Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Takole, vceraj menjano olje v avtomatskem menjalniku in filter.

 

Avto ima 200.000 km. Ven je priteklo crno olje, ampak brez kakih usedlin (cca. 4,5 litra ga je slo ven). Zamenjal ga je Ravenol FZ.

Tudi po odstranitvi karterja je bila situacija presenetljivo cista - nekaj usedlin na magnetu in to je to - celo manj kot v tem videu https://www.youtube.com/watch?v=WBZ1v7FPknI, ki mi je sluzil kot postopek menjave.

 

Avto je ze prej menjal mehko - navzgor povsem mehko, navzdol mogoce z res malo trzanja, po menjavi pa se je "downshifting" se popravil in je skoraj tako nezaznaven kot "upshifting". Zdaj pa moram par sto kilometrov voziti nezno. No, vceraj sem se samo za eno prehitevanje na AC spozabil. =)

 

Adaptacije menjalnika po zgornjem postopku nisem opravil - se vam zdi, da bi jo vseeno moral?

Napisano

Delce med lamelicami spre zato vrednosti tlakov med prestavljanjem odstopajo in se ponastavi. Pri nekaterih menjalnikih samo s testerjem naredis tcu reset in sledi ucenje z lepo voznjo, drugace se pa samo vklopi ko vrednosti presezejo limit.

Napisano

Kje si delal servis, si naredil potem flush ali ne?

Aja flush itak

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Prej?nji post je useless. Vse pi?e zgoraj.

 

Torej lokalni mehanik ti je izpustil olje, nalil cca 5l fri?nega in menjal filter ? 

 

Jaz imam tudi tak plan da to uredim pri Pelkotu :)

Napisano

@Spektr:

Tocno tako. Tesnilno maso sem pa na ociscen karter menjalnika nanesel kar sam. =)

 

Zaradi mastnih rok nisem skoraj nic slikal - no, ena pa je le - z novim filtrom v menjalniku.

post-10745-0-74964000-1564036528_thumb.jpg

Napisano

Kok pa pride filter?

 

Se pravi, kar se ti?e vzdr?ljivosti menjalnikov je tole potem plus. Je pa kar riziko, da prvi? olje menja? pri 200 tiso?? Mislim, moje mnenje :)

Napisano

Filter menjalnika je ranga 25-30 evrov, ni pretirano drag.

 

Kupil sem rabljen avto, nisem imel vpliva na predhodno vzdr?evanje. Mi je pa odleglo, ko sem videl, da je bil oljni filter original Mazda, torej se na servisu ni pretirano var?evalo. ?e vpra?a? na uradnem servisu (jaz sem vpra?al), oni olja v avtomatskem menjalniku sploh ne bi menjali ... O?itno bi raje cel menjalnik ?ez kako leto ...

Napisano

Ja, to pa. To tudi mene moti, zato bo treba menjat na lastno pest, ni druge.

 

Kje pa dobi? oljni filter za menjalnik, pa da je Original???? 

Napisano

Bom za hec vpra?al, koliko stane na servisu tak filter. Sigurno mora biti cena astronomska :)

Hej a ti nisi bral mojega posta sem napisal ceno originalnega filtra +katalosko

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Prebral sem temo pa nisem glih prisel do odgovora.

 

Vglavnem imam M6 2.5l AT. Avto ima 45k kilometrov. Mislim da Mazda priporoca menjavo olja na 180k.

 

Kdaj naj menjam olje v menjalniku? A priporocate original servis al kje to menjam? Koliko to stane?

Napisano

Priporo?ljivo je Mazda pa ne priporo?a ker je kao lifetime fluid. Smo pa ?e 1000x predebatirali in mislim, da ma? vse odgovore na prej?nih straneh

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ma 1000x niste predebatirali ker sem sedaj pregledal teme. Ampak ni pomembno.

 

Izgleda da je olje priporocljivo menjati na 60k.

 

Zdej me pa zanima ali tukajsnji uporabniki AT menjalnikov to pocnejo ali ne?

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.

Napisano

A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.

Jaz nisem, bom pa danes pozoren, itak bom naredil ene 80 km ... od tega precej po mestu, kjer bo menjal med 2. in 3. prestavo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kdo pa še zavaruje pri Generaliju? Te so max fuknjeni.
    • Ne pretiravaj prjatu, kaj so ti pa rekli na kontaktnem centru? Če si prišel v Klik na računalniku z uporabniškim imenom in enkratnim geslom ter že naredil nalog je z uporabniškim imenom vse OK. Moraš pa taka plačila potrdit z dodatno avtentikacijo preko push sporočila na mobilcu.   Če pa si šel v Klik na mobilcu pa rabiš le tvoj PIN/fingerprint/face recognition in nobenge uporabniškega imena nikjer. Za plačilo potrebuješ ponovit prepoznavo. Za večja plačila pa sistem ustavi, ampak ko je plačilo že na banki. Sprosti ga oseba, ki te prej pokliče in preveri ali si res želel dat tako plačilo. Zakaj se preverja? Niti ne toliko zaradi zlorab, ampak zaradi napak. Ljudje nakazujejo dodatne nule in podobno, čeških napak je ogromno. Pri manjših zneskih pač jebat ga, pri večjih pa se splača pobarat ali je vse OK.
    • Parkiraj v moji garaži, mam plac 🫡
    • To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.
    • Sej to se pa ve brez dvoma.. 175km/h. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.