Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Dizajn kie je ?e kar, notranjost pa mi ni v?e?.Bi ga imel? ne, jih ima preve? tak avto.

 

 

Napisano

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

Pozabil si na ene k...ve podlo?ke zarad katerih so ma?ine ribale, pa se pri mazdi niso kaj dosti sekiral.

 

Saj imajo tudi druge firme pri revolucionarnih bencinarjih, ki bodo porabili pol manj kot dizli, tudi te?ave. Pri teh re?eh je res dobro mal po?akat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja ja ...pa bomo po?akali da vidimo kaj bo s tem novim X motorjem...?e mazda ne bo zrihtala te x motorje ..sramota za Mazdo..pol bom ?e dvomil v Mazdo in njihovo kvaliteto..kaj kupit...????? Za Nasljednji Avto..ve?no vpra?anje he he ..lp

Napisano

Ce kdo hoce videti v zivo ali probati novo trojko s SkyActive-X motorjem, izgleda imajo eno v Sloveniji za probat >> Prijavite se na testno vo?njo z novo Mazdo 3 s SkyActive-X motorjem  :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

 

Tudi v novi G122 je glede na nekaj prvih poro?il s predstavitve avtomatski menjalnik za spregledati, saj zaznavno poslab?a ?e itak ne preve? dobre zmogljivosti (pa? ni dvosklop?nik), pa ?e hrup se povi?a bistveno vsaki?, ko ga malo pohodi?. Torej je ta kombinacija za res umirjene voznike. NA + klasi?ni avtomatik pa?, ?ude?ev ni za pri?akovati.

 

Eno poro?ilo, kjer je zadeva omenjena: https://de.motor1.com/reviews/306274/mazda-3-2019-im-test/

 

?koda ker ni pri nas na voljo 2.5 trojke (in seveda 2.5T ?estke, v Avstraliji je slednja celo kot karavan).

Napisano

Sej to jih vedno Mazda dilerji ruknejo tja... pa? ?e ena mo?nost vi?anja prodaje.

33112_1.png

Napisano

?e vedno govorimo o novi mazdi 3? :)

 

USA 2.5 verzija ima slede?e 0-60 mph ?ase:

FWD: 7,0 s

AWD: 7,2 s

 

Vir: https://www.caranddriver.com/reviews/a27073458/2019-mazda-3-awd-hatchback-by-the-numbers/

 

Torej zaokro?imo na 7,5 sekund do 100 km/h.

 

V primerjavi z na?o G122 (10,4 oz. 10,7 z AT) je to drug avto. Res ?koda, da 2,5 motorja ni na voljo v EU, lahko bi ga prodajali vsaj dokler ne pride v prodajo holy grail skyactiv X, saj bo pre?ibek motor marsikoga odvrnil od nakupa. Kmetijski stroj golf 1.5 tsi s 150 PS ima nekih 8,5 sekund do 100, poleg tega pa je zaradi prisilnega polnjenja prijetnej?i za vozit. ?e celo 1.0 tsi 115 ps ima bolj?e zmogljivosti.

Napisano

Kaj se je zgodilo z motorjem G122, da je v novi Mazdi toliko po?asnej?i do 100km?

Predvidevam, da so sedaj podatki bolj realni, ali se motim?

Napisano

Tako ali tako bi se te?ko stegoval tja na sredo armature, eni majo ni?je pa to gre. Lp

Stegovanje tja visoko na armaturo je brezveze,?e gre lepo z gumbom. Lp

Napisano

Kaj se je zgodilo z motorjem G122, da je v novi Mazdi toliko po?asnej?i do 100km?

Predvidevam, da so sedaj podatki bolj realni, ali se motim?

Saj ni... probelm so bili la?njivi podatki za prej?njo trojko.O?itno je nekdo zame?a?l podatke za 2.0 in ameri?ki 2.5 motor pri prej?nji trojki.

33112_1.png

Napisano

Kaj se je zgodilo z motorjem G122, da je v novi Mazdi toliko po?asnej?i do 100km?

Predvidevam, da so sedaj podatki bolj realni, ali se motim?

Tole sem na?el....zgleda, da je nova ve? kot 0,5s po?asnej?a od stare...?udno glede na to, da je malo mo?nej?a...o?itno okoljske omejitve terjajo svoj davek. Res ?koda da ni 2,5 z ro?nim menjalnikom za novo 3 :)

nova https://www.youtube.com/watch?v=o0oZqQjia-M

stara https://www.youtube.com/watch?v=x20Vm9U_KWM

Napisano

Pa sej smo nekaj strani nazaj ?e ugotovili in tudi preverili na youtubu, da s prej?njo generacijo trojke NIH?E ne zmore 8,9s do 100km/h in da je ?lo verjetno za "typo" v teh podatkih in da je pravilno 9,8s do 100km/h.

 

To je sicer ?e vedno pol sekunde razlike ampak za to so lahko vzrok drugi faktorji - predvsem te?a.

Pri tej mo?i je ?e samo 60-70kg razlike v te?i odra?eno v pospe?ki okoli pol sekunde.

33112_1.png

Napisano

Odlo?itev je padla prej?ni teden. Trojko bom za enkrat presko?il. Na dolgi rok mi je mogo?e malo premala.

Zraven tega me rasp. to cinclanje z X, trenutna motorizacija pa mi ni zanimiva.

 

Za?el sem geldat avte ranga Mazda6 (na ?alost je tudi 6tka odpadla ker je ?e v letih in nima 5 vrat).

Pogledal sem si A5, Arteona in p508.

 

A5 je definitivno predrag, Arteon je zunaj lep, znotaj pa preve? pasat.

Ostal mi je torej ?e samo 508, kateri mi najbolj ustreza. Nisem na?el kaj dosti minus to?k, razen temnega stropa, tako kot pri m3.

V avtu se super po?utim in to je najbolj va?no kar ?teje.

 

Avto je naro?en (iz zaloge) in bo kmalu moj, ?koda le, da nima japonske zna?ke :)

Napisano

V?eraj videl v ?ivo rde?e barve 5-vratno in je noro v?e?na, precej bolj kot na fotkah. :rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@DigitalS srecno voznjo. A karavan ti pa ni ustrezal 6ka?

 

Hvala, ena mazda ?e vedno ostaja doma ;)

 

Potrebe pa po karavanu nimam, oz. so mi veno delovali kot privatni?ki avti za razva?anje robe. 

Prostora imajo 5 vratne limuzine ve? kot dovolj.

Napisano

...in Mazda se kaj dosti ne sekira ker tako na lahek na?in izgublja kupce zaradi svojih ?uda?kih odlo?itev... Ampak verjetno se res kopajo v denarju in da japon?kom dol binglajo tisti ?rvi?ki za kupce.

33112_1.png

Napisano

Ej..saj ni ti?ina ..po mojih inf.od kolega na Mazdi kp pridejo novi motorji x letos oktober November...dejmo po?akat..pa da vidimo..zdaj so porihtali to ob?asno klenkanje pri dol obratih in temper.motorja...lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.