Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na nem?ki strani Mazda.de sem opazil ?e cenik s Skyactive-X motorji, so kar visoke.

Napisano

Link? Kaj pomeni "kar visoke"?

 

Dodajam: v Avstriji je od 27k dalje, to?no 3k EUR dra?ja od G122 (in z ve? opreme). Meni se ne zdi pretirano dopla?ilo.

Napisano

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

To je pa drag ?pas. Vsi avti so postali bistveno predragi.

 

 

Napisano

Hm, a jaz prav vidim da belega usnja ni ve? na voljo v Sloveniji? :/

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

 

 

Napisano

Ne mores ob crnem stropu met crne zice :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri nas bo torej slabih. 3500 EUR manj.

 

Sicer pa: 8,2s do 100 in 216 km/h kon?ne hitrosti, kar obetavno...

Glede na obljubljeno konja?o je recimo tam tam nekje - Turbak s tolk konji bi mel 7,5s/100km/h. Ampak , to niti ni tako bistveno, je pa obljubljena poraba fascinantna in v razredu dizlov, ?e seveda vzame? ro?ni menjalnik. Avtomatika je po?re?na.

 

Sem bil pa danes v salonu in sem ratal bolj kot ne slabe volje. Limo je sicer lep za popizdit ampak luknja v prtlja?niku je tako majhna, kot bi gledal kak?en super?portnik. Tja notri ne stla?i? ni? ve?jega, pa ne glede ?e obvlada? jogo, karikuri, origami, pre?anje grozda in druge take zlagalno stiskalne tehnike. Naslednji minus je vstopanje v kabino - kljub temu, da je stol do konca dol je bilo za moje pojme previsoko in se po doma?e povedano kar rahlo tla?i? notri. Sem nato komaj ?akal, da se vsedem v mojo ?estico, kjer je vstopanje in izstopanje res pravi luksuz.

 

Sicer nisem imel ve? ?asa za ogledovat, ampak nekako so ravno tiste stvari najve?ji problem zaradi katerih ?e tako ali tako cincam.

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

Lahko dobi? ?rnega ampak le z rde?imi zvezdami vtisnenimi v usnju.

33112_1.png

Napisano

@Boss: kje si to bil? Ne vem, ?e ne bom sko?u jutr k Selmarju pogleat, ?e ?e majo limo. Pa majo ?e testno tudi?

V BTC-ju sem bil v A-cosmosu. Majo ga tudi pri Interclassu. Za testno pa sploh nisem spra?eval, ker me 122KM sploh ne zanima in bom raje po?akal na jesen, da sprobam ?e to - ampak uporabnost prtlja?nika - jojmene, komu je sploh to namenjeno? Upokojenci ne bodo kupovali ker so na SUV-ih, mladi rabijo prostor za dru?inske potrebe. Za poslovne potrebe je za ?tevilko premajhen. Zaradi poltoge preme ni ve? tisti ?portni ob?utek tako, da edino kar ga ven vle?e je dejansko lepa oblika in fenomenalna notranjost. Komu je to dovolj prakti?no nima problema.

Ja, pono?i pa so zvezde led ambientalno osvetljene. Rde?e seveda

pa v kotu stropa sta rumena srp in kladivo... infotejment pa non stop predvaja propagandana sporo?ila KP in najbolj?e Stalinove govore.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Limuzina ima bel strop.

Ampak pogled nazaj skozi okno.....se tu ?e sploh kaj vidi ...pa C stebri?ek , kot hi?a :ne vem:  :ne vem:

post-8484-0-14015700-1561011066_thumb.jpg

Popravljeno od robertk6
Napisano

A sej sploh ?e kje kaj vidi ven? Moja cx3 je porazna za pregled stanja zadaj, ?e dobro da obstaja kamera za vzvratno. CX5 tudi ni prese?ek, pa tudi ostali SUVi niso na bolj?em.

Napisano

A sej sploh ?e kje kaj vidi ven? Moja cx3 je porazna za pregled stanja zadaj, ?e dobro da obstaja kamera za vzvratno. CX5 tudi ni prese?ek, pa tudi ostali SUVi niso na bolj?em.

A vklopi? kamero za nazaj ko se pelje? po AC?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:hohoho: , no za avtocesto se ne morem prito?evat, ker na?eloma je mrtvi kot samo ko je avto rahlo za teboj ob strani, tako da me tisti stebri?ki takrat ne motijo. V mestih je pa kar nepregledno.

Napisano

na AC ima? tunelski pogled in je malo okno ponavadi dovolj.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ampak pogled nazaj skozi okno.....se tu ?e sploh kaj vidi ...pa C stebri?ek , kot hi?a :ne vem:  :ne vem:

 

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

Uuuuu my mistake?...se pardoniram ?e je pa tako pol pa je res vse tako kot mora bit :jupiii:

Napisano

O?itno bo cena skyactive x z opremo GT plus 24.290, tako kot v Slova?kem ceniku, saj so cene primerljive. Saj oprema GT+ ima na?eloma vse kar potrebuje?, vsaj zame...pribli?no taka oprema kot g122 plus ST...

Napisano

Jp res je, ko se menjeval turbino pri Ferku, so ?e takrat namigovali na tak?no ceno.

Druga?e pa ve?je niti nima smisu met, dobi? ?e CX-5 al pa ?estko za mal ve?...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.