Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

Napisano

Jst sem pa dons naeekrat dobu dpf lucko, pm acc sem imel na nuli ko sem sel dol z avtoceste in naeekrat je narasel na 12.3. Pred tem sem ga mal tisal po avtocesti. Tole sem dobu zdej ze ene 2 u kratkem casu. Ali se komu sanja kaj bi zo lahko bilo?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

 

To je po mojem mnenju dober rezultat. Na moji se ?e normalno vozim regenerira nekje okoli 220 do 240km, ter zaklju?i nekje proti 260km. Ne vem pa zakaj je spet manj?i filter notri od prej?nje serije, kjer so se regeneracije izvajale na okoli 400km. 

 

To seveda kar dobro dvigne porabo, so imel pa mogo?e kak dober , tehten razlog za to. Pa tudi ma?ina se precej hitreje ogreje in tudi mogo?e za malenkost bolj 'vro?a' je pri normalnem obratovanju, kot prej?nja GH serija.

Napisano

@Spektr: ja, na porabi se poznajo te regeneracije (ni mi v?e?, da to odpadno gorivo zlivajo med motorno olje, bljak). Ko sem bil na ?e?kem, kjer sem z njim delal dalj?e relacije, sem pr?u s porabo tut na 5.9 l/100km, zej v slo je pa 6.4 l/100km.

Napisano

To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.

 

Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu :)


Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.

Napisano

Meni dela interval regeneracije v povpre?ju med 250 km in 270 km. ?e je ?e interval kraj?i v primerjavi z GH serijo, pa sama regeneracija traja manj ?asa, pri meni se kon?a med 10-15km, pri prej?nji pa med 15-20km, tako da je sedaj manj mo?nosti, da bi prekinil regeneracijo. Je pa avto dnevno v pogonu na avtocesti Kranj-Ljubljana, kar je po mojem mnenju minimalna razdalja za optimalno delovanje tega motorja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ma, takole na u?, ne bi rekel da je bistveno kraj?a. Pri prej?nji sem iz kranja do cerkelj jedva opravil oz. sem jo, ?e se je res kmalu po ?tartu zagnala, sicer ne. Pri tej je pa tudi nekaj podobnega, tako da neko bistveno kraj?e se mi zdi da ni. 

Moram ?e kak?no po?akat. 

 

Ampak , nekaj mi ni jasno. Pri GJ in GH se regeneracija ?tarta pri nekje 6g/l. Torej, potemtakem moja teza da je ?as regeneracije pribli?no enak dr?i. Ne vem pa zakaj potem pri novi , naredimo toliko manj km?? Edina razlaga je da motor bolj kadi?  :))


Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.

 

Hm, forscan ima to mo?nost. Mogo?e malce po?akaj ?e s tem, zaenkrat samo pobri?i napako.

 

?e se ti vse lepo zgenerira, potem je mogo?e kak?na za?asna 'slabost' :)

Napisano

Ja vcerej ko se mi je lucka prizgala sem mogu kr prisilno regeneracijo naredit. Ce se mi se enkrat prizge potem pa gre na odstranitev dpf. Dost ga mam

www.trziskisladoled.si

Napisano

Verjetno ima vpliv tudi vi?ja EU norma.

Ja, jaz sem bil od za?etka presene?en, ko je tako hitro zaklju?ilo regeneracijo. ?e vozim relacijo, jo zaklju?i celo pod 10 km, pri prej?nji ni bilo variante. Jaz sem se tega novega re?ima ?e navadil in ?e bo tako delala ?e v naprej, bom ?isto zadovoljen. Tudi s porabo sem zadovoljen, slabih ?est litrov.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ja, ro?ni menjalnik malce manj nafte zahteva :)

 

Avtomatski pa terja svoj davek, ampak zaenkrat je super. Vidim pa zakaj zahteva ve?. Ker avtomatski menjalnik pri mazdi ni tako 'eko' naravnan kot pri das auto koncernu. To ni varianta da ?alta izpod 1500 obratov, oz. da bi se vozil z manj kot 1500 obratov v katerikoli prestavi.

 

Mogo?e pa ho?ejo s tem poudart karakter avta :)))

Napisano

Ja vcerej ko se mi je lucka prizgala sem mogu kr prisilno regeneracijo naredit. Ce se mi se enkrat prizge potem pa gre na odstranitev dpf. Dost ga mam

 

Pa ?e ti je do sedaj lepo delovalo, ne vidim razloga. Sej nisi mel nekih stra?nih te?av s tem?

Napisano

Ma tezav nisem imel ampak zdej v roku 2 tednov sem dobu utripajoco lucko 2 krat. Cudno mi je da kr naeenkrat zaskoci pm_acc. Morem najdit enega avtomehanika da se s tem ukvarjam k pelko ima ocitno prevec strank..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pelko je res zaseden, v?asih se bojim, da ga bo delo ?isto povozilo.

 

Se pravi ko regeneracije ti ?e vedno dela na 400km? ?e ja, pol filter ni oblo?en z nepotrebnimi stvarmi.

 

Pol bi rekel ?ez prst, da ga kak?na sonda oz. senzor mal jeb?ka.

Napisano

Ma razmisljam da bi ga peljal pri mocniku. Tamal od marjana je res prijazen. Mogoce bi ga pogledal. Meni dela regeneracije cca 150 do 200 jst mam 2.0 cd.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Odstrani, blindiraj Egr das na of v ra?unalniku in ma? mir. Pa ?e avto bo bol dihal....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem lih hotu re?t :) Jaz bi najprej preveril na ?em je stvar. Lahko da je kaka malenkost.

