Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

pred 3 minutami je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

ja, i-stop. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

že če narediš preko 300km si pomoje kar zmagovalec ;), parkrat mi je sicer uspelo, drugače pa se izvaja na nekje 260-280km. VAG koncern ima kot kaže to rešeno nekoliko drugače, kolegu na Škodi se izvaja na 400-500km, če se vozi po AC, drugače nekoliko prej. Pri Mazdi se zdi, da je ravno obratno, večja brzina, več saj in hitrejše regeneracije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je kacnje napisal:

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Tristo kilometrov  je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je pomoje tudi v sami kapaciteti filtra lahko razlika.

 

Sicer je pa tako kot je že @Janez007 povzel. Po nekajletnem opazovanju teh parametrov, bi rekel da je res tako.

Se pravi, da se regeneracija prične ko parameter PM_GEN doseže nekje okoli 6 g/l. Pri nekaterih prej , pri nekaterih kasneje. Pri meni sem opazil je to nekje od 5.6 g pa do 6.3 g/l. Malce varira občasno.

To velja, če je vse tako kot mora biti in ja ,nekje na 17l goriva je to preračunano.

 

Drugi parameter, ki je pa po mojem mnenju bolj 'kritičen' je pa PM_ACC_DSD. Ta pa kot kaže meri pritisk pred in za filtrom (pa mogoče še kje), ki pa lahko da ne narašča tako linearno kot prejšnji parameter, zaradi n faktorjev  - gre se res za prekomerno dimnenje motorja , razlogov za to pa je seveda ogromno. OD slabe nafte, do injektorjev do potem EGR sistema, sesalni kolektor,...

 

Jaz bi rekel tako, tisti ki boste to spremljali nam parameter PM_ACC_DSD med drugim tudi pove, ali je z DPF filtrom vse ok. Načeloma je tako, da po regeneraciji mora vrednost tega parametra pasti skoraj oz čim bolj proti ničli. Če bi po koncu regeneracije ta parameter bil nekje kaj vem med 2-3 g/l to pomeni, da se filter ni sčistil - bodisi zaradi tega ker je pač zabit in se ga z aktivno regeneracijo pač ne da več očistiti ali pa je kaj drugega. Po prebiranju podatkov iz tujih forumov je običajno vzrok v samem filtru.

 

Tako da, jaz mislim da DPF kot tak sploh ni težava. Težava je vse okoli njega. Pač novodobni dizli imajo kup senzorjev in nekih 'obvodov' za čim čistejši izpuh, to je pa sčasoma seveda lahko rak - rana takega sistema, ki je posledično vse prej kot pa eko.

 

Pri prejšnji Mazdi, se mi je zgodilo ravno to, da se je interval regeneracije prepolovil, parameter PM_ACC_DSD je bil še vedno po regeneraciji okoli 0.2g/l, kar ni nič kritičnega, je pa motor precej dimil - očitno. Nisem potem prišel do konca, ali je bila v EGR sistemu kakšna napaka - ta je bil sicer zabit do konca, vendar samo čiščenje EGR-a ni bilo zadostno, bi moral najbrž komplet vse speskat.

 

To je načeloma to. Tisti, ki boste kaj spremljali, malo za hec, malo za res, se lahko malo naslonite na zgornja dva parametra in opazujete situacijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je zdelo, da sem pred časom pritisnil na zajem slike na telefonu, ko se je bližala regeneracija. Pogosto je tudi več, je pa seveda tudi manj.
Glede porabe bom več napisal, ko pripravim članek o CX-5 za blog. Sem pa danes poskusil še malo bolj nežno voziti. Kamnik - Domžale - Kamnik - Ljubljana Rudnik - Ljubljana Šiška - Mengeš - Kamnik je bila poraba 5,2. Seveda bi šlo tudi nižje, ampak nimam namena, da si ga javno merimo 🙂
Običajno pa je višja 6,5 do 6,7. Včerajšnji vzpon na Jermanco pa je kazal trenutne porabe preko 70 😁
Mislim pa, da drži, kot je napisal predhodnik. DPF v večini primerov res ne bi smel biti težava, kvečjemu posledica vseh tehnologij za bolj ekološko delovanje.
 

unnamed.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da bo (približno tako) ostalo še nekaj časa.
Sicer imam verjetno najtežjo nogo na forumu 😁, ampak nežna pri vožnji pa je.

Še tole ponovim, kar sem zjutraj vprašal: ali je v aplikaciji Torque možno prikazovati podatke Battery SOC, EOP (Engine Oil Pressure) ... in ostale zanimive, ki jih nekateri imate v Forscanu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, sem malo bral servisno dokumentacijo glede DPF in regeneracij, sicer je od Mazde 5 z 2.0MZR-CD motorjem, ampak verjetno se Mazdina logika pri SkyactiveD ni dosti spremenila. 

Po tej dokumentaciji je glavni krivec za sprožanje regeneracij senzor pritiska v DPFu. 

Nikjer pa ne najdem kaj več podatkov glede posameznih DPF PIDov in njihovo povezavo z ostalimi senzorji. 🤔

 

Screenshot_20210916_131743_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131802_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131827_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131836_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.