Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tak, sem delal zej mal statistike, in ja mam nekaj nepojasnenih zadev, recimo tale graf:

post-10697-0-65658500-1566212827_thumb.png

 

Zakaj bi se okoli osmih minut, kar naenkrat tolk pove?alo generiranje delcev? o.o @Spektr: ma? kak?no idejo, ti si nazadnje to najbolj spremljal.

Napisano

Ja, a si ga tok ti??al vmes...ker o?itno je motor ?vical, temperatura je ?la gor, saje tudi...zgleda kot neka obremenitev,...za?asna obremenitev motorja?

Napisano

Morm to ?e enkrat prvezat pa monitorirat, k bom na AC. Ja to so moje 20km relacije in ti skoki so vrjetno iz 50 na 90, ker o?itno je to v relativno kratkem ?asu.

 

Ma? ti kake CSV datoteke od tvoje nove? Glede na to da smatram, da tvoja je ?e dokaj sve?a in bi naj mela normalne regenercaije, bi mal primerju, kaj se dogaja pri tebi, ko pride obremenitev.

 

Pelkom pravi, da bi naj useen ble regeneracije na okol 400 km, pa da bi nardil prisilno regeneracijo, pred menjavo olja.

Napisano

Nimam ni? datotek. Pri novi je nemogo?e da je interval na 400km. Ti je bilo pri prej?nji izvedenki, recimo pred 2013 letnikom.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Pri ta novih skyactiv je nekje normalna regeneracija na vsakih 250km, (kak km gor ali dol) in nikakor 400.In to nima veze, ali vozi? skozi po avtocesti ali pa po mestu. ?e jo pogosto prekinja? ti nara??a nivo olja ne vem pa, ?e bi bil to vzrok za zapackanost dpf filtra.

Mislim, da so to kar lepo re?ili pri FL verziji.Jaz sem imel redni servis in po letu dni je bilo olje ?e vedno normalno na max. in niti mm ?ez.

 

 

Napisano

Ja sj sm jst tut debelo gledal, pa sm ?e enkrat vpra?al, ?e je pri novih SkyActiv tudi tak velik interval, in pravi da. Mogo?e pa bo kak obisk. ;)

Napisano

Ja, tudi on vse v?asih zmoti. Tudi po tistem obisku se ti interval ne bo zvi?al. Mogo?e kaka malenkost, ampak ne pri?akuj ?ude?a.

Napisano

Aja 110km. Ja to je res na polovici.

 

Spremljaj PIDe PM_ACC_DSD, PM_ACC_GEG in PM_ACC.

 

?e je vse tipi topi, je PM_GEN na vrhu, ostala dva sta precej ni?ja.

Ko ima? zabasan DPF se ti za?ne dogajati ,da PM_ACC_DSD ob regeneraciji ne pade ve? na nulo, ampak recimo max na 1 ali 2g na liter, ter zgodi se ?e to, da trigger za regeneracijo ni ve? PID PM_GEN ampak PM_ACC.

Napisano

Zna biti ja, ni ?e krize , ampak prisilna potem te?ko re?i to. Kve?jemu strajnar, no bo? poro?al kako in kaj. Me prav zanima.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tako da je vo?nja domu bila kot da bi pelal nov avto iz salona in sma bla kr prehitro doma, sm se ?e hotu mal pelat naokol xD

 

Bomo vidli, pi?em ko prespim in pride ve? kilometrov s prvo regeneracijo.

Napisano

Jaz pa mislim, da ornk ?i??enje je tam pri strajnarju in podobnih. Bo? videl kako bo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma? ?e kak dejanski primer nekoga, ki je ?el to delat na skyactiv, da bi to lahko potrdil?

 

Kar me mu?i z "strajnarjem" in podobnimi je, da se filter gre dejansko rezat vn iz ?katle, pa potem nazaj varit ... Vem druga?e ne gre, ?e ga ho?e? spe?t, ampak nisem pa ziher, da se bo to potem enako obna?alo, ko se da nazaj skp pa obesi na avto.

Napisano

Ah, ?e ti da garancijo ma da ?tima. Ne vem za skyactive, filter je filter. Teh menda ogromno re?ujo. Vem pa da, prisilna regeneracija ne more odpraviti oblog, ki se s?asoma naberejo ampak zgolj saje. Sem imel tak primer pri moji prej?nji.

Napisano

@Spektr: Ja verjetno bo tako kot pravi? z oblogami. Ej mam pro?njo, mi posname? eno vo?njo s svojo ?estko, vsaj polurno, pa snema?: PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN, "exhaust temp bank1 sensor1", "exhaust temp bank1 sensor2", "DPF last gen distance" pa "engine load"? Pa lahk kr na ZS po?le? CSV datoteke pol, hvala :

Napisano

Kok ma? vrednosti? Jaz imam precej slik. Recimo v?eraj ko je filter skoraj poln. 154834522b83ab30b2255348b738fd3d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Js mam trenutno zelo ?udne zadeve, danes pred za?etkom regeneracije:

PM_ACC, PM_ACC_DSD = 6.3,

PM_GEN = 2.4

REG_DIS = 120 (135 je blo pred resetom)

 

Po kon?ani regeneracijij se je zgodila ?udna stvar:

PM_ACC = 0.01,

PM_ACC_DSD = 0.18,

PM_GEN = 0.6
REG_DIS = 0

In tu mi ni jasn zakaj PM_GEN ni ?ou na nulo ... ?eprav, mi ustreza, je ve?ji kot PM_ACC in PM_ACC_DSD, ker bi nej blo kul.

 

Drga? pa .. js sm meu v mislih, da bi mi poslal kak CSV, da si graf nari?em, da vidim kaj se dogaja pri tebi, kaj pa pri meni, med pospe?evanjem itd. bi ?lo?

Napisano

Ne vem, snemal nisem nikol. Je pa res, da ima? skoraj sigurno zabasan filter. Pri prej?nji sem imel v identi?en primer. Na pol zabasan filter. To da je po regeneraciji v?asih pm-gen vi?ji od 0,se zgodi. Tudi pri novi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
    • Slovenska potniška ladja, starejša od Titanika, gre na uničenje | 24ur.com WWW.24UR.COM Ko se je zdelo, da je usoda edine slovenske potniške ladje že zapečatena, je nad pomolom pri nekdanjem skladišču soli v Portorožu zasijal žarek upanja. Našel se je kupec. Toda, kakor hitro se je našel...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.