Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Takole, vceraj menjano olje v avtomatskem menjalniku in filter.

 

Avto ima 200.000 km. Ven je priteklo crno olje, ampak brez kakih usedlin (cca. 4,5 litra ga je slo ven). Zamenjal ga je Ravenol FZ.

Tudi po odstranitvi karterja je bila situacija presenetljivo cista - nekaj usedlin na magnetu in to je to - celo manj kot v tem videu https://www.youtube.com/watch?v=WBZ1v7FPknI, ki mi je sluzil kot postopek menjave.

 

Avto je ze prej menjal mehko - navzgor povsem mehko, navzdol mogoce z res malo trzanja, po menjavi pa se je "downshifting" se popravil in je skoraj tako nezaznaven kot "upshifting". Zdaj pa moram par sto kilometrov voziti nezno. No, vceraj sem se samo za eno prehitevanje na AC spozabil. =)

 

Adaptacije menjalnika po zgornjem postopku nisem opravil - se vam zdi, da bi jo vseeno moral?

Napisano

Delce med lamelicami spre zato vrednosti tlakov med prestavljanjem odstopajo in se ponastavi. Pri nekaterih menjalnikih samo s testerjem naredis tcu reset in sledi ucenje z lepo voznjo, drugace se pa samo vklopi ko vrednosti presezejo limit.

Napisano

Kje si delal servis, si naredil potem flush ali ne?

Aja flush itak

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Prej?nji post je useless. Vse pi?e zgoraj.

 

Torej lokalni mehanik ti je izpustil olje, nalil cca 5l fri?nega in menjal filter ? 

 

Jaz imam tudi tak plan da to uredim pri Pelkotu :)

Napisano

@Spektr:

Tocno tako. Tesnilno maso sem pa na ociscen karter menjalnika nanesel kar sam. =)

 

Zaradi mastnih rok nisem skoraj nic slikal - no, ena pa je le - z novim filtrom v menjalniku.

post-10745-0-74964000-1564036528_thumb.jpg

Napisano

Kok pa pride filter?

 

Se pravi, kar se ti?e vzdr?ljivosti menjalnikov je tole potem plus. Je pa kar riziko, da prvi? olje menja? pri 200 tiso?? Mislim, moje mnenje :)

Napisano

Filter menjalnika je ranga 25-30 evrov, ni pretirano drag.

 

Kupil sem rabljen avto, nisem imel vpliva na predhodno vzdr?evanje. Mi je pa odleglo, ko sem videl, da je bil oljni filter original Mazda, torej se na servisu ni pretirano var?evalo. ?e vpra?a? na uradnem servisu (jaz sem vpra?al), oni olja v avtomatskem menjalniku sploh ne bi menjali ... O?itno bi raje cel menjalnik ?ez kako leto ...

Napisano

Ja, to pa. To tudi mene moti, zato bo treba menjat na lastno pest, ni druge.

 

Kje pa dobi? oljni filter za menjalnik, pa da je Original???? 

Napisano

Bom za hec vpra?al, koliko stane na servisu tak filter. Sigurno mora biti cena astronomska :)

Hej a ti nisi bral mojega posta sem napisal ceno originalnega filtra +katalosko

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Prebral sem temo pa nisem glih prisel do odgovora.

 

Vglavnem imam M6 2.5l AT. Avto ima 45k kilometrov. Mislim da Mazda priporoca menjavo olja na 180k.

 

Kdaj naj menjam olje v menjalniku? A priporocate original servis al kje to menjam? Koliko to stane?

Napisano

Priporo?ljivo je Mazda pa ne priporo?a ker je kao lifetime fluid. Smo pa ?e 1000x predebatirali in mislim, da ma? vse odgovore na prej?nih straneh

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ma 1000x niste predebatirali ker sem sedaj pregledal teme. Ampak ni pomembno.

 

Izgleda da je olje priporocljivo menjati na 60k.

 

Zdej me pa zanima ali tukajsnji uporabniki AT menjalnikov to pocnejo ali ne?

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.

Napisano

A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.

Jaz nisem, bom pa danes pozoren, itak bom naredil ene 80 km ... od tega precej po mestu, kjer bo menjal med 2. in 3. prestavo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.