Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tole bo še zanimivo...👍

Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Pa saj te osnovne operacije in še kaj zraven ti že forscan podpira, tale mazda IDS pa ne vem če se dobi .

Napisano (urejeno)
  dne 15. 8. 2021 ob 5:57 je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Razširi  

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 15. 8. 2021 ob 5:57 je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Razširi  

Ja Forscan je super, z njim lahko delaš vse kot na servisu, jaz sem si na M3 preprogramiral BCM da se same vklopijo luči, pa ključe lahko kodiraš.... ampak za logiranje vožnje ima pa malo butasto, ker ima nek svoj file ki ga lahko odpreš samo z Forscanom. V Excelu mi ne odpre, Torque log file pa lahko v Excelu odpreš. 

 

  dne 15. 8. 2021 ob 6:04 je Janez007 napisal:

A ve kdo za kakšno, ki jo uporabljajo servisi, po možnosti Mazda servisi in se da dobiti na netu?

Razširi  

Pooblaščeni Mazda servis uporablja IDS software oz. zdaj na novejših MDARS, moraš pa imeti ustrezen obd vmesnik drugače Mazdin software ne dela. 

Mazda uporablja OBD vmesnik VCM2. 

 

 

  dne 15. 8. 2021 ob 8:46 je Alex napisal:

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Razširi  

Forscan za pc je brezplačen. Forscan dobis tudi za telefone, v play market. Je pa za plačat neki drobiž. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torque ima csv file. 

Forscan pa nevem kako končnico ima. Če odprem v Excelu log file mi pokaže podatke vse pomešano, medtem ko ta isti log lahko v Forscanu odprem in vidim podatke. 🤔

IMG_20210815_194413.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hja, za probat je, a nista tam dva taka senzorja oz. dva za potrebe  DPF en je ta ki ga omenjaš ti, potem je pa še en?

Napisano

Meni je isto crknil ta za povratni tlak - cel lightshow na armaturki, itak v limb mode

 

Začelo se je pa tako da je bilo slišati neko sikanje ko sem dal gas.

 

Ga je pa totalno stopilo, nova verzija pa je cela železna (pride cel kit)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ja kaj ne zastopiš, za mačke a ne....  V dolini so drugačne.... 😁
    • Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke.      Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...   Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...
    • V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?
    • Dobesedno Drive In ... 😁
    • Res je, drzi. Vendar tudi knjigovodstvo ne more vec mimo vsega. Marsikdo misli da popopdanski ali normirani sp je za 'ugodne' namene. Normiranec je tezko biti ker gre vse v tvoj promet. Ce bi jaz mel normiranca, bi se mi vsi stroski ki jih mam s hoteli, avioni dnevnice ter ostalo stelo v promet. Torej niso stroski odbitki ampak tvoj promet (ker stroske fakturiras tistemu za kogar delas) in na promet mas kalkulacijo prispevkov in davkov.....pa se davek na promet. Torej dejansko 2x placas dodatke na nekaj kar bi moral bit tvoj strosek.   No saj ko pogledas lestvico najbolj obdavcenih drzav v eu je dosti jasno Top Personal Income Tax Rates in Europe, 2025 TAXFOUNDATION.ORG Denmark (55.9 percent), France (55.4 percent), and Austria (55 percent) levy the highest top...     Visoko smo takoj za skandinavijo in ob bok zahodu
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.