Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.

Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.

 

 

Napisano

No ko je pa nafta tak ?ista se pa na pumpi malo polij po hla?ah pa potem poslu?aj kaka bo reakcija ko pride? domov,potem pa to ponovi? z bencinom. Rezultate visokih in niskih tonov pa objavi namesto grafa regeneracije. Pa brez zamere ne more biti premog ?istej?i od kakr?nekoli drve.

Napisano

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

 

Napisano

Nima 90-60-90 krivulje :)

Ja pol pa pogoltnit grenko tableto pa ne jamrat  :blink:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

Ja verjetno ja zato pa vsi bencinarji delajo kolone na klancih to bo ja ?..glede na mojo vsakodnevno relacijo ( ni AC) bi blo prvo treba ukinit te pokrite mopede (45km/h) ,ki res delajo kolone na cestah

Napisano

Hja samo ti ne ....po opisanem ima? zelo stresno vo?njo

To v?eraj je bil le test... druga?e pa u?ivam v dinami?ni in ?portni vo?nji za kar so namenjene na?e mazde.

 

 

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

33112_1.png

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

Jp,tocno to. Ko se vsedem v Mazdo imam filing,da mi je narejena po meri, medtem ko so npr.kaksni Nemci dolgo?asno nahmgnjeni k perfekciji....

 

?koda je parkirana pred hi?o,mazda pa ?aka pred hi?o....

Napisano

Haha mi smo pa res ... v vsakem topicu berem isto xD

In ja vrjamem, da marsikomu zgleda tole jamranje, vsaj veste cesa se ne kupi, da vam ne bo treba "jamrat" z nami ;-)
 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ja, a imaš Forscan ali torque, da bi preveril ene 2-3 parametre potem ko se ti regeneracija zaključi. Najprej to.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Prestavljam debato glede intervala regeneracije oz. nadaljujem v pravi temi.

 

Torej po (zgolj) rednem servisu (olje 5W30 Dexelia) pri Pelkotu so se mi intervali med regeneracijami pri M6 GJ CD 175 l.2016, 90.000 km, prepolovili, poleg tega pa regeneracije trajajo kakšno minuto ali dve dlje. Pelko mi je pojasnil, naj se z regeneracijami ne obremenjujem. Pa se, ker sem radovedne narave in me zanima tehnični razlog😁 Podložke šob so bile menjane pri 65.000 km.

 

Zaporedje prevoženih km med regeneracijami:  135 km, 115 km, 154 km, 263 km, 108 km. Glede na zaporedje sumim, da se je pri četrtem intervalu 262 km eno regeneracijo spregledalo. Tankam pri OMV navaden diesel.

 

Naslednji korak bo, da bom natankal dražje in kao kakovostnejše gorivo.🤪

 

Jaz ti povem, da imaš zabasan filter. Ti pa naredi, kakor  hočeš. Sigurno si eno regeneracijo spregledal. Te vrednosti so zeloooo skupaj. V bistvu, če greš ti iz Kopra v Ljubljano, ti naredi dve regeneraciji vmes. 🤪

Predlagam ti čiščenje filtra. V bistvu je res, kot je nekdo že omenil. To je filter. Sicer malo dražji a konec koncev le filter.

A filter v kliimi tudi pustimo noter 100Kkm? Resda se manj maši pa vendar, kdor ga je kdaj pogledal, zna bit celo listje noter. Tako, da moje mnenje je, da vsakih 70-80Kkm ali še prej, če je potrebno, daš ta filter pač spucati in je pol nekaj časa mir. Vsi vemo, da smo zadnje leto in pol manj vozili zaradi pandemije Korone. Oziroma, več mestne vožnje je bilo vsaj pri meni. 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Ja, lahko da je težava tudi kje na EGRu, pa je tam še kaj za prepucat.

Če je težava na EGR se ti takoj  prižge rumena  lučka check engine. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.