Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):

 

Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/

 

Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barva

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo link do cenika (SkyActive-X motorji):Hatchback: od 26.790 do 34.740 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/5HB/Sedan: od 27.290 do 31.290 Eurov + metalic barvahttps://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA3/4SD/

To je pa drag ?pas. Vsi avti so postali bistveno predragi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a jaz prav vidim da belega usnja ni ve? na voljo v Sloveniji? :/

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas bo torej slabih. 3500 EUR manj.

 

Sicer pa: 8,2s do 100 in 216 km/h kon?ne hitrosti, kar obetavno...

Glede na obljubljeno konja?o je recimo tam tam nekje - Turbak s tolk konji bi mel 7,5s/100km/h. Ampak , to niti ni tako bistveno, je pa obljubljena poraba fascinantna in v razredu dizlov, ?e seveda vzame? ro?ni menjalnik. Avtomatika je po?re?na.

 

Sem bil pa danes v salonu in sem ratal bolj kot ne slabe volje. Limo je sicer lep za popizdit ampak luknja v prtlja?niku je tako majhna, kot bi gledal kak?en super?portnik. Tja notri ne stla?i? ni? ve?jega, pa ne glede ?e obvlada? jogo, karikuri, origami, pre?anje grozda in druge take zlagalno stiskalne tehnike. Naslednji minus je vstopanje v kabino - kljub temu, da je stol do konca dol je bilo za moje pojme previsoko in se po doma?e povedano kar rahlo tla?i? notri. Sem nato komaj ?akal, da se vsedem v mojo ?estico, kjer je vstopanje in izstopanje res pravi luksuz.

 

Sicer nisem imel ve? ?asa za ogledovat, ampak nekako so ravno tiste stvari najve?ji problem zaradi katerih ?e tako ali tako cincam.

Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.

Lahko dobi? ?rnega ampak le z rde?imi zvezdami vtisnenimi v usnju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: kje si to bil? Ne vem, ?e ne bom sko?u jutr k Selmarju pogleat, ?e ?e majo limo. Pa majo ?e testno tudi?

V BTC-ju sem bil v A-cosmosu. Majo ga tudi pri Interclassu. Za testno pa sploh nisem spra?eval, ker me 122KM sploh ne zanima in bom raje po?akal na jesen, da sprobam ?e to - ampak uporabnost prtlja?nika - jojmene, komu je sploh to namenjeno? Upokojenci ne bodo kupovali ker so na SUV-ih, mladi rabijo prostor za dru?inske potrebe. Za poslovne potrebe je za ?tevilko premajhen. Zaradi poltoge preme ni ve? tisti ?portni ob?utek tako, da edino kar ga ven vle?e je dejansko lepa oblika in fenomenalna notranjost. Komu je to dovolj prakti?no nima problema.

Ja, pono?i pa so zvezde led ambientalno osvetljene. Rde?e seveda

pa v kotu stropa sta rumena srp in kladivo... infotejment pa non stop predvaja propagandana sporo?ila KP in najbolj?e Stalinove govore.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sej sploh ?e kje kaj vidi ven? Moja cx3 je porazna za pregled stanja zadaj, ?e dobro da obstaja kamera za vzvratno. CX5 tudi ni prese?ek, pa tudi ostali SUVi niso na bolj?em.

A vklopi? kamero za nazaj ko se pelje? po AC?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak pogled nazaj skozi okno.....se tu ?e sploh kaj vidi ...pa C stebri?ek , kot hi?a :ne vem:  :ne vem:

 

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razume?:

 

1.) Mazda bi rada bila premijska znamka

2.) Premijci nikoli ne gledajo nazaj - vpra?i voznike bimmerjev, olimpijcev in trikrake zvezde

 

ergo - torej vse tako kot mora bit. :bravo:

Uuuuu my mistake?...se pardoniram ?e je pa tako pol pa je res vse tako kot mora bit :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno bo cena skyactive x z opremo GT plus 24.290, tako kot v Slova?kem ceniku, saj so cene primerljive. Saj oprema GT+ ima na?eloma vse kar potrebuje?, vsaj zame...pribli?no taka oprema kot g122 plus ST...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.