Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nvm ?e je ?e blo objavljeno, tehni?nih podatki za M3 2019 2.0benz in 1.8dizl.

 

Aja pa ?e nekaj zanimivosti sem na?el.

Po novem bo te?ko servisirat Mazdo na NEpoobla??enih servisih, ker gre Mazda na nov diagnosti?ni sistem, ki bo baje online.

 

BE VERY CAREFUL with Wiper Arms or Wiper Blades, DO NOT Place ANYTHING Under them, like pieces of card or paper, or releasing UP to clean.

Why, well like most in this all new car almost EVERYTHING is monitored by ECU/BCM/PCM Including the Wipers and IF they have to be reset, this can ONLY be done by using Mazda Diagnostics MMDS/MDARS to reset and re-train the Wipers.

 

Also for those technically interested, the Ford/Mazda IDS used by Mazda Dealers for the past 20+ years and some Independent Garages or Shops can NO LONGER be used from all new Generation Mazda's made from the BP Mazda 3 ON-WARDS.

mazda-3-2019-technische-daten (1).pdf

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No fino fajn, ?e en ogromen minus ve?... a zdej bom zarad brisalcev moral hodit na servis, pa sej niso normalni.

 

Se pravi bi radi ?li v smer pove?anja cen na poobla??enih servisih... ko ne bo konkurence bo to enostavno.

33112_1.png

Napisano

Aless: tako podrobnih tehni?nih podatkov po mojem ?e ni bilo objavljenih.

 

Prestavna razmerje je z izjemo prve prestave ostalo enako, diferencial tudi. Ker je prva prestava kraj?a, o?itno zato slab?i pospe?ek 0-100, saj ob menjavi iz 1. v 2. ne pride takoj v obmo?je najve?jega navora. Sicer druga prestava gre ?ez 100, po spominu okrog 105. ?e se ne motim, je sicer primorski team (Alex?) pisal, da temu ni tako, a verjetno ga niste zvrteli prav do blokade?

Napisano

Zanimiov nem?ki primerjalni test:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Hyundai porabi pol litra ve?, kljub sodobnem downsizing mlin?ku. Res pa, da so zmogljivosti pri fastbacku znatno bolj?e, zelo natan?no so izmerili zadeve, tako pospe?ke, kot tudi vodljivost. Presenetljivo je hyundai dosegel bolj?e rezultate pri vodljivosti, morda zaradi 225/40 18 namesto 215/45 18 pnevmatik (oboje sicer Michelin Pilot sport 4). Prav tako je pri AC hitrostih ti?ji, kar tudi presene?a, saj je ?e M3 zelo dobro zvo?no izolirana.

 

To?ne meritve:

 

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/hyundai-i30-fastback-1-4-t-gdi-mazda-3-g-2-0/technische-daten/

 

Zmagovalec verjetno res zaslu?eno hyundai. ?koda morda, da niso primerjali sedanke s fastbackom.

Napisano

Ja zanimiv test, ker sta ta dva avta zelo konkuren?na med sabo, ?eprav mi je ljub?a Mazda, je Hyundai zaslu?eno zmagovalec.

Motor  je bolj?i pa ?eprav spije pol litra ve?, samo pri pospe?evanju do mal vi?jih hitrosti ga Hyundai poje kot za ?alo.

Plus tega ima Hyundai konkretno bolj?e zavore!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Z 1.4 ima 20KM ve? in ve?ji navor, kot 2.0 motor....


Mislim da ta podatek ni pravilen, za oba pi?e, T je samo Hyundai, zato ve? mo?i, malo vi?ja poraba...bi pa radi videli, da bi bilo res...

 

Abgasturbolader


Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Oba sta turbo baje, sem tudi sam opazil.

nemogo?e, G122 je v testu, pa tudi po tehnikalijah to vidi?. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Napisano

Ta test je bolj taktak,in tut podatki so nenatan?ni,ker naj bi M3 bila po podatkih testa do 100 hirej?a kot po tovarni?kih podatkih kar je malo verjetno. Novinarji pa?.... Lp

Bi verjel takim testom.....takim ki se dejansko zgodijo. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

33112_1.png

Napisano

To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.

Povedano v dveh staukih vse! Zoom zoom.

Napisano

Ma kak?ni korejci neki. Ko ne bo ve? kake normalne Mazde za kupit, bomo pa na nam osovra?eno bavarsko znamko pre?altali. Ho?e? no?e? korejca pa ?evne bom vozil. To bo kmalu tako, ko v?asih, ko so vsi stoenke pa yugote vozili. Sicer na vi?jem nivoju pa vseeno vsak drugi in ?e vmes bo kia in hunday. Sicer pa vi kar verjemite raznim pisun?kum. Iz prve roke sem sli?al, ko mi je priznani biv?i avto novinar, moj kolega, povedal, kako potekajo tej testi in kaj se obljublja. Ni? pretresljivega a dovolj, da se spla?a. Nekaj takih bombon?kov sem v preteklosti bil dele?en tudi sam. Samo spomnite se ?kandala z adac-om in golfom, pa vam bo vse jasno. :)

 

 

Napisano

Jaz ?e mazde ne bodo cool grem nazaj na Volvo.. tko kot moj prej?en avtomobil.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

33112_1.png

Napisano

Mah to podrejanje ekologiji in porabi je v kontra razmerju z vozniskim uzitkom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo a prav razumem da clovek pravi, da ce ne kuois top opreme dobis cisto drug avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimiv review, ki razkrije kar nekaj napak, da ne bo vedno vse tako idealno kot pri nekaterih drugih predstavitvah - recimo tresenje pri vo?nji s samo dvema cilindroma.

 

To?no to. Mote?e in ?koda, da se ne da ugasnit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.