Jap, malenkost tipo zapackan dpf filter... cena? - sitnica. Malenkost ve? kot jurja pride nov.

 

 

Napisano

Ne ne, ni vse tako ?rno. Ma? en kup senzorjev ?e okoli, lahko ma? po?eno cev ki gre na senzor pritiska. Lahko ima? zabasano to cev. Tako malenkost sem mislil. 

Ne crkne samo DPF sam po sebi. Tudi ?e crkne, da? notri vlo?ek pa je nekako ?e sprejemljivo.

Napisano

Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e .... :D

 

 

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :)

Torej kupujmo lokalno, doma?e iz NM :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • U madona, a to bo sosed dal za polovico zraven, da se ne bosta gledala? 😁 Da te ne bo slučajno prijavil, da si mu ves sonce zablokiral. Pusti si kako strelno lino, če te pridejo z občine jahat, da ne dovolijo tolk visoko.
    • Se strinjam. Sem dal za primer. Pri Selmarju bi prav prišlo še ene 50 ocen, da bi bila slika bolj realna. Jaz sem zadovoljen. Drugače za oceno na Google Maps klikneš. Se mi zdi, da je še najbolj transparentno, če jih je dovolj. Pri malo ocenah so pa lahko sami domači. Tisto je za v koš. Sem pa opazil, da ponekod že odgovorijo za vsako oceno in vprašajo zakaj si dal 4 zvezdice, itd. To je tudi postopek, da v firmi ugotoviš zakaj je bila stranka nezadovoljna in kaj lahko popraviš. Je pa to pri nas še malo tuje. Po moje ni dovolj konkurence, pa malo je Balkan blizu.
    • @Alex 18. 3. 2024:   "Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.  Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5  litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako  smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "  
    • Malo heca. Enkrat je en stari štromar rekel: Čuj peb, pa ti ne veš da je dons vse na štrom. 😂   Je pa trifazni priključek danes po moje skoraj nuja, če delaš inštalacije na novo, ker si tako omogočiš marsikatero možnost v prihodnosti. Še posebej pa kakšne polnilnice, ki bodo vedno bolj prisotne in je dobro, če se to po malo več fazah razporedi. Američani imajo npr. to izvedeno veliko slabše kot mi, ker so se prej elektrificirali in zdaj so problemi pri njih, ko hočejo imeti vedno več porabnikov vsi v hišah. Pa ne gre se zato, da bi bili to močni porabniki, pač več stvari ženeš naenkrat, ker je tak tempo življenja in ti ni treba razmišljati kaj boš vklopil. Še to se nam manjka... Pa inštalacije sem delal v smeri, da lahko kdaj priklopim tudi kakšno večje breme (beri obdelovalni stroji za kovino). Nikoli ne veš, kdaj bo treba doma fušati, če se mi ne bo ljubilo več delati tega kar delam, ali pa na šiht hoditi. Je pa že moderna indukcija v kuhinji danes super, če laufa na treh fazah, ker ženske danes rade hitro kuhajo.   Slivka, jaz sem malo poseben kar se tega tiče. Moje porabe so nizke, glede na to, da je elektrika edini energent v hiši, pa nikoli ne razmišljamo kaj bomo skupaj zalaufali. Sem bajto snoval v tej smeri, ker sem vedel kako bo in tu mi je res vse jasno. Recimo december in januar okrog 35 kWh na dan, april in oktober nekje 25 kWh na dan ter julij in avgust nekje 15 kWh na dan. Pa to govorim vse ogrevanje, 220 m2 na 24°C ponoči in podnevi, hlajenje poleti na 24°C ponoči in podnevi, ter vse ostalo kar pride zraven pri 4 članski družini. Toplotna ima tudi samo okrog 2 kW priključne moči, ohmskih grelcev pa ne ženem že zdaj in je mala možnost da jih bom, ko bo agregat priključen. Imam pa še kamin za rezervo.   V glavnem zelo redko presežem 5 kW špice po 15 minutnih meritvah. Se zavedam, da je lahko vmes kakšna, ki pobegne zaradi majhnega intervala meritev. Če bi bila hiša pa na agregat priključena, bi pač malo razmišljali kaj delamo. Sigurno se ne bi šli fenati in pečenke peči, pa še kakšna toplotna bi se prižgala vmes, kot to delamo zdaj v normalnih pogojih. Tako da čez 3 kW sigurno ne bi šel, pa bi mi lahko še toplotna delala. Drugo bi pa pazil. Bi bilo pa ti za preizkusiti, mogoče bom kdaj malo bolj pazljivo vse skupaj uporabljal in naredil meritve. To bi bila še najbolj realna slika za pravilno izbiro. Je pa po moje že zdaj znanega dovolj.   Kot sem rekel, pri moji ideji pozabite na 3 fazni agregat, vse naredi baterija. Kakor razumem, pa to pri hibridnih in otočnih elektrarnah že lepo preizkušeno deluje in se objekti brez problema napajajo iz baterije na 3 faze. Še enkrat preberite detajle ideje, potem pa naprej. Baterija tu ni zraven zato, da bi se iz nje napajal dva dni. Je samo za "zglihati" vmes med produkcijo in bremeni. Za dovolj energije pa bencin poskrbi.   Ne znam krajše. Berite vse, da se lahko naprej pogovarjamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.