Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp

Napisano

Ne ne, ?e ima? obe roki na volanu, je pa ja la?je s palcem pritisnit na tipko, kot iskat ro?ico zadaj za volanom?? Sploh ?e je ta ro?ica ?e malce bolj dol prestavljanea, tako kot ima recimo superb...Fail. Vsaj zame. In potem bognedaj na tisti ro?ici ?e iskat stikalo za nastavit razdaljo na aktivnem tempomatu. Ne vem no.

Napisano

Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp

Napisano

Ok, verjamem da je to stvar navade. Ni mi pa jasno, zakaj bi bilo to bolj varno??

No tak ob?utek imam ko vozim enega in drugega ni pa neke razlike. Druga?e je pa bolj?e ?e ima? vse skupaj na o?eh ker so ?e druge stvari na volanu tako da ?e gledam na ?isto vse mi je bolj?e pri m3. Lp

Napisano

Vse vec asistence vse manj prostora na volanu

Ampak to se potem vracajo nazaj na klasiko, se hitro navadis. Nenazadnje je pri radarskem + avtomatik zelo zelo malo dela s tempomatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dr?i. Po drugi strani pa je ro?ni menjalnik + radarski tempomat kar nekaj, saj avto teoreti?no iz 130 bremza na 50, nato pa je potrebno spet pospe?iti. V 6. prestavi se bolj malo zgodi, razen to da si misli?, da se je radar sam nastavil na 50 km/h. Moja izku?nja iz testne vo?nje nove mazde 3, ki pa jo nisem posebej poudarjal v svojem zapisu tu v temi, saj ne gre za slabost doti?nega avta, ampak vseh avtov s to kombinacijo.

Napisano

Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.

 

Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.

33112_1.png

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

 

 

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

80% v uporabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80% v uporabi

Sorry, ?e vedno rad upravljam z avtom jaz in ne on z mano, ko je to le mogo?e.Edino,?e so avtoceste prazne in dolgo?asne vklopim tempomat. :)

 

 

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

33112_1.png

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

Baje, da klenkanja ?e niso odpravili. Izgleda, da so preve? pompozno napovedovali revolucijo in sedaj ni vse tako, kot mora biti.Jaz teh prvih motorjev zagotovo ne bi hotel imeti.

 

 

Napisano

To s klenkanjem SkyactiveX motorjev se vle?e ?e od za?etka, ?e na prototipnih ko so testirali samo motorje v starem modelu M3 so omejili mo? motorja glih zaradi prevelikega klenkanja.

Btw: klenkanje pri bencinskem motorju pomeni prej ali slej smrt za motor, tak da mam ob?utek da bo to bolj fail od motorja. Kot pa revolucija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja...dejmo po?akat da pride ta novi motor x v Prodajo..probamo..ne more si Mazda dovolit da naredijo slab motor..in potem jeba....mislim da bojo porihtal to...lp

Napisano

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se bojim da ima? prav, sploh ker motor ne bo globalen, ampak je mi?ljen predvsem za Evropo (v USA ga ne bo, ker so emisijski standardi bla?ji). Glede na to, da je ?e obi?ajni G122 mild hibrid, naj raje dajo na trg mo?nej?o 170 verzijo tega motorja, s "kraj?im" menjalnikom, tako kot pri G165 prej?nje generacije, pa se nih?e ne bo prito?eval. Kupce tako dolgo dr?ati v negotovosti je malo neodgovorno. Naj se prihodnji? ne hvalijo ?e dve leti prej, da so nekaj razvili, ?e motorja ?e danes ni v proizvodnji.

 

Tisti liter manj porabe gor ali dol, sploh ker so ?e zdaj?nji G bencinarji zelo var?ni, nekje na ravni 1.2 T mlin?kov, pod obremenitvijo celo var?nej?i.

Napisano

Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.

Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.

 

 

Napisano

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

Napisano

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.