Skoči na vsebino

Adaptacija avtomatskega menjalnika


Priporočeno sporočilo

Oznaka menjalnika je fw6a-el in je aisinova osnova, ki je zelo podobna aisinovemu menjalniku u660e ki se najde v nekaterih toyotah. Mazda je nekaj stvari spremenila, tudi pretvornik navora je drugacen. Hvala bogu da je osnova od aisina, ker ce bi bila od jatcota bi bilo pa veselje (problem s siberji in elektromagnetnimi ventili)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Awtf-80sc je drugacen kot v mazdi od 2012 naprej. Drugace pa ta awtf-80sc je tudi v oplu volvotu peugeotu citroenu, vsestranski menjalnik. Meni osebno ima hecno narejen izpuat za olje. Najprej torx vijak v inbus vijaku ki je nivojni :-D.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss nekako ja kot cvt vendar bol bodobno zdrzavanju wandlerja. Ni enakomernega pospeska, ampak kot da hitrost dohaja obrate z zamikom. Taksne fore ima tudi mercedesov 7g s tem da tam se pa ko je hladen pojavi pri prestavljanju iz prve v drugo in druge v tretjo polovicno padanje obratov. Ko predtavi najprej padec obratov ta 200 po dveh sekundah pa se za 200. Se ne cuti ampak samo opazi na obratih.

Adaptacije so ok, ampak po menjavi olja, menjavi wandlerja ali krmilne enote. Ne zdaj na vsake pol leta ali 20000km delat adaptacije, ker tudi menjalnik rabi nekaj casa sa se nauci in v tem obdobju je lahko obraba vecja ker se optimirajo tlaki za prestavljanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta mazdin (aisinov) je ful dober, ob rednem vzdrzevanju tezko da gre kaj narobe. O drugih znamkah se pa da debatirat glede problem. Trenutno najboljsi menjalnik kar pa jih je veni gledano s strani udobja odziva izd je pa zf 8hp, ki pa tudi brez vzdrzevanja brez problemov zdrzi 200000-250000km potem pa se zacne s senzorji in obrabo krmilne enote, so pa primeri strank ki redno menjujejo olje in imajo na teh menjalnikih 350000km brez problemov. Je nekaj v reku kdo maze ta vozi :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
On 24. 3. 2020 at 19:41, SpEkTr said:

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Kdo oz. kje ti je to zrihtal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.