Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

Si kar tudi odstranil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

 

Ne bom, je spravljen na varno :)

 

katalizator je ostal

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

 

Ne, ne, sej nism reku, da je DPF krivec... js bolj ciljam na EGRja in pa kratke relacije.

Avto veliko lepše lavfa + poraba se je zmanjšala za cca. 1l.

 

Za PID mi je povedu, ampak sm že pozabu, čez 14 dni mam kontrolo, pa javim

Napisano

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

Ampak pazi, 2 Egr-ja sta.... 

 

Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

To stari 👍👍👍😁😁😁se strinjam 😉😉zoom zoom 

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Napisano
pred 13 minutami je Deeyan napisal:

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Koliko kw pa ima 2.5 bencinar?

N7rRRL1.jpg

Napisano
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 12 minutami je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej. 

 

 

 

Napisano

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

Ups... Poraba, ne obrati. 😄

Ja, ko so obrati na 0 ne dela regeneracije. 🤣

 

 

Napisano
dne 24. 1. 2022 ob 9:24 je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

To veš predvsem po trenutni porabi, ki znatno narase - nekje 3 do 5 litrov nad običajnimi vrednostmi.

Če ne poslušaš radija prav na glas in imaš posluh za motor, pa tudi slišiš, da deluje drugače.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Napisano
pred 40 minutami je Hixxy napisal:

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

 

 

Napisano
32 minutes ago, Alex said:

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Napisano
pred 3 minutami je vzupan3 napisal:

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Jaz uporabljam kar elektro cleaner od Wurtha. Lahko pa nabaviš kaj takega. 

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/liquimoly-cistilo-za-senzor-pretoka-zraka-air-flow-sensor-cleaner-200-ml

 

 

Napisano

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.