Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

Si kar tudi odstranil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

 

Ne bom, je spravljen na varno :)

 

katalizator je ostal

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

 

Ne, ne, sej nism reku, da je DPF krivec... js bolj ciljam na EGRja in pa kratke relacije.

Avto veliko lepše lavfa + poraba se je zmanjšala za cca. 1l.

 

Za PID mi je povedu, ampak sm že pozabu, čez 14 dni mam kontrolo, pa javim

Napisano

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

Ampak pazi, 2 Egr-ja sta.... 

 

Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

To stari 👍👍👍😁😁😁se strinjam 😉😉zoom zoom 

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Napisano
pred 13 minutami je Deeyan napisal:

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Koliko kw pa ima 2.5 bencinar?

N7rRRL1.jpg

Napisano
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 12 minutami je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej. 

 

 

 

Napisano

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

Ups... Poraba, ne obrati. 😄

Ja, ko so obrati na 0 ne dela regeneracije. 🤣

 

 

Napisano
dne 24. 1. 2022 ob 9:24 je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

To veš predvsem po trenutni porabi, ki znatno narase - nekje 3 do 5 litrov nad običajnimi vrednostmi.

Če ne poslušaš radija prav na glas in imaš posluh za motor, pa tudi slišiš, da deluje drugače.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Napisano
pred 40 minutami je Hixxy napisal:

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

 

 

Napisano
32 minutes ago, Alex said:

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Napisano
pred 3 minutami je vzupan3 napisal:

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Jaz uporabljam kar elektro cleaner od Wurtha. Lahko pa nabaviš kaj takega. 

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/liquimoly-cistilo-za-senzor-pretoka-zraka-air-flow-sensor-cleaner-200-ml

 

 

Napisano

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.