Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ne gre se za znamko avta ampak 'tehnolo?ko vpra?anje'

 

je pri mazdi tudi tako? moj avtomatik ima tudi avtomatsko ro?no, to pomeni da ko ugasne? avto sli?i? zvok ki jo zategne in zagori lu?ka na stikalu zavore. Ko da? v D in spelje? jo odtegne.

 

Ampak, ?e ne dam kontakta/v?gem ga ni vraga da jo izklopim, zato v primeru ne vem da mora? avto premakniti, je to nemogo?e....tudi ?e ti?i? bremzo. Mora biti kontakt in bremza potem pa ja.

 

Je pri mazdi enako?

 

tipi?en primer - izprazni? akumulator....pa bi ga rad vsaj iz boksa porinil da priklopi? kabel ali recimo da crkne popolnoma pa rabi? asistenco???

 

Ro?no se da sicer z nekim kompliciranim postopkom spremeniti v ne-avtomatsko, da dela glede na pritisk na gumb, ampak potem izgubi smisel pri speljevanju itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

Napisano

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

ni avtomatik predvidevam? Se mi zdi da je spet razlika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, ni bil avtomatik. Je pa v druzini tudi scenic avtomatik (edc), a tisti nima elektronske rocne (ima pa auto-hold).

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

 

 

Napisano

Kar se pa ti?e "elektri?ne" ro?ne zavore:

Pri Scenicu (Renault) je en motor?ek in potem "zajle" ki potem potegnejo zavoro. Tukaj se baje da potegnit nek vzvod za ro?na popusti.

Pri mojem avtu (Volvo) pa je na vsakem zadnjem kolesu en motor?ek ki zavira. Edina mo?nost da odvre? v primeru napake ali praznega akumulatorja je, da sname? konektor na motor?ku in direktno gor da? 12V.  :wacko:  :wacko:  :wacko:

 

 

 

Napisano

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

No to ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

 

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

post-2637-0-10680600-1535522649_thumb.png

post-2637-0-72797500-1535522662_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

Saj ce imas avtomatika, ti itak drzi avto na mestu, tudi ce nimas rocne zategnjene... vprasanje pa je, kaj se zgodi, ce je res hud klanec ... ce tista blokada dovolj drzi... Ampak to so ze ?worst case? scenariji.. o katerih se lahko debatira in debatira... tako kot pri rezervnem kolesu vs. sprej... sredi AC, kjer je se zozanje zaradi gradbisca ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja normalno, v bistvu bolje kot parkiran v prvi z nosom navzdol. Sva pa dozivela z zeno v prvem kampu Vestar. Kar na enkrat se je pripeljala 100m stran Opel Astra po klancku k sreci samo v drevo mimo parcel.

 

Sla rocna. Ali je bila avtomatska, aku, avtomatik ne vem....so jo samo nalozili in odpeljali z veliko crko U v haubi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

No to ja

 

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Napisano

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

V bistvu zadrzuje vozilo na mestu... tudi pri rocnem menjalniku... dokler seveda drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-02216500-1535525579_thumb.jpeg

 

Kot ze omenjeno, je tisto, da zadrzuje pred speljevanjem funkcija hillholder...;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

in ce vmes ko se ustavis das v ler, da se aktivira S&S, a ?e dr?i, ker pi?e v prvi? Zanimivo....v stoenki je bilo vse enostavneje....stop&start je mela pa redno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Hm, a tegale AUTOHOLD ap ?estice nimajo. V mislim imam prej?njo generacijo > 2015 < 2018? Tega gumba tam pri ro?ni, nobena nima. 

Napisano

Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani :) ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aha, sem mislil, da so imele tudi ?estice mojega letnika to. Ja ni?, sej kej mora pa tudi za tanove ostat :))

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

?e tu vpra?anje. Pri ro?ni zavori "oldschool" na ro?ko, smo vsi vedeli, kaj se bo zgodilo, ?e jo zategnemo malo ali pa mo?no.

 

Kaj se, bi se zgodilo, ?e zategnem avtomatsko zavoro med vo?njo? Se sploh da, ali ima varovalo, da se to ne more zgoditi? Ker prst roke naslonjene na sredinsko naslonjalo je zelo priro?no blizu.

 

?alo na stran...bi res bil hvale?en za odgovor, da ne rabim testirati.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Kako z el. ro?no izvaja? ass dragging ro?na party? ?al ne gre, ker dokler se avto premika pritisk na gumb ro?ne ne naredi ?ist ni?.

33112_1.png

Napisano

Pri vw tudi med vo?njo pritisk na gumb potegne ro?no a to dela impulzno. Ne dr?i dokler se premika? ampak pritiska in spu??a.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.