na vseh bencinskih? Ali je le kot dopla?ilo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zelo velik pomen pri vseh zadveha ima tudi navor. To se pa sploh vidi na pospesevanjih na avtocesti, ce nekoga mors na hitr prehitet, se 1.0 mlincek ne kosa z 2.0.

Pa za primerjavo. Soseda ma 1.0 rapida, njej pri 110 (ker pac tolk hitr voz po avtocesti) kuri 6, meni pri 110 naprimer kuri okrog 5, da o pospesku ne govorimo, ker tud 40% razlike v navoru se kr pozna.

Napisano

Pri malih T bencincih se pozna, da bolje vle?ejo iz nizkih obratov, ni potrebno za vsako prehitevanje prestaviti za prestavo ali dve navzdol, kot je to potrebno pri na?ih bencinskih mazdah. Podi nekoga prehitevat v 4. prestavi z mazdo pri 50 km/h in s fabijo, ki si jo omenil. Navora ima sicer 200 Nm, torej je razlika zanemarljiva. Ni dvoma, da ima 1.0 T bolj?o pro?nost. To je pa? udobje, ki ti ga nudi turbina. Kljub temu raje sam vedno izberem NA bencinca, ni mi te?ko prestavljati, poleg tega pa seveda ?teje tudi zanesljivost na dolgi rok.

Napisano

Kot sem se bal je tablica name??ena visoko kot pri obstoje?i

post-24-0-71134200-1550574836_thumb.jpg

 

po mojem mnenju bi bilo bolje, da bi bila malo ni?je (a so EU direktive tak?ne, da ne sme biti)

 

post-24-0-93134900-1550574846_thumb.jpg

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Razlika med prejsnjo sestico in trojko je ravno v tem, da ima trojak tablico cez masko, sestica pa pod masko ...

 

IMG_4898-20190219-131929.jpg

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c76b-20190219-132

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Slivka ... mislim, da imaš problem ... preveč verjameš le "svojim" medijem. Vlade podeljujejo, ne državni zbor.      https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1810&idPredpisaChng=ODLB1810 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1811&idPredpisaChng=ODLB1811 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1812&idPredpisaChng=ODLB1812 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1813&idPredpisaChng=ODLB1813 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1814&idPredpisaChng=ODLB1814 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1815&idPredpisaChng=ODLB1815 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1756&idPredpisaChng=ODLB1756       Zakon o izjemnem priznanju in odmeri starostne pokojnine osebam, ki imajo posebne zasluge (ZIPO) (PISRS) 3. člen O izjemnem priznanju in odmeri starostne oziroma družinske pokojnine odloča Izvršni svet Skupščine Republike Slovenije na predlog republiškega upravnega organa, pristojnega za področje, na katerem ima oseba posebne zasluge. Odločba o izjemnem priznanju in odmeri starostne oziroma družinske pokojnine se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.          
    • Pa tole s temi ocenami na forumih je vedno sranje. Ponavadi vedno pridejo pisati izkušnje tisti, ki imajo slabe. Tako pač je. Že če kupuješ kakšen nov produkt, boš na forumih vedno našel tiste, ki iščejo rešitve za probleme in potem bereš samo sranje in se za nič ne odločiš. Edino prava je ocena zvezdic s kar veliko ocenami in ko je tam nekje nad 4, je že super. Nad 4,5 je pa odlično. Drugo je pa statistika. Mazda v Ljubljani ima kar visoko oceno in kar dosti podanih mnenj za velikost slovenskega trga. To mora nekaj povedati.   Kot sem že rekel, več ocenjujte, da se bomo drugi lažje odločali.      null  
    • Da je stvar še bolj enostavna - verjetno si imel v mislih 3 fazni sistem?    Trifazni UPS | Socomec WWW.SOCOMEC.SI Trifazni UPS ščiti kritične IT in industrijske aplikacije pred nevarnostjo izpada električne energije. Ti sistemi za neprekinjeno napajanje zagotavljajo zanesljivo napajanje prostorov, ki je bistveno za...  
    • Super. Debata na mestu. Vsaj za začetek.   Tole s hibridno ali pa otočno elektrarno sem že razmišljal. Da bi porabil kar obstaja. Sem na vezi z enim od ponudnikov teh elektrarn in mi je omenil, da je pri njih že dodan vhod za agregat. Torej imajo mix sončne elektrarne, baterije in omrežja. Pustijo ti pa da kasneje sam investiraš v agregat. Sicer je tu zdaj vprašanje, kako je to izvedeno. Če je agregat kot posebej vir, potem mora biti tri fazni, da ti vse v hiši deluje. Z mislijo na to, da je večina objektov s tremi fazami. Novi sploh, ker so povsod toplotne črpalke. Če bi bil pa agregat samo za ponjenje baterije, potem je pa lahko cenejši, ker ga vedno skriješ za baterijo. Iz baterije ven gredo pa tri faze enostavno. Moram še malo povprašati.   Tole glede zagona bi bilo treba še tudi preveriti. Hvala za komentar.   Če ne bom našel, bom pa sam naredil. Izpadov zaradi obnovljivih virov bo tako vedno več, kot kaže. Pa še kakšno subvencijo pokasiram. Je pa to tako kot zavarovanje, vsi kupimo zaradi "fear factorja" (kaj pa če), upamo pa da za več kot kakšno prasko ne bomo potrebovali.   Sem še odprt za kakšne praktične nasvete, imate prosto.
    • Vedno se kaj najde. Pač kdo dela greši. Veliko šteje odnos in reakcija, ko jim pokažeš ka so zaj....   Pri Fordu je bil odnos kot mora bit. Naročli, menjali, uredili.   Na Hyundai-u, pa pridi si po to miloščino, kaj smo ti 2x računali.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.