Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e je to ta metoda, kjer gre novo not isto?asno pa staro ven, Imam v spominu, da se je pogovarjal o 8 - 9l nekje na tem forumu.

A si ?e na tolk kilometrih, da ga bo? dal menjat?

Napisano

Ne, drain out je samo spusti? ven. To bom naredil, pa menjal filter. Kilometrov je 62000, kar je ravno prav za kaj takega. :)

 

Majstr v Lescah je dejal, da naj bi nekje do 100 tiso? menjal celotno olje.

Napisano

Oznaka menjalnika je fw6a-el in je aisinova osnova, ki je zelo podobna aisinovemu menjalniku u660e ki se najde v nekaterih toyotah. Mazda je nekaj stvari spremenila, tudi pretvornik navora je drugacen. Hvala bogu da je osnova od aisina, ker ce bi bila od jatcota bi bilo pa veselje (problem s siberji in elektromagnetnimi ventili)

Napisano

Koliko se pogovarjamo na solanjih samo redno vzdrzevanje, nic kaj resnih okvar. Tudi sam imam izkusnje samo z menjavo olj, ni bilo nikoli nobenih okvar.

Napisano

Na mojem Aisin AWTF-80SC menjalniku pi?e gor made in japan. Mazda 6 ga je imela do leta 2012. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Awtf-80sc je drugacen kot v mazdi od 2012 naprej. Drugace pa ta awtf-80sc je tudi v oplu volvotu peugeotu citroenu, vsestranski menjalnik. Meni osebno ima hecno narejen izpuat za olje. Najprej torx vijak v inbus vijaku ki je nivojni :-D.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Napisano

Boss nekako ja kot cvt vendar bol bodobno zdrzavanju wandlerja. Ni enakomernega pospeska, ampak kot da hitrost dohaja obrate z zamikom. Taksne fore ima tudi mercedesov 7g s tem da tam se pa ko je hladen pojavi pri prestavljanju iz prve v drugo in druge v tretjo polovicno padanje obratov. Ko predtavi najprej padec obratov ta 200 po dveh sekundah pa se za 200. Se ne cuti ampak samo opazi na obratih.

Adaptacije so ok, ampak po menjavi olja, menjavi wandlerja ali krmilne enote. Ne zdaj na vsake pol leta ali 20000km delat adaptacije, ker tudi menjalnik rabi nekaj casa sa se nauci in v tem obdobju je lahko obraba vecja ker se optimirajo tlaki za prestavljanje.

Napisano

Kot rahlo zdrsavanje, ampak ?e si zelo ne?en z gasom niti ne opazi?. Ne vem pa, a se samo meni tako obna?a.

Napisano

Ta mazdin (aisinov) je ful dober, ob rednem vzdrzevanju tezko da gre kaj narobe. O drugih znamkah se pa da debatirat glede problem. Trenutno najboljsi menjalnik kar pa jih je veni gledano s strani udobja odziva izd je pa zf 8hp, ki pa tudi brez vzdrzevanja brez problemov zdrzi 200000-250000km potem pa se zacne s senzorji in obrabo krmilne enote, so pa primeri strank ki redno menjujejo olje in imajo na teh menjalnikih 350000km brez problemov. Je nekaj v reku kdo maze ta vozi :-)

Napisano

@Spektr: ja, to je normalno tudi zdaj?nji tak delajo, vrjetno zaradi tega ker je ?e vse hladno, no?e direkt prklopit, pa pa? skos leti na torque converterju. Meni se to dogaja isto ob hladnem. ?e pa gas spusti? gre pa v cruising.

Napisano

Kot rahlo zdrsavanje, ampak ?e si zelo ne?en z gasom niti ne opazi?. Ne vem pa, a se samo meni tako obna?a.

Isto tukaj

 


image.jpeg

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 24. 3. 2020 at 19:41, SpEkTr said:

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Kdo oz. kje ti je to zrihtal?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.