Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tak, sem delal zej mal statistike, in ja mam nekaj nepojasnenih zadev, recimo tale graf:

post-10697-0-65658500-1566212827_thumb.png

 

Zakaj bi se okoli osmih minut, kar naenkrat tolk pove?alo generiranje delcev? o.o @Spektr: ma? kak?no idejo, ti si nazadnje to najbolj spremljal.

Napisano

Ja, a si ga tok ti??al vmes...ker o?itno je motor ?vical, temperatura je ?la gor, saje tudi...zgleda kot neka obremenitev,...za?asna obremenitev motorja?

Napisano

Morm to ?e enkrat prvezat pa monitorirat, k bom na AC. Ja to so moje 20km relacije in ti skoki so vrjetno iz 50 na 90, ker o?itno je to v relativno kratkem ?asu.

 

Ma? ti kake CSV datoteke od tvoje nove? Glede na to da smatram, da tvoja je ?e dokaj sve?a in bi naj mela normalne regenercaije, bi mal primerju, kaj se dogaja pri tebi, ko pride obremenitev.

 

Pelkom pravi, da bi naj useen ble regeneracije na okol 400 km, pa da bi nardil prisilno regeneracijo, pred menjavo olja.

Napisano

Nimam ni? datotek. Pri novi je nemogo?e da je interval na 400km. Ti je bilo pri prej?nji izvedenki, recimo pred 2013 letnikom.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Pri ta novih skyactiv je nekje normalna regeneracija na vsakih 250km, (kak km gor ali dol) in nikakor 400.In to nima veze, ali vozi? skozi po avtocesti ali pa po mestu. ?e jo pogosto prekinja? ti nara??a nivo olja ne vem pa, ?e bi bil to vzrok za zapackanost dpf filtra.

Mislim, da so to kar lepo re?ili pri FL verziji.Jaz sem imel redni servis in po letu dni je bilo olje ?e vedno normalno na max. in niti mm ?ez.

 

 

Napisano

Ja sj sm jst tut debelo gledal, pa sm ?e enkrat vpra?al, ?e je pri novih SkyActiv tudi tak velik interval, in pravi da. Mogo?e pa bo kak obisk. ;)

Napisano

Ja, tudi on vse v?asih zmoti. Tudi po tistem obisku se ti interval ne bo zvi?al. Mogo?e kaka malenkost, ampak ne pri?akuj ?ude?a.

Napisano

Aja 110km. Ja to je res na polovici.

 

Spremljaj PIDe PM_ACC_DSD, PM_ACC_GEG in PM_ACC.

 

?e je vse tipi topi, je PM_GEN na vrhu, ostala dva sta precej ni?ja.

Ko ima? zabasan DPF se ti za?ne dogajati ,da PM_ACC_DSD ob regeneraciji ne pade ve? na nulo, ampak recimo max na 1 ali 2g na liter, ter zgodi se ?e to, da trigger za regeneracijo ni ve? PID PM_GEN ampak PM_ACC.

Napisano

Zna biti ja, ni ?e krize , ampak prisilna potem te?ko re?i to. Kve?jemu strajnar, no bo? poro?al kako in kaj. Me prav zanima.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tako da je vo?nja domu bila kot da bi pelal nov avto iz salona in sma bla kr prehitro doma, sm se ?e hotu mal pelat naokol xD

 

Bomo vidli, pi?em ko prespim in pride ve? kilometrov s prvo regeneracijo.

Napisano

Jaz pa mislim, da ornk ?i??enje je tam pri strajnarju in podobnih. Bo? videl kako bo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma? ?e kak dejanski primer nekoga, ki je ?el to delat na skyactiv, da bi to lahko potrdil?

 

Kar me mu?i z "strajnarjem" in podobnimi je, da se filter gre dejansko rezat vn iz ?katle, pa potem nazaj varit ... Vem druga?e ne gre, ?e ga ho?e? spe?t, ampak nisem pa ziher, da se bo to potem enako obna?alo, ko se da nazaj skp pa obesi na avto.

Napisano

Ah, ?e ti da garancijo ma da ?tima. Ne vem za skyactive, filter je filter. Teh menda ogromno re?ujo. Vem pa da, prisilna regeneracija ne more odpraviti oblog, ki se s?asoma naberejo ampak zgolj saje. Sem imel tak primer pri moji prej?nji.

Napisano

@Spektr: Ja verjetno bo tako kot pravi? z oblogami. Ej mam pro?njo, mi posname? eno vo?njo s svojo ?estko, vsaj polurno, pa snema?: PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN, "exhaust temp bank1 sensor1", "exhaust temp bank1 sensor2", "DPF last gen distance" pa "engine load"? Pa lahk kr na ZS po?le? CSV datoteke pol, hvala :

Napisano

Kok ma? vrednosti? Jaz imam precej slik. Recimo v?eraj ko je filter skoraj poln. 154834522b83ab30b2255348b738fd3d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Js mam trenutno zelo ?udne zadeve, danes pred za?etkom regeneracije:

PM_ACC, PM_ACC_DSD = 6.3,

PM_GEN = 2.4

REG_DIS = 120 (135 je blo pred resetom)

 

Po kon?ani regeneracijij se je zgodila ?udna stvar:

PM_ACC = 0.01,

PM_ACC_DSD = 0.18,

PM_GEN = 0.6
REG_DIS = 0

In tu mi ni jasn zakaj PM_GEN ni ?ou na nulo ... ?eprav, mi ustreza, je ve?ji kot PM_ACC in PM_ACC_DSD, ker bi nej blo kul.

 

Drga? pa .. js sm meu v mislih, da bi mi poslal kak CSV, da si graf nari?em, da vidim kaj se dogaja pri tebi, kaj pa pri meni, med pospe?evanjem itd. bi ?lo?

Napisano

Ne vem, snemal nisem nikol. Je pa res, da ima? skoraj sigurno zabasan filter. Pri prej?nji sem imel v identi?en primer. Na pol zabasan filter. To da je po regeneraciji v?asih pm-gen vi?ji od 0,se zgodi. Tudi pri novi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.