Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp...dobil inf..novi model mazde3 z skayactive motor stari pride k nam Marec 2019 .pol juni 2019 pride Nova Mazda 3 skayavtive X motor novi.bo treba malo po?akat na test ...lp

Napisano

Hmh, saj tudi kompresor je ok, samo sem neki bral da ta motor naj ne bi bil na voljo za EU, bomo videli.

bio eco ga zje...zato tudi wankla ni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ob kupovanju sedanje 3-jke mi je

prodajalec pravil o ceni cca 20.000? za osnovno novo l. 2019.

Meni pa to kar sem ?e napisal...potem pa vedi? Zanima me res koliko bo. Jaz jo bom verjetno presko?o,ker delam malo kilometrov in bom sedanjo imel kakih 7 let....
Napisano

Drasti?ne spremembe v ceni verjetno ne bo, ker se ne bo spremenila velikost avta, osnovni motorji bodo isti, tako, morda 500? zraven za ve? opreme.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Huh, zanimiva je (HB). Jaz bi jo imel  :P. Je pa tako kot so rekli pri autogef?hl-u, zaradi zaobljenosti zgubi nekaj na prostornini prtlja?nika.

Napisano

Spredaj: lepa!

Zadaj: tako-tako.

?koda, da se niso bolj dr?ali koncepta:

300988.jpg

 

proti:

Mazda-3-2019-1280-0a-611x439.jpg

 

?e najbolj moti tista odrezana ravna povr?ina okoli blatnika, kot da bi zapeljal ob mesoreznico.

Napisano

Spredaj: lepa!

Zadaj: tako-tako.

?koda, da se niso bolj dr?ali koncepta:

300988.jpg

 

proti:

Mazda-3-2019-1280-0a-611x439.jpg

 

?e najbolj moti tista odrezana ravna povr?ina okoli blatnika, kot da bi zapeljal ob mesoreznico.

To stalno pravim, da ko pride koncept v redno proizvodnjo je serijski proizvod vedno gr?i.

?koda.

 

 

Napisano

Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.

 

Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.

33112_1.png

Napisano

Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.

 

Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.

Mislim da je ve?ini lep?a limo.

Napisano

Sam kaj ko je kurc kej uporaben - a si videl tisto mikroskopsko luknjo za nakladanje. Mater pol bom moral kupovat in se jebat s str?nimi prtlja?niki al pa montirat kljuko za nosilec koles, ?e bom hotel kam kolo peljat.

Zdaj samo odprem treger fliknem kolo noter in sem ready v natanko 37 sekundah.

33112_1.png

Napisano

Meni je najve?i minus ravno prtlja?nik. Zdaj sem pri Civic-u navajen nadpovpre?no velikega prtlja?nika. mislim, da je 410l. Pri mazdi (HB) 360l.

Skoraj sem ?e bil na tem, da naro?im novega Civica, ampak mu, ko se vsede? not nekaj manjka. Upam, da bo tanova 3jko imela to?no to ;)

Napisano

Potem pa ni? dobrega. Druga?e pa v sedanjo trojko lim. gre kamot kolo v prtlja?nik, samo prednje kolo sname?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